هر آنچه درباره پیوندهای Nofollow و DoFollow باید بدانید

"nofollow" ویژگی HTML. اگر می خواهید پی ببرید که پیوند شما nofollow نیست ، به سادگی پیوند مورد علاقه خود را برجسته کرده و کلیک راست کنید ، سپس بازرسی را در مرورگر خود انتخاب کنید. سپس پنجره مرورگر شما به دو قسمت تقسیم می شود و در قسمت پایین ، می توانید کد منبع HTML پیوند را مشاهده کنید. اگر یک ویژگی nofollow را در لیست مشاهده کردید ، این یک لینک nofollow است. در غیر این صورت ، این یک لینک dofollow است. پیوند dofollow دقیقاً مخالف پیوند nofollow است. یعنی این یک ویژگی HTML است که برای اجازه ربات ها برای جستجوی پیوند استفاده می شود. همانطور که گفته شد ، این نوع پیوندها به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا به سایتی که در آن پیوند می دهید اختیار دهند. چرا به پیوندهای Dofollow و Nofollow نیاز داریم؟ Google در ابتدا در پاسخ به هرزنامه نظرات وبلاگ ، پیوندهای nofollow ایجاد کرده است. با افزایش محبوبیت وبلاگ نویسی ، هرزنامه نویسان پیوندهایی را به وب سایت های خود در نظرات وبلاگ می فرستند. در نتیجه ، این سایتهای هرزنامه در Google رتبه ای کسب می کنند و هرزنامه های وبلاگ بیداد می کنند.

< پست مهمان چیست =";text-align:right;direction:rtl">این موضوع روز است: بک لینک و سئو سایت! ما می دانیم که شما می خواهید وب سایت خود را در دسترسی و جذب بیشتر مخاطبان تقویت کنید. سلام ، دقیقاً به همین دلیل است که شما از Screpy استفاده می کنید ، درست است؟ بنابراین ، بک لینک هایی که قدرت افزایش اعتبار و اعتبار شما را قبل از Google در فرآیند بهینه سازی موتور جستجو دارند ، دقیقاً به چه معنا هستند؟ راه های دریافت بک لینک چیست؟ آیا همه بک لینک هایی که برای وب سایت خود دریافت می کنید مفید هستند؟ سرانجام ، رابطه بین بک لینک و سئو چیست؟ امروز ، ما یک مفهوم بسیار ارزشمند بک لینک را که منتظر است توسط تعداد زیادی از دارندگان وب سایت کشف شود ، فرو خواهیم برد. ما همچنین در مورد مشارکت فرآیند بک لینک Google و SEO متمرکز در استراتژی SEO شما صحبت خواهیم کرد ، که کاملاً از SEO کلاه سیاه دور شده است. اگر آماده هستید ، زمان شروع کار است! بک لینک چیست و چگونه کار می کند؟ما قبلاً به اهمیت پیوندها و پیوندهای خارجی در محتوای خود با عنوان پیوند ساختمان اشاره کرده ایم: روش اصلی گفتن موتورهای جستجو برای مشاهده ، محبوبیت و اعتبار سایت شما و ایجاد اعتبار تجاری در نزد Googlebots استفاده از بک لینک است..

بک لینک ها بیشترین جستجو در اینترنت در جهان جستجوگرها هستند ، عمدتا افراد جستجو می کنند بک لینک ها در سئو چیست؟ نگران نباشید من در این مقاله راهنمای کاملی در مورد بک لینک و مزایای بک لینک به اشتراک می گذارم. اگر بیشتر در مورد بک لینک نگران هستید ، به این معنی است که شما در آستانه دریافت ترافیک ارگانیک هستید که به خوبی تبدیل می شود و حساب های بانکی شما را با دلار پر می کند. بیایید مستقیماً به مقاله خود بپردازیم. بک لینک پیوندهایی است که از سایتهای دیگر به سایت شما یا سایت شما به سایتهای دیگر می آید. همچنین ، ما آنها را پیوندهای ورودی و پیوندهای خروجی می نامیم. بک لینک به عنوان عامل اصلی SEO خارج از صفحه برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود و به طور گسترده در اینترنت جستجو می شود. به دست آوردن بک لینک واقعا کار سختی است ، با این حال ، اگر راهبردهای مناسبی را بلد باشید ، می توانید بسیاری از آنها را بدست آورید. قبل از ورود به مقاله ، بیایید برخی از عبارات رایج مربوط به بک لینک را درک کنیم. آبمیوه پیوند: اگر پیوند "دنبال کردن" باشد ، پس لینک اضافی از آب پیوند عبور می کند ، نگران اصطلاح Do follow نباشید که در قسمت بعدی مقاله توصیف می کنم.

اگر شما شغلی هستید که به SEO به عنوان نوعی بازاریابی نگاه می کنید ، ممکن است در مورد واژه Backlinks چیزی شنیده باشید. مارک های تجاری در سراسر استرالیا به طور مرتب وب سایت های خود را برای افزایش اقتدار دامنه و رتبه بندی ارزشمند کلمات کلیدی در Google ایجاد لینک می کنند. در اینجا ، ما توضیح خواهیم داد که بک لینک چیست و چگونه آنها می توانند وب سایت شما را به سمت بالای نتایج جستجوی Google هدایت کنند. ما درمورد اینکه چگونه می توانید بک لینک بیشتری به صورت ایمن و پایدار Google دریافت کنید ، بحث می کنیم. بک لینک چیست؟ یک بک لینک یک وب سایت را به وب سایت دیگری هدایت می کند و شامل پیوندهای ورودی به یک صفحه است. به طور خلاصه ، وقتی یک صفحه به وب سایت دیگری پیوند می یابد ، ما آن را بک لینک می نامیم. چرا لینک دادن مهم است؟ بک لینک از جمله شاخص های کلیدی عملکرد است که تسلط یک وب سایت در SERP را توصیف می کند و برای بهبود رتبه بندی کلی آن بسیار مهم است. علاوه بر این ، موتورهای جستجو رتبه بندی یک وب سایت را از طریق چندین فاکتور بهم پیوسته از جمله لینک دادن اندازه گیری می کنند تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. سایر فاکتورها شامل صفحه شما می باشدسرعت ، کیفیت محتوا ، اعتبار دامنه و اقتدار صفحه و غیره.


image
image