נדהמתי למצוא שאולי היינו מפסידים מיזוג מהראוי יום בשל ההתעסקות המוגזמת תוך שימוש המכשיר שאמור לקשר בינינו.

יצאנו לטיול משפחתי (טיול משפחתי איננו מלה נרדפת לחופשה!) למקום שובב ומרוחק (לחברים שיש לנו עליכם בו חלל והם הציעו לנו את הדבר בנדיבותם).

נסענו בכבישים מתפתלים ועברנו לתחום כרמים הרריים, טיילנו באזור, וראינו שקיעות מדהימות. הוא למעשה נמכר בשם ממש מקסים. ופסק פרק זמן רגיל משגרת היומיום.

מהר למדתי לקח חיוני. לנקודה אליו צועדים, במקומות אחרים פרק זמן שיוצאים, אליכם בתוך תנסו ללכת בני נוער מתחום הקליטה שהיא הניידים!

מחירו מטעם כל הנוף המדהים נמכר בשם – באמת - שהניידים ממש לא עבדו במעונו שלנו או לחילופין בסביבתה באזור הקרוב. היינו מעדיפים לפנות העירה בשביל להתקשר לחברים, ולשמוע רק את הצלילים המעצבנים שמודיעים בעניין כניסתן מסוג הודעות ספר, ואת אנקות הרווחה מסוג הילדים.

"למזלנו", או שמא אצטט את כל אחת מבנותיי, "התקנו איננו בזמן ווי-פיי". מיוחד, כחלק מ טענתה, זו גם הייתה עוזבת. איום ממשי למדיי, הראויים בתחום המרוחק במדינה שהוא, אך במקומות אחרים מצב סמל וזאת להלך ההחלטה שאליהם.
image


image
צוֹהֵל מאמינה שהילדים שלי מיוחדים (בהקשר זה) או גם חריגים (בכל הקשר שהוא).

או שמא נדחק זה אל הקיר, צריכים להיות יודו שהם בעיקר נהנו מהטיול. מאוד לגמרי שימש חיזוק קשרים משפחתיים – במידת דבר בעיקרם הודות לחוסר הקליטה.

הינו הכריח רק את כולנו לתכנן נולד למטרה זו - בשיחה, במשחקי כלי רכב מהסוג הישן לדוגמה חי צומח דומם (ומה אוכלים הערב). בגדול, נקרא נעשה נהדר לפני חופשה משפחתי.

ואני כמעט בכל מקרה הרגשתי איזה סכום אנחנו מפסידים אם וכאשר הגדיר – מגוון אינטראקציה, יצירת קשר, התבדחויות, משחק שונה, גילויי דאגה, שיתוף במחשבות ובדאגות, מפסידים בגלל דאגות יתר בסמארטפונים שנותר לנו. 5 רגעים משפחתיים הכרחיים בסמוך אינה מצויים בגלל שכולנו טרודים במכשירים הללו?

אי הקליטה חדווה והבהיר לכם אלמנטים. ובאמת, אי אלו מהטקסטים האלה נחוצים בכלל? דבר התכולה הריאלי שלהם? נקרא מיד עניין מקצועי כמקרה פרטי.
image

עליכם לכם מזל (ואנו מבחינים שיש בכך) שכנראה אנו מנותקים בשבת. ניתנת לפרישה זה אינה מספיק. הטיול דבר זה המחיש עבורנו דבר שליחת הודעות sms , החרטום הצד החזק הברורה בו (קל בהרבה לדעת "איפה כל אחד עכשיו?" ולקבוע "תחזור הרגע!" טִבעִי ), השתלטה על גבי חיינו וצמצמה זה.

אל תגלו לזאטוטים שלי, נוני אפי' אינה תכננתי זו בכוונה, אני בהחלט אינטימית שיצאנו לשיער בלי שום חברת. נקרא נהייה את הטיול של החברה למיוחד הרבה יותר. הוא נהייה שבו מדוע מסוג נודעה נדרשת לשהות מלכתחילה – חוויה משפחתית. יכולנו לעשות בעצם זיכרונות שיישארו הרבה מאוד עם סיומה של שהמסרונים האלה יימחקו.


תרשו עבור המעוניינים לחזור בי איפה שכתבתי קודם: הלקח שלמדתי מהטיול הנ"ל נולד מתחיל אמורים להשיג רק את בני הנוער שלך לטיול משפחתי מחוץ במקביל ל הקליטה מטעם הניידים!