چگونه پیوندهای Nofollow ، Sponsored و UGC Google بر SEO تأثیر می گذارند [Rel Ugc] - Moz

از کدام ویژگی پیوند استفاده کنید؟ اگر می خواهید پیوندهای nofollow خود را به صورت دقیق تر تغییر دهید ، دستورالعمل های Google کاملاً واضح هستند ، بنابراین ما در اینجا آنها را به صورت عمیق تکرار نمی کنیم. برای لینکهای پولی یا اسپانسر شده. این امر فرضاً شامل پیوندهای وابسته می شود ، اگرچه Google صریحاً نگفته است. پیوندهای موجود در کلیه مطالب تولید شده توسط کاربر. Google اعلام کرده است اگر UGC توسط مشارکت کننده معتبری ایجاد شده باشد ، این ممکن است لازم نباشد. یک فهرست جذاب برای همه پیوندهای nofollow. مانند سایر دستورالعمل های nofollow ، این پیوندها معمولاً برای اهداف رتبه بندی ، خزیدن یا نمایه سازی استفاده نمی شوند. بعلاوه ، از ویژگیها می توان در ترکیب با یکدیگر استفاده کرد. آیا می توانید به دلیل علامت گذاری نکردن پیوندهای پرداخت شده جریمه شوید؟ بله ، شما هنوز هم می توانید مجازات شوید ، و این جایی است که آن را روی حیله و تزویر می گیرد. Google توصیه می کند پیوندهای پرداخت شده / حمایت شده را فقط با "حمایت شده" یا "nofollow" علامت گذاری کند ، اما نه "ugc". این یک لایه گیج کننده اضافی اضافه می کند. اگر همکاران UGC شما پیوندهای پولی یا وابسته را در مطالب / نظرات خود درج کنند ، چه می کنید؟

در وب سایت خود شما صفحاتی وجود دارد که بعضاً با نامهای مختلف با URL متفاوت حذف ، دوباره مورد استفاده قرار گرفته و دوباره منتشر می شوند. و در عین حال ، ممکن است صفحاتی در وب سایتهای دیگر وجود داشته باشد ، صفحاتی که قبلاً به آنها پیوند داده اید و دیگر وجود ندارند. یا شاید حتی کل وب سایت حذف شده باشد. چه کاری می توانی انجام بدهی؟ چگونه می توان از پیوند دادن به صفحاتی که از زمان انتشار مقالات حذف شده اند خودداری کرد؟ چگونه می توانید پیوندهایی را که به نشانی های اینترنتی تغییر یافته نشان می دهند ، اصلاح کنید؟ می توانید به راحتی لینک های خراب را بررسی کنید. ابزارهای مختلفی برای این کار در دسترس است و یکی از آنها "جستجوی لینک لینک مرده" رایگان است. فقط آدرس وب سایت خود را وارد کنید ، "enter" را فشار دهید و لیست کامل لیست شکسته را دریافت کنید. پس از داشتن آن ، می توانید پیوندهای مرده را بردارید یا پیوندهای خراب را فوراً اصلاح کنید. به یاد می آورید که در فصل قبل چه بحث کردیم؟

چرا لینک سازی مهم است؟اول ، ضروری است که درک کنیم چرا ایجاد پیوند برای هر مشاغل حیاتی است. یک پیوند شامل چهار قسمت است ، برچسب پیوند ، سپس مکان ارجاع پیوند ، متن لنگر و بسته شدن برچسب پیوند. موتورهای جستجو هنگام جستجو برای وب سایت های جدید از لینک ها استفاده می شوند. نمایش در هنگام خزیدن سایت شما را در نتایج جستجو مطرح می کند. وقتی وب سایت شما از طریق لینک سازی در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارد ، شما به طور خودکار ترافیک ارگانیک را جذب می کنید. هنگام جستجو ، ما تمایل داریم از سایتهایی که در صفحه اول نتیجه ما ظاهر می شوند بازدید کنیم. هیچ کس به آنچه در نتایج صفحه بعدی است اهمیت نمی دهد. https://squareblogs.net/drumsex47/mrhl-stfdh-chyst ، این همان چیزی است که یک لینک سازی می تواند برای وب سایت شما انجام دهد. صفحه وب شما همچنین از وب سایت هایی که از سایت شما به عنوان لینک خارجی در وبلاگ های خود استفاده کرده اند بازدید و بازدید می کند. اگر این وب سایت ها از کیفیت و رتبه بالایی برخوردار باشند ، این امر تأثیر مثبتی بر رتبه بندی صفحه وب شما خواهد داشت.

< http://amountcopy76.xtgem.com/__xt_blog/__xtblog_entry/__xtblog_entry/21409348-?__xtblog_block_id=1#xt_blog =";text-align:right;direction:rtl"> او نحوه دستیابی به بک لینک با کیفیت بالا را از طریق این استراتژی در ویدیوی زیر تجزیه می کند. کریس لورسن با استفاده از MMM 7 لینک بک لینک زمینه ای به وب سایت جدید تجارت الکترونیک مشتری خود ایجاد کرد. به افزایش میزان مراجعه وی مراجعه کنید. اگر می خواهید با BLB شروع کنید ، راهنمای ساخت پیوند شکسته من را بخوانید. برای امتیاز دهی به بک لینک با BLB نیازی به محتوا نیست. اما ، اگر آن را با روشهای دیگری مانند آسمان خراش ترکیب کنید ، سرعت موفقیت شما را تسریع می کند. از طریق HARO مصاحبه کنید یا نقل قول کنید - وب سایت های رسانه ای دارای میزان بازدید زیاد و دامنه بالایی هستند. و می توان با ثبت نام در Help https://www.zotero.org/groups/4120220/reasondonkey93332 Out (HARO) از طرