snowboarding-video




image

סנובורד הכול על המסך

ככל שהסנובורד נעשה פופולרי שנתיים, חובבים יחודיים יכללו ערוצים יחודיים במטרה להביע את כל אהבתם ואת התעניינותם בספורט. ככל שעברו עם הזמן, הכבישים שסללו חלוצי הסנובורד פתחו את אותם ההליכים לטורנירים יפים יותר, לקטגוריה באולימפיאדה, ובהמשך אפילו לסרטוני סנובורד.

ההתקדמות באירופה הסנובורד הפכה אחר סרטי הסנובורד להוריש מתרבות הספורט. מימים אלו הכרתו כספורט רשמי בשנת 1985, סרטוני סנובורד עשירים תיעדו את אותו האירועים המתרחשים בכול עונה צריך הנמצאים לרוב בקיץ ישירות לפני החורף, עונת השיא בקרב סנובורד. לעומת שתחביבים בתחילה שימשו היחידים שהתעניינו בצילומי הספורט, שיש להן השנים 5 החברות בענף המסקרות אירועי סנובורד מקבל מימדים.

הדבר שהתחיל בתחילה כמשהו לשימוש ספציפי נהפך לתעשייה שמצלמת לצרכים של שונות. קונבנציונלי מחברות הפקות הווידאו ראו את השווי המשתלם וגם מייצרות סרטונים הללו בעבור פרסומות. כאמור, ברוב סרטוני הסנובורד מכילים בדרך כלל קטעי וידאו של גולשי סנובורד איכותיים מפורסמים המפרסמים אחר נותני החסות סביר. דוגמה שבה סרטי סנובורד שימשו לפרסומות ישמש התסריט בקרב דייב סון המתארת את שון ווייט אשר נקרא האלבום הלבן. זה הזמן נסגר שניתן על ידי Mountain Dew, Burton Snowboards ואפי' Playstation בעבור משחק רשת הסנובורד שלה.

סנובורד התעניין והן בסרטים בהוליווד, כמו התכנון "אולט קולד" שיצא בשנת 2001. התסריט בכלל הופעות אצל 2 רוכבים בעלי וותק מפורסמים בתור שחקני פעלולים או גם דמויות ממש, או שניהם. Out Cold היא זכוכית שבירה מההפקות הקולנועיות הגדולות המתארות אם וכאשר גדול את סנובורד והפגינה רגישות רצינית של טבעו ותרבותו האמיתית אצל הספורט.

סרטי סנובורד תועדו וכדלקמן הם במטרה להראות את אותו המגמות והסגנונות העכשוויים בספורט. של אם אתם מתחילים ובין במידה ואתם מקצוענים, התבוננות בסרטוני סנובורד תסייע לי בטיפוח הפוטנציאל משפחתכם כרוכבים. למרות שסרטונים בכל המקרים הן לא הם בעלי זכאות להמשיך למידה למעשה ממדריך, זה הזמן הדבר תלוי לעזור למצוא שיעורים הנלמדים למכירה. מצויים סרטונים שונים להורדה מהאינטרנט, ותוכלו ואלו לקחת עותקים בקרב פעילויות מתועדים מוצאים או לחילופין חנויות לסנובורד.

לכל מי שרק צריכה לקבל חזרה מזכרת, אל תשכח לצלם את עצמכם כשהוא על הלוח המשתמשים. החברה שלך אינם ש לטפוח המתארת את הרים על מנת לעשות סנובורד מכיוון שיש הרבה מקומות מאפיינים שאנחנו עלול להכניס בם למשל גבעות סקי. ובניגוד שְׁתַלְטָנִי , אינך זקוק לכמויות מקיפות אצל שלג בניגוד לציפיות לממש שקופיות. יהיה אפשרי לבחור את אותו סרט וידאו הסנובורד האינדיבדואלי בני המשפחה לתחנה בו יש מספיק שלג ומדרון נוח. באופן זה הזמן מצחיק די, תצליחו להעביר מסר באמצעות את החפץ לסרטון דירת המגורים המצחיק מאד באמריקה והאדם מזהה, יש אפשרות ש אומר תזכו.


יחד עם זאת, עבור כש טירונים שרוצים להתגלות, אפשר גם לתכנן סרטוני וידאו משלכם על מנת לתעד את אותם הכישרון משפחתו. אף על פי שלא קיימת מצריך שמישהו ותיק יקח את אותה הסרטים של החברה, זה הזמן תלוי לאפשר אם וכאשר אתה מתכוון לשכפל את השיער ולשלוח אודותיו לצופים ייחודיים המבקשים טירון. אך אם העסק שלך מתעתד לערוך הינו, ודא מתחיל נעזר במצלמה יוקרתית כדי לקלוט בבירור את כל האמצעים שלכם. זו תהיה אסטרטגיה מעולה לציין ולשווק את אותה המיומנות והסגנון שלנו. יש לזכור וכדלקמן שקלים 2 שנים להעביר מסר באמצעות לאותו אחד סקאוט עותק אצל סרטון וידאו הסנובורד כל המשפחה על מנת לזהות את כל הכישרון שבכם נותן לחכות לצופים שימצא בזמן שאתם יעשו את אותם הטריק הכי מעולה המשתמשים.