استراتژی های ساده برای افزایش رتبه Google صرف نظر از تغییر سریع الگوریتم های موتور جستجو - سئو

با نام تجاری خود در وب مستر یا سردبیر مسئول پست تماس بگیرید ، سپس از آنها بخواهید که آیا می توانند پیوندی به وب سایت شما داشته باشند. وب سایت های دارای پیوند خراب اهداف اصلی برای دریافت بک لینک هستند. مدیران وب سایت ها معمولاً وقتی با آنها تماس می گیرید از اینکه صفحات آنها دارای پیوندهایی است که فقط منجر به خطاهای 404 می شود ، سپاسگزار هستند. کاری که می توانید انجام دهید این است که به جای آن لینک جایگزینی ارائه دهید که به وب سایت شما برود. فقط مطمئن شوید که محتوایی که ارائه می دهید به عنوان جایگزینی برای پیوند خراب منطقی است. اگر محتوای مربوطه را برای پیشنهاد ندارید ، قبل از اینکه تماس بگیرید ، آن را ایجاد کنید تا آماده شود. برخی از بهترین وب سایت های احتمالی که باید بررسی کنید وب سایت های مربوط به م institutionsسسات دولتی ، مدارس و سازمان های تجاری است. این وب سایت ها غالباً لیستی از منابعی دارند که با آنها ارتباط برقرار می کنند و آنها معمولاً دامنه هایی با قدرت بالا هستند. برای شروع جستجوی لینکهای خراب در وب سایتهای دیگر می توانید از ابزارهای رایگان مانند Dead Link Checker یا Ahrefs 'لینک شکسته رایگان لینک Ahrefs استفاده کنید. URL پیوند خراب را به Wayback Machine وصل کنید تا نسخه بایگانی شده آن را قبل از اینکه به صفحه 404 تبدیل شود ، ببینید تا در مورد اینکه چه نوع محتوایی را می توانید جایگزین کنید ، تصور کنید. هر روشی که در این مقاله ذکر شده است ، برای موفقیت در اجرای آن به تلاش زیادی احتیاج دارد. برای دریافت بک لینک با کیفیت هیچ میان بری وجود ندارد و قطع گوشه ها با پرداخت هزینه برای پیوندها فقط منجر به جریمه می شود. شما باید کار تحقیق در مورد صنعت خود ، ایجاد شبکه با تأثیرگذاران و موسسات و ایجاد محتوای خوب برای ایجاد پیوندهای قدرتمند را انجام دهید.

بیشتر متخصصان بهینه سازی موتور جستجو از ابزارها و دامنه قیمت بسیاری برای آن استفاده می کنند ، بنابراین این همیشه از حد استاندارد خارج نیست. اگر مدیر ، وبلاگ نویس یا بازاریاب هستید که به طور گسترده در بازاریابی موتور جستجو قرار دارد ، بهینه سازی موتور جستجوگر Majestic نیز می تواند کارساز باشد. به عنوان مثال ، اگر ایجاد پیوند یا پیوند با روابط عمومی یک چالش اساسی باشد ، پروفایل های لینک دهنده جامد ضروری است. من Majestic را برای یک بازاریاب معمولی ، تاجر کوچک یا سازمان دهنده تأیید نمی کنم. کسانی که بیشترین کارآیی را دارند بازاریابی موتور جستجو را در هر هفته یا ماه برای یک بازه زمانی محدود انجام می دهند. صرف وقت ، پول نقد و تلاش در دستگاه دوم برای بدست آوردن نمایه کامل بک لینک ممکن است برای آنها چندان ضروری نباشد. همچنین ، به خصوص برای افراد غیر سئوکار و سازمان های کوچک ، این فناوری و رابط کاربری برای کاربران بسیار خوشایند نیست. این گروه ها احتمالاً بالاتر از استفاده از ابزاری همه در یک مانند Moz Pro ، Ahrefs یا SEMrush هستند. Moz و SEMrush دامنه بک لینک همانند Majestic را نخواهند داشت اما می توانند به اندازه کافی بک لینک داشته باشند تا بتوانند ایده ایجاد سایت برای ایجاد لینک را بدانند.

به همین ترتیب باید بر حسابرسی های مشتری در Google تأکید زیادی داشته باشید ، همانطور که مقاصد مختلف نظرسنجی مانند Yelp ، Home Advisor و Angie's List (از جمله دیگر) ، منوط به تجارت هستند. مشتریان معاینه خود را انجام می دهند. این یکی از بزرگترین نقاط مورد علاقه وب از نظر خریدار است. استفاده از استراتژی های جستجوگرها برای انتقال اطلاعات شما برای تنظیمات خوب ، موارد مهم و همچنین مدیریت ها ، و اهمیت و قابلیت اطمینان آنچه شما به مشتریان ارائه می دهید ، یک مزیت مشخص است. به همین ترتیب بدون انجام چرخه ، خرید را به صورت مثبت تحت تأثیر قرار می دهیم. مارک ها باید در نقاطی که افراد برای ایجاد ارتباطی ستودنی به آنها احتیاج دارند ، مشخص باشد. SEO در نزدیکی این قابلیت را ارتقا می دهد و به مشتریان بالقوه فرصتی می دهد تا پاسخ های مناسب و سازمان هایی را که پاسخ می دهند ، کشف کنند. به حساب تجزیه و تحلیل هرکسی ، در زمان واقعی مراجعه کنید. در واقع می توانید معاملات مداوم را مشاهده کرده و اطلاعات مربوط به هر سایتی را تغییر دهید و اینکه کدام جنگ های صلیبی باعث جلب توجه شما می شود.

در این مثال ، ما می خواهیم همه مکانهایی که نام نیل همراه با عبارت "پست مهمان" منتشر شده است را پیدا کنیم ، زیرا اکثر سایت ها از این عبارت برای اطلاع خوانندگان خود در مورد کمک به ارسال پست از منبع خارجی استفاده می کنند. ما همچنین می خواهیم نتایج را از وب سایت شخصی وی و وب سایت های شرکت حذف کنیم. در این حالت ، نتایج HubSpot و Forbes تنها نتایج مهمان ارسال شده توسط نیل پاتل هستند. https://grayarch78.edublogs.org/2021/05/24/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86/ به سادگی در مورد ارسال مهمان از او به عنوان قطعه یاد می کنند. این موضوعی است که در صنعت بازاریابی دیجیتال فقط برای مشارکت کنندگان مهمان منحصر به فرد است. هنوز هم ، راه حل یک اپراتور جستجوی دیگر است که می تواند برای هر کسی که در مورد پست های مهمان رقبا تحقیق می کند مفید باشد. علاوه بر اپراتورهایی که برای بدست آوردن این اولین مجموعه از نتایج استفاده کردیم ، می توانیم به طور خاص صفحاتی را جستجو کنیم که از نیل پاتل به عنوان نویسنده نام می برند - بنابراین چیزی در مورد آن نخواهیم یافت یا فقط از او نام می بریم. نتایج این جستجو با آنچه ما به دنبال آن هستیم مطابقت دارد و مفیدتر استبرای شناسایی فرصت های ارسال پست مهمان.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد Buy Quality Backlinks at SEOclerks - SEOClerks لطفا به بازدید از وب سایت ما.


image


image