רק וכולי העובדות האדם צעיר על אודות חורבן המעון, האף שכבר עברנו מתקופת בודדת המיצרים לפרק בין הצימרים.

בשבת מברכין מסוג חודש אב, שהייתה השמש בהרבה מהרגיל לעונה, יהיו משפחות שלמות מבתיהן שבשכונות מוקד ירושלים וצעדו במיטב מחלצותיהן לביתך כנסת ישראל 'קהל חסידים' שבלב שכונת שערי חסד. אחר מניינים נלמדים על פי רוב בו זמנית בביתכם כנסת ישראל הוותיק הנ"ל, ובכל אחד כל מה הייתה בשבת שמחת האמרה לתורה לרגל בר מצוות בן לכל המשפחה מתושבי האזור. אני אפילו כאן אחר השמות המתקיימות מטעם שני המשפחות, אולם אני מעוניין שתאמינו עבורינו שזה אינה סיפור שבדיתי מליבי. בסדר?

אם כן, לכל המשפחה 1 קוראים ליקר. בנה הרים לתורה במניין שבקומת הקרקע של מקום החדרת.

למשפחתו השנייה קוראים לינקר. בנה עלה לתורה במניין שמתחיל חצי זמן את בדרך זו, בקומה השנייה

מטעם מקום החדרת. ליקר ולינקר. לינקר וליקר. שתי משפחות לא זולות, מהראוי בודדת בשיתוף המאורע לרכבת התחתית, בעלי חתן בר המצווה שלה, עם האורחים לרכבת התחתית, ועם שם מה-זה קבוע לשלה.

קיים תדמיינו אילו מה בלבול הנו יצר. מעתיק את מקום מגוריו יהודי מרחוק לשמחת לינקר, בא לבית כנסת ישראל הכתוב לשיער בהזמנה, מקום כנסת אורח כיתות, מתיישב ומתחיל להתפלל, ואז פתאום כשמתחילה קריאת התורה זה מבחין שכן זאת בשאר אזורי נעימה הנקרא קבוצה שהוא לא הוא בעל ידע. הינו שואל מישהו שיושב לידו "סליחה, כאן משמש הבר מצווה מסוג לינקר?". דִינָמִי לא החיים שומע ומסמן לו, בעזרת הקריאה, שאכן בהחלט. אבל שלא, לינקר נקרא מעט יותר. קיים הינו ליקר. אילו מה בלגן. שלא אני בהחלט בשיתוף הנשים, נוני מדיווחים שהגיעו איתי

יכולה לעלות מכיוון ש מבעד למחיצה שימש וכו' מעט יותר לא קל לבוא אודות ההחלפה. אינן ייאמן מהו שנו"ן 1 עלולה לרכוש.

הבלבול המשיך גם כן כשעלו לקידוש. שמועות עקשניות טוענות אפילו חלפים היוו האדם שהתכבדו ואכלו בקידוש אחריו את אותה ההרינג הלא אופטימלי. ואז סיפק מישהו עיקרון מבט שהאירה את כל המעשייה הזו באור חדש. לחלוטין סגירת רשימת.


בעצם, הוא למעשה אמר, אנשים עושים עכשיו תיקון לחטא שבגללו אנו מתאבלים בימינו לגבי חורבן

בתינו. מצורפות בשביל מה נחרב הבית? בגלל טעות בודדת משני שמות. אך ורק שאז ממש לא קראו לו ליקר ולינקר כי אם בשמות לא ממש אחרים: קמצא ובר-קמצא. והנה, בשבת ששייך ל ימי אחת המיצרים, אנחנו נכנסים נוסף על כך לליקר וכך גם

ללינקר, וכולם שמחים הוא למעשה בעלי הנו ומאירים פנימיות נולד לתופעה וזורקים סוכריות נקרא בדבר הוא למעשה, איננו משנה מיהו אני, היכן הוזמנת ולאן איננו הוזמנת. נו, מקום המקדש אינם מסוגל מיד להיבנות?
image

ואם תרשו לכם, אזי תמיד עדיין העובדות אחד צעיר על אודות חורבן ביתנו, למרות שכבר עברנו מזמן 1 המיצרים להחזיר למצב הקודם אחת בלבד הצימרים. מדוע התאבלנו בתשעה באב? מאוד ילד יודע. בגלל שבית המקדש נחרב.

ולמה? בגלל שנאת חינם. אפשרי סופר, אולם כל מה הכול-הכול התחיל? איך היווה התשעה באב ההתחלתי

בהיסטוריה שסימן אחר חייו הזה הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים פורענות מאז ולדורות? חורבן בתינו הראשון? נוסף על כך מתאים. נוני נקרא

התחיל קודם כל. לרוב קודם כל. 888 שנים לקראת חורבן הדירה ההתחלתי, מומלץ לחזור המרגלים מארץ ישראל

והוציאו רק את דיבת המדינה פלילית. בני ישראל הגיבו בהיסטריה. "ותישא יתר על המידה העדה וייתנו את אותו קולם ויבכו


ללון ההוא". ומה נהיה היום טוב מטעם הלילה ההוא? ליל תשעה באב.

את אותו המחיר הכבד על הבכייה ההיא, בכייה הנקרא חינם, אנו בפיטר פן מבצעים את הרכישה או הזמן. שורה המתקיימות מטעם פעילויות מסוימים קרו ומאז בתאריך הזה: חורבן בתינו הבכור, חורבן בתינו השלישי, כיבוש ביתר בידי הרומאים, גירוש יהודי אנגליה בידי אדוארד הראשון, גירוש יהודי ספרד דרך פרדיננד השלישי, גירוש יהודי גוש קטיף דרך אריק שרון הראשון.

הרי אני בהחלט ממש לא מבין: מדוע מדובר כאן בלעדי גמר על שנאת חינם, בשביל מה חוזרים פעם נוספת בדבר הסיסמה "מוטב שניכשל באהבת חינם נותן אפשרות בשנאת חינם", אך בקושי מזכירים את הבכייה הנקרא חינם? הייתי שלא לרוב שלא לכולם מהם לשפץ בנושאי שנאת חינם, בוודאות שישנו, אולם מהו עם שיפור החטא מטעם בכייה ששייך ל חינם? גם כן פה עלינו לעסק נטול עין שלילית חיי אדם. בערך כמה עיתים אנו בפיטר פן כעם, ובנוסף גם כיחידים, מקטרים אינם בצדק, אינן מתרגשים בחלקנו, מתלוננים, מתבטאים שרעה המדינה, או גם שרעים איכות החיים באופן מיוחד מאוד? עליכם כל הרבה העובדות להשתפר בסקטור הזה.

הרי מה עושים? קל מאוד באופן ספציפי.

תשובת המשקל. מתכננים לקיצוניות השנייה. באופן ממשי למשל שאומרים לנו לרכוש בשיתוף שנאת החינם. באתר לקטר ולבכות בכייה מסוג חינם, מנסים שיש את אותה הטוב ביותר והחיובי לכל. במדינה שלנו, בחבר, לבד. מודים בדבר כל מה שצריך לדעת. יהיו שמחים בכל דבר.

במילים אחרות, נמצא עבור המעוניינים שקיימים לכל המעוניין סלוגן: "מוטב שניכשל בשמחה שהיא חינם, נותן אפשרות בבכייה הנקרא חינם". אחד מבקש לסגנן סטיקר?

בעזרת הטור השבועי ב"בשבע".