بک لینک رایگان توسط ابزارهای جستجوگرها Seo1 - تولید کننده لینک رایگان - ابزارهای جستجوگرها رایگان

استفاده از BuzzStream تمام استرس این روش را کاهش می دهد. بک لینک ها از مهمترین قسمتهای الگوریتم گوگل هستند. اگر رقبای شما پیوندهای حق بیمه بیشتری نسبت به شما دارند ، وضعیت بسیار بهتری دارند تا شما را به بالای نتایج جستجو برسانند. با Ubersuggest ، به اطلاعات بک لینک برای رقبای خود دسترسی پیدا می کنید ، به شما این امکان را می دهد که مشخصات پیوند آنها را در حالی که دقیقاً همان پیوندها را هدف قرار می دهید ، درک بهتری کنید. در اینجا آنچه شما نیاز دارید انجام دهید. رتبه بندی دامنه - قدرت عمومی سایت ، از 1 (کم) تا 100 (زیاد) متفاوت است. بک لینک - انواع بک لینک های ورودی از وب سایت های دیگر. اشاره به دامنه ها - انواع دامنه های خاص متصل به وب سایت. 4: به پایین بک لینک بروید. در حالی که اطلاعات فوق به شما کمک می کند تا سلامت سایت را بهتر درک کنید ، این اقدام است که در واقع برای دریافت لینک های بیشتر استفاده خواهید کرد. این نتایج موارد زیر را نشان می دهد:. عنوان صفحه منبع و نشانی اینترنتی - عنوانی که در جستجوی Google به همراه URL خود ظاهر می شود.

< https://shrineturn48.tumblr.com/post/652039437669351424/%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-blogger-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D8%A6%D9%88 =";text-align:right;direction:rtl"> Google Discover سرویس پیشنهادی محتوای Android است. این اساساً محتوایی است که گوگل فکر می کند کاربران براساس تاریخچه جستجوی خود و سایر مطالبی که خوانده اند ، آن را مرتبط می یابند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، ترافیک موبایل مانند دیوانه وار در حال رشد است ، بنابراین بهینه سازی پست های خود برای این سیستم عامل فقط می تواند به شما کمک کند. از آنجا که Google Discover مبتنی بر جستجو نیست ، تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی به شما کمک نمی کند پست های خود را به فید کاربران وارد کنید. از تصاویر و فیلم ها در پست های خود استفاده کنید. محتوای همیشه سبز و همچنین پست های به موقع جدید ایجاد کنید. با درج اثبات اجتماعی با محتوای خود اعتماد ایجاد کنید. در مورد تصاویری که در پست های خود قرار می دهید ، ممکن است بخواهید استفاده از تصاویر بزرگ را برای Google Discover فعال کنید. آمار نشان می دهد که این امر منجر به افزایش CTR ، مدت زمان مشاهده صفحه و رضایت کاربر می شود. پست مهمان استفاده از تصاویر بزرگ باید با استفاده از این فرم در برنامه Google شرکت کنید. با مراجعه به گزارش Discover در کنسول جستجوی Google می توانید میزان ترافیکی را که Google Discover به وب سایت شما ارسال می کند همراه با صفحات موجود ، پیگیری کنید.

چگونه در Google جستجو کنیم (نکات و نکاتی) آیا می دانید در گوگل کارهای بیشتری نسبت به جستجوی کلمات انجام می شود؟ در این مقاله ، ما جمع آوری کرده ایم… همه ابزارهای ایجاد لینک برگشت قابل اعتماد نیستند. وقتی یک وب سایت سمی انتخاب می کنید ، به رتبه بندی شما در نتایج موتور جستجو و استراتژی کلی SEO شما آسیب می رساند. به همین دلیل ، شما باید بسیار مراقب باشید. تعداد دقیقی وجود ندارد که بتوانید یاد بگیرید. با این حال ، بیش از ده بک لینک در روز می تواند شروع خوبی باشد. در طرف دیگر ، Google ممکن است پیوندهای بیشتری را به طور طبیعی مشاهده نکند. به طور معمول ، ممکن است دو ماه و نیم طول بکشد. با این وجود ، چندین متغیر وجود دارد که باید از کیفیت پیوند تا سن وب سایت خود در نظر بگیرید که می خواهید پاسخ س theال خود را پیدا کنید. کاملا بله. قبل از شروع ، شما باید یک وب سایت قابل اعتماد ، بی ضرر و موثر انتخاب کنید. علاوه بر این ، برخی از ابزارها پیوندهایی با کیفیت بالاتر از سایر ابزارها ارائه می دهند. در این مقاله ، ما پنج وب سایت رایگان مختلف را برای شما ذکر کرده ایم.

در مورد مورد آخر ، ما به شدت توصیه می کنیم که راهنمای رایگان Andrew Shotland را در مورد نحوه افزودن لیست کسب و کار خود به Yahoo Local بررسی کنید. تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی کارآمد نقل قول ها از آنها استفاده کنید. فقط از نحوه قیمت گذاری این ابزارها آگاه باشید. Yext یکی از محبوب ترین سرویس ها برای استناد است ، اما مبتنی بر اشتراک است. بنابراین هنگامی که پرداخت هزینه اشتراک را متوقف می کنید ، نقل قول های شما می توانند از همان ابتدا به همان شکل قبلی برگردند. متناوباً ، بهتر است از یک سرویس یا ابزاری استفاده کنید که نقل قول ها را به صورت دستی و در نتیجه برای همیشه ایجاد و اصلاح کند. این سرویسی است که ما در Captivate ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می توانید با ما تماس بگیرید. مشابه نقل قول ها ، بک لینک ها سیگنال های خارج از سایت هستند که Google برای ارزیابی اعتبار و اعتبار وب سایت استفاده می کند. بک لینک ها که به عنوان پیوندهای خارجی یا فقط "پیوندها" نیز شناخته می شوند ، دارای خصوصیات مشخصی مانند منبع ارجاع (یا دامنه ارجاع) ، متن لنگر و DoFollow یا NoFollow هستند.


image


image