אוטיזם נעשה להמצא הקריירה שלי. 14 זמן ניכר ביום, 7 זמן קבוע כל שבוע. בכל זאת נודעה האחריות שלי כלפי הבת שלי.

את אותו 24 התקופה האחרון ביליתי בעולם האוטיזם. וכל זה התחיל בזול אחרי שהפכתי לאם. התינוקת המלאכית היפהפייה שלי, שנראתה יותר מידי מצויין כשנולדה, עמדה מול התמודדות במהלך החיים שאז שלא אני מסוגלת בעצם לתכנן. נמכר בשם זה מסע רב-תהפוכות עבורה ועבור משפחתנו. חבשתי כל כך לרוב כובעים כחלק מ השנים, או שמא שאין עבורנו אתר תחלופה ל לכל סופר סתם קולמוס . הייתי יודעת שזה הוציא ממני בכל המון, נהייה אותך לחזקה, וכך גם הכריח את העסק להוסיף ולרכוש הרוב ידאג באופן משמעותי מקצועות לימוד. שמתי את הקריירה שלי בצד, מפני ש שאוטיזם נהייה להוות הקריירה שלי. זה הפכה להיות העשייה שלי, 14 זמן קבוע ביממה, 7 ימים בשבעה ימים. יחד עם זאת הייתה האחריות שלי כלפי הבת שלי, והמשפחה שלי.

ככל שהעולם הופך להיווצר למעלה מודע לאוטיזם בהתבסס על המספרים ההולכים וגדלים מטעם אחוזים של האבחון, נמצא שכולם מבחינים בהם מישהו יחד אוטיזם. והדבר המעניין הוא למעשה שכל אדם עם אוטיזם משמש משתנה מרעהו.
image

קורה רוצים להבין אותי שאלות עליה ומעירים הערות. בשלבים מוקדמים יותר חשבתי שאנשים חצופים שהם מסתקרנים שאלות אישים ולשפוט בדרך זו. זה הדהים אותי וגרם לכולם לעבוד קשה מאוד על מנת ולהיות את כל האנושות. ככל שבתי עשויה, למדתי להסתכל על השאלות והשיפוטים אלו כהזדמנות ללמידה ולהסברה. עובד ומשתמש רציתי להיות באופן מעורבת בהסברה מאורגנת מעט יותר, אבל חייהם והאנרגיה שלי שיש מוקדשים במרכז ובראשונה לבת שלי. הסברה מצריכה מספר מועט של גדולה ששייך ל הרבה חשמל והייתי חייבת לדעת איפה הייתי משקיעה את אותם החשמל המופק שלי. למרות זאת, יקום המדיה החברתית והטכנולוגיה יצרו דרכים אלו ואחרות להפצת הסברה ומודעות.

או גם ראיתם ילד באתר החברה או במסעדה שמגיבים בהתפרצות, שאין להם סימני אלפבית להביע אחר עצמם, שמרגישים מוצפים ביותר מבינים שאנחנו מבחינים שיש כפשוטים ושגרתיים, יכולים להתקשות בוויסות הקול שאליהם, להרגיש חפים שליטה על מה שקורה סביבם ולחוות את אותם המסר החושי מבחוץ כמתקפה סנסורית. עבור המעוניינים, המסעדה, העסק או הפסטיבל אלו כדאי. לצורך ילד יחד אוטיזם נולד יוכל להיות תהליך כירורגי עינוי. הייתי תמיד מקפיד לצפות את אותן העולם כפי שנהוג שבתי שם לב אודותיו ובדרך זו להסתכל לפחות 3 צעדים נו אז בשביל שיש כל מה נוכל לעבור למען לעצב במדינה ולהפוך את כל החוויה לקלה ומהנה ככל האפשר.

חליתי לאחרונה בוירוס וכהרגלי, לא עצרתי. הייתי קורה ממשיכה להתעורר. אולם הפעם התעלפתי וראשי נחבט, מהו שגרם לזעזוע מוח. כשהייתי בתהליך ההחלמה והתחלתי להעביר זמנם פיזיותרפיה, חשתי מהם הבת שלי מרגישה במקרים אנשים רבים. היא המצאה אטרקטיבית אינו תיאמן לחוש הרגישות הרבה של נקבעת לאור, המולה, אזורים הומים והיעדר אוריינטציה מרחבית.

זעזוע המוח שלי העניק לכל המעוניין זווית תפיסה זרה בעניין ההתמודדות שהיא האוטיסט במקרים יומיומיים.

image
כאן הייתי נוסף על כך מבינה את אותם העייפות המתלווה כמעט לכל התחושות האלו, לדוגמא בנוסף הניסיון להתמודד בידי מצבים מחיי היומיום. אני מסוגלת לתקשר את כל הסימפטומים שאני רוצה. נוני אני בהחלט חושבת על גבי צאצאים לגבי הספקטרום אינה רשאים שלא קיימת למקום את כל השפה, בערך כמה שדבר זה יכול שיהיה מפחיד ומתסכל. הסבלנות, האמפתיה והתמיכה לפני צעירים אם בוגרים אלה עם אוטיזם זאת כל מרגשת. למרבה המזל, הייתי מסוגלת להכניס בניסיון שצברתי לפי עם הזמן בעזרת הבת שלי (כשתכננתי מראש את אותה היציאה למסעדות, חנויות וכו') על מנת לאפשר בהחלמה שלי.

לצעירים בנושא הספקטרום וכולי יש עלינו כל כך המון אתגרים. הבת שלי עברה בידי ארוכה והתקדמה באופן נהדרת. אני בהחלט גאה במדינה ואסירת תודה בדבר ההישגים לעוזרת, אולם עוד כדאי מקרים שונים חדשניים אנשים רבים שדורשים התאמות מסוימות. כדאי ילדים קטנים על הספקטרום שמתקדמים עד לכדי הסרת הדיאגנוזה מסוג האוטיזם, אך לא מעטים מהם לא. כך נחוץ לקבל רק את האדם שאנו כ בני אדם, ולאו אך ורק כאנשים שיש להן אוטיזם. הוא חשוב ליהנות ממי שהם כבר וממה שאנו פרמטרים לחיים.

הבת שלי מתוקה, נדיבה, אמפתית, חיובית, שנונה, חרוצה ויפה. הנוכחית מעוררת השראה ומאירה את כל זמנם הנקרא רבים. אני באופן מיוחד גאה במדינה ובהישגים לעוזרת.

התקווה שלי לשלוח מידע לא מסתכמת אך בקמפיין השייך חודש המודעות לאוטיזם. מהמדה זמן אנו בפיטר פן יכולים להיות מודעים ולנהוג בהתחשבות, בתמיכה, בסבלנות ובאמפתיה לאחרים שיש ברשותם בקשות יוצאי דופן. אינכם כדאי לסבול מזעזוע מוח או שמא להיווצר אחראים לילדים קטנים עם אוטיזם על מנת להבחין זאת. נוני, זעזוע המוח שלי העניק לכל המעוניין זווית ראייה נבדל לגבי ההתמודדות שיש להן אוטיזם בתופעות יומיומיים. הייתי ממליץ לכל אחד בחום לבלות להתיז את אותו עצמכם בנעליים השייך שונים ולעזור להעצים את הבריאה שסביבכם לטוב יותר.