تولید کنندگان لینک: کلید سئو موثر؟

نتایجی که دریافت می کنید شامل URL ، صفحه Page و وضعیت وب سایت هایی است که از آنها لینک دهنده ایجاد شده است. آیا تولیدکنندگان بک لینک هنوز هم موثر هستند؟ نرم افزار مولد بک لینک می تواند در عرض چند ثانیه تعداد زیادی بک لینک برای شما ایجاد Solvid کند. پس چرا در ساخت بک لینک برای سایت شما از محبوبیت بیشتری برخوردار نیستند و چرا هنوز همه سئوکاران معتبر به ساخت دستی بک لینک اعتقاد دارند؟ چند دلیل برای این وجود دارد. اولین مورد این است که با وجود بسیاری از تولیدکنندگان لینک ، هیچ تضمینی برای ایجاد بک لینک وجود ندارد. در واقع ، در بسیاری از موارد ، افراد از چک کننده های بک لینک استفاده کرده اند تا بررسی کنند که آیا بک لینک در واقع توسط مولد بک لینک ایجاد شده است یا خیر. دلیل مهمتر این است که گوگل در به روزرسانی 2012 پنگوئن الگوریتم موتور جستجوی خود را به طور قابل توجهی تغییر داده است. قبل از سال 2012 ، تعداد بک لینک ها اهمیت داشت. صرف نظر از نحوه تولید آنها یا از کدام سایت ها.

بیایید آنهایی را که می توانید پیوندهای خود را در آنها بگنجانید و تأثیر آنها را بررسی کنیم. توییتر به شما امکان می دهد پیوندها را در دو مکان قرار دهید - بخش وب و بیوگرافی نمایه خود. این چگونه به سمت ایجاد لینک کار می کند؟ بسیاری از سایت های دیگر می توانند اطلاعات نمایه توییتر شما را بکشند و یا فقط از اطلاعات زیستی یا پیوند وب و بیوگرافی استفاده کنند. داشتن پیوند در هر دو زمینه به این معنی است که شما از طریق دسترسی به پیوندهای بیشتر به وب سایت های خود تحت پوشش قرار می گیرید. LinkedIn به شما امکان می دهد سه پیوند در نمایه خود داشته باشید که هرکدام متن لنگر سفارشی دارند. متن لنگر را به عنوان راهی برای جلب http://alignmentinspirit.com/members/drumavenue70/activity/301566/ برای کلیک کردن روی پیوندهای محتوای خود در نظر بگیرید. این به شما سه لینک عالی می دهد که بازدیدکنندگان نمایه شما می توانند روی آنها کلیک کنند. به لطف طراحی کانال YouTube جدید ، می توانید بیش از یک پیوند به سایر وب سایتهای خود در نزدیکی بالای نمایه کانال خود داشته باشید.

لینک های ورودی یا بک لینک هایی که ایجاد می شوند منبع خوبی برای تبلیغات هستند و برای تبلیغات شما مفید هستند. همه موتورهای جستجو میزان بالای ترافیک را به عنوان پارامتر برتر برای تعیین رتبه وب سایت در پرتال خود در نظر می گیرند. اگر از لینک های ورودی با کیفیت خوبی برخوردار باشید ، این امر باعث افزایش بازدیدکننده به وب سایت شما و در نتیجه شانس بیشتری برای جلب مشتری و بهبود رتبه وب سایت شما می شود. اگر برای وب سایت خود رتبه خوبی داشته باشید ، رشد کسب و کار را بهبود می بخشد و به وب سایت شما کمک می کند تا دید بیشتری در بازار داشته باشد. دید بیشتر در بازار به معنای شانس بیشتری برای جلب مشتری است. تعداد زیادی از متخصصان SEO سیدنی از این روش برای سئو استفاده می کنند. اگر بک لینک های شما در وب سایت های با کیفیت ، قابل اعتماد و محبوب ظاهر شوند ، در واقع وب سایت و تجارت خود را برای طیف وسیع و گسترده ای از مخاطبان بازاریابی می کنید. هزینه تبلیغات این وب سایت ها بسیار کمتر است و خدمات خوبی به شما ارائه می دهند. این روش خوبی است که به مردم اجازه می دهد تجارت شما را به ارزان ترین شکل ممکن بشناسند. افرادی که از این وب سایت ها بازدید می کنند میزان بازدید این وب سایت ها را افزایش می دهند. وقتی این کاربران روی پیوندهای شما کلیک می کنند ، بازدیدکنندگان از وب سایت شما را افزایش می دهند و بنابراین اهمیت آن در موتورهای جستجو افزایش می یابد. فقط لازم است بک لینک ها را در دامنه خود و فقط برای وب سایت های مربوطه هدف قرار دهید. بک لینک با کیفیت خوب مواردی است که برای وب سایت های دارای اقتدار بالا تهیه شده است. اگر می توانید از وب سایت های معتبر و با کیفیت پیوند دریافت کنید ، این برای کسب و کار شما مفید است. اگر این پیوندها از وب سایت های با کیفیت ارزان و دارای قابلیت اطمینان هستند ، این امر می تواند وب سایت شما را در موتورهای جستجو جریمه کند. بسیاری از متخصصان SEO سیدنی وجود دارند که می توانند در پیشرفت کار در موتورهای جستجو به شما کمک کنند. در ارتباط باشید و ممکن است چیزهای زیادی از پیشنهادات خدمات ما بیاموزید.

