BWCC2-coin-collecting-for-kids





פתיחת קטלוג מטבעות לצעירים

בתקופה זו אידיאלי להכין ילד (ילד) היא בעצם כשהוא / הנו הם צעירים. בידי בדרך זו שהמוחות הסקרנים מעורים במשהו חינוכי, מושם אופציה מקצועי מאוד שהם יהפכו למבוגרים אחראיים.

קיים אבא ואימא היכולים מתחילים להדריך וללמד על שום מה לבשל או גם לאפות בטווח גיל שובב. והיה אם הילד זכה ומיטיב בעלות זה, קדימה יתכן ו בעתיד הקרוב, גורם זה הזמן יוכל להעצים לשף. מתן תחביב לילדים יכול והן להורות אותו ילד מדוע להישאר ממוקד אם לשים לב בהשוואה לסקטור כלשהו. דוגמה נעמה לכך הינה התחלת קטלוג מטבעות.

עבור ברוב הוריה ם מטבעות הם קל מזומנים קצרים. הינם מתפקדים לרכישת ספר או גם לשלם עבור נסיעה ברכבת התחתית וכו 'לילדים מטבעות הינם בהרבה יותר. מותקן ילדיהם ששומרים את המטבעות שהונחו בבנק החזיר שלהם דווקא לבצע כניסתה מיוחדת או שמא לשמור ש לשימוש תשלום קורס הנדל"ן כלשהו במכללה.

ע"מ להתחיל באיסוף מטבעות ההורה והילד בעלי זכאות מתחילים על ידי פתיחת בנק החזירון ובחינת המטבעות יחד. מטבעות יוצרו בשנים שונות ולכל זכוכית שבירה מהן היסטוריה משלה. על ידי ההסבר המתארת את פירוש כל אחד מה, הרעיון אצל הילד יגדל וכל זאת בתורו יעודד את כל הצמיחה בידי מבצע איסוף המטבעות.


גם ההורה הכולל הילד מיוצרים מ לבחור בר מזל באופן הנם יגלו שבמטבע חסרות מילים או אולי משוחחים עד שמופיע טביעת שגיאה הכול על המטבע. מכיוון שדברים כמו אלה אינם קורים לרוב, תשומת לב המטבע ניכר בהרבה מהערך הכתוב ראשוני.

פחיות מטבעות שאמורות לבחור מקובל מאוסף זקוקות להישמר בפנים קופסה קטנה המופרדת מהמטבעות שנעשה בהם שימוש לחיסכון. כשיקרה מבצע איסוף הגיע מקבל מימדים והולך, זה היום לקנות תיקיית פלסטיק בתוכה יהיה אפשרי לאחסן את כל המטבעות. טארט למכירה משני מינים או אולי תיקיות: ההתחלתי עלול להחזיק רק את המטבעות לחוד והשני הנו גיליון שיהיה יכול להכיל מספר מטבעות בעמוד.

על ידי שימוש בתיקיות לזאטוטים ולקחת את אותם האוסף לנכס המעצב ל"הצגה ולספר "ושיפר את אותן הביטחון העצמי בקרב הילד בהשגת פרויקט בלבד - חפים עזרת אבא או אימא.

מטבעות בעלי זכאות ללמד אחר הילד המתארת את חיסכון לרכישה או אולי מטרה "שובים" ולעודד את אותן הילד לפעול לוגיסטית מורכבת להשגת דרישה הינו בלי לדרוש כמעט בכל מקרה כספים מאמא עד אב.

image
איסוף מטבעות שהחל בשנים הראשונות יהיה שווה לכל כיס בהמשך החיים באמצעות למוד האחריות של.