21 روش موثر SEO برای سال 2021

هرچه وب سایت مورد توجه بیشتری قرار بگیرد ، آب پیوند بالاتری باعث افزایش لینک سایت به سایت می شود. به عنوان مثال ، گرفتن لینک از بی بی سی یا نیویورک تایمز طلای خالص است. در حالت ایده آل ، شما می خواهید از SEO و تلاش های خود برای ایجاد لینک بهره مند شوید. پیوندهای Dofollow چیست؟ پیوندهای Dofollow پیوندهایی هستند که موتورهای جستجو قادر به دنبال کردن آنها برای رسیدن به یک وب سایت پیوندی هستند. این "آب پیوند" یا مجوز را از منبع به سایت مقصد منتقل می backlinks definition کند. و همانطور که قبلاً اشاره کردم ، هرچه پیوندهای با کیفیت بیشتری به سایت خود نشان دهید ، موتورهای جستجو به شما اعتماد بیشتری می کنند و سایت شما را به عنوان یک سایت معتبر مشاهده می کنند. اساساً ، پیوندها به طور پیش فرض Dofollow هستند ، بنابراین برای دنبال کردن آنها نیازی به ویژگی های HTML اضافی نیست. علاوه بر این ، شامل پیوندهای Do follow در وب سایت خود نیز به شما امکان می دهد اختیارات خود را به سایتهایی که به آنها پیوند می دهید انتقال دهید. با این وجود ، قرار دادن پیوندهای Dofollow در بخش نظرات وب سایت ها یا انجمن ها می تواند اسپم ها را به سمت بهبود دید وب سایت های خود جلب کند.

فقط بدانید که هرچند هرزنامه نظر هنوز اتفاق می افتد ، اما مانند گذشته بر وب سایت تأثیر نمی گذارد. بنابراین آیا می گویید که باید فقط پیوندهای NoFollow را نادیده بگیرم؟ نه. برعکس فقط به این دلیل که از آن پیوندهای nofollow هیچ مقدار SEO مشخصی دریافت نمی کنید ، بازهم بازدید ارجاع ارزشمندی از آنها دریافت خواهید کرد. مثال HuffingtonPost را که قبلاً استفاده کردم به خاطر می آورید؟ تصور کنید که آن لینک را به وب سایت خود در زندگی واقعی برسانید. چه تعداد بازدید کننده از آن پیوند به تنهایی دریافت خواهید کرد؟ حتی اگر این بک لینک nofollow باشد ، باز هم از آن ترافیک می گیرید. آیا این هدف نهایی سئو نیز نیست؟ منظورم این است که چرا شما در وهله اول سئو می کنید؟ 1 برای کلمه کلیدی مورد نظر خود و در مورد آن به دوستان خود لاف بزنید؟ یا می خواهید بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و سپس پس انداز کافی داشته باشید تا بتوانید امسال به پاریس بروید؟

به همین دلیل پیوندهای nofollow در هنگام ساخت پیوند هنوز مهم هستند. به عنوان مثال ، اگر یک لینک پرداخت شده از یک وبلاگ مهمان بخرید ، پست های تبلیغاتی یا تبلیغاتی دریافت می کنید. Google توصیه می کند اطمینان حاصل کنید که این یک برچسب برابر با nofollow است تا هیچ پیوندی از سایت دیگری به سایت شما منتقل نکند فقط به این دلیل که هزینه آن را پرداخت کرده اید. وقتی نوبت به پیوندهای nofollow می رسد ، اگر شخصی در صفحه ای پیمایش کند و پیوندی را از سایت دیگری به سایت شما ببیند ، احتمال اینکه بتوانند روی آن کلیک کنند وجود دارد. از بین صد نفری که آن پیوند را می بینند ، ممکن است یکی از آنها روی آن کلیک کرده و به سایت شما برود. بنابراین ، ترافیک ارجاعی ایجاد خواهید کرد. حتی اگر برچسب nofollow وجود داشته باشد ، پیوند هدر رفته ای نیست. پست مهمان چیست مورد اینکه آیا پیوندهای nofollow گاهی اوقات کمی از رتبه بندی صفحه عبور می کنند ، بحث هایی وجود دارد. برخی از مطالعات در این مورد انجام شده است ، اما هیچ اظهارات رسمی از Google در مورد اینکه آیا لینک های nofollow واقعاً از قدرت عبور می کنند وجود ندارد.