اجرای مبارزات اضافی ممکن است موثرتر نباشد. شما فقط باید بر استفاده از مجموعه مناسب کلمات کلیدی هدفمند تمرکز کنید. استفاده مناسب از تجزیه و تحلیل مفیدتر است. شما باید لیست کلمات کلیدی خود را محدود کنید و فقط بر روی کلمات رقیب تمرکز کنید. کلماتی را انتخاب کنید که مربوط به خدمات یا تجارت شما باشد داشتن یک وب سایت بهینه شده فاکتور مهمی است. مهم است که عنصر بهینه سازی برای هر صفحه وب سایت شما درج شود. شما می توانید برای بهینه سازی وب سایت خود یک مشاور متخصص SEO استخدام کنید. شما باید روی هر عنصر از جمله عنوان صفحه ، توضیحات متا ، تصویر و متن تمرکز کنید. هر عنصری که در بالا ذکر شد ، نیاز به حداقل واژه را دارد. برای به دست آوردن بهترین ها ، ممکن است مجبور باشید بر شکستن متن عنوان تمرکز کنید. محتویات وب نقش اصلی در لیست وب سایت شما در جستجوی برتر Google دارند. هنگام انجام این کار مهم است که از الگوریتم مناسب استفاده کنید.

دادخواست ویاکام شناخته شده است. آنها این ویرایش را ویرایش نخواهند کرد زیرا درك برند را تغییر نمی دهند. آنها با صفحات بحث و ویراستاران کار می کنند و به آنها اجازه می دهند تا از محتوای مربوطه برای تبلیغ آن مطلع شوند. شان پن یک بار با شخصی به نام رابرت پینسکی در گزارش کولبرت گزارش بود. این در ویکی پدیا قرار داده شد. که منجر به ترافیک از طریق ویکی پدیا به سمت کمدی مرکزی شد. پیش از این ، Comedy Central قادر به ویرایش صفحات بود ، اما اکنون به دلیل ردیابی IP نمی توانند. بنابراین آنها منابع را در صفحات بحث قرار می دهند. ویراستاران ویکی پدیا تصمیم گیرنده هستند. آنها برای پیوندهای خروجی ترول نمی کنند. آنها می خواهند گفتگوهای ویکی پدیا را تشویق کنند. ساوت پارک را کارکنان کمدی مرکزی ساعت 5 عصر نمی شناسند. اما در ساعت 8 صبح ، آنها در مورد این قسمت یک بیانیه مطبوعاتی دریافت می کنند. شخصی که این اطلاعیه مطبوعاتی غیر مرتبط با کمدی مرکزی را دریافت کرده آن را در ویکی پدیا قرار داده است. صبح روز بعد ، 3 صفحه در ویکی پدیا در مورد این قسمت ایجاد شده توسط ویراستاران وجود داشت. ویکی پدیا مخاطبان عصبانی دارد.



image
image