همه آنها را می خواهند ، اما تعداد کمی از آنها می توانند مواردی را که در واقع ارزشمند هستند بدست آورند و سپس سایت خود را برای کلمات کلیدی رقابتی رتبه بندی کنند. همراه با محتوا ، بک لینک عنصر اساسی SEO است. اما وقتی گوگل به شما می گوید که هر بک لینک ای که سعی می کنید ایجاد کنید خوب نیست و حتی ممکن است باعث جریمه شود چه کاری انجام می دهید؟ انواع بی شماری از بک لینک وجود دارد که دستورالعمل های Google را نقض می کند ، اما اگر باهوش باشید ، می توانید بک لینک با کیفیت دریافت کرده و ترافیک ارگانیک خود را رشد دهید ، بدون اینکه ریسک کنید. با استفاده از Monitor Backlinks Free Backlink Checker فقط کافی است نگاهی به لینک های قبلی بیندازید. به طور فعال چند مورد از آنها را جستجو کردید؟ برای بدست آوردن چه تعداد خدمات تبلیغاتی انجام دادید؟ اگر در وب سایت ها ، جستجوگرها یا بک لینک ها نسبتاً تازه کار هستید ، احتمال اینکه به دنبال هیچ یک از آنها نروید خوب است - آنها به شما مراجعه نکردند. به طور کلی ، بهترین نوع بک لینک برای سئو ، مواردی است که نمی توانید کنترل کنید.

بک لینک های Nofollow بی فایده نیستند ، اما هدف بسیار خوبی برای سئو نیستند. مطمئناً بک لینک nofollow بهتر از هیچ چیز است ، اما هر وقت فرصتی برای لینک dofollow دارید ، عاقلانه است که آن را بگیرید. آیا می خواهید در مورد چگونگی ایجاد ترافیک وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ علاقه ای به انجام کار خود ندارید؟ من کاملا می فهمم! اگر وب سایتی را اداره می کنید یا وب سایتی دارید و برای ساخت بک لینک dofollow ، sponsor یا UGC به کمک نیاز دارید ، کمک حرفه ای در دسترس شماست. ما در رسانه دیجیتال Bowman به طور فعال در حال کمک به مشتریان خود هستیم که DA خود را بسازند و بازی SEO خود را بالا ببرند. دیگر نیازی به تلاش برای نوشتن وبلاگ ، ایجاد فیلم ، تشخیص اینکه چه وب سایت هایی برای خرید تبلیغات حمایت مالی خریداری می کنند و / یا تصمیم بگیرید که آیا برای کمک به ایجاد UGC خود باید به افراد پول پرداخت کنید. یک مشاوره رایگان با رسانه دیجیتال Bowman می تواند به ما کمک کند تا در مورد مکانی که در حال حاضر هستید ، چه نوع منابع منطقی برای سرمایه گذاری و تنظیم مناسب کسب و کار شما کمک کنیم. البته برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود از افزایش بازدید وب سایت. همچنین به شما این امکان را می دهد که بر روی آنچه شرکت شما بهترین کار را انجام می دهد تمرکز کرده و یک برد واقعی برای همه ایجاد کنید. اگر به این مشاوره رایگان علاقه مند هستید ، لطفا در زیر نظر دهید. وب سایت دارید؟ اطمینان حاصل کنید که UGC در نظرات به آن بک لینک دهید و در این مرحله بازدید وب سایت خود را افزایش دهید.


image


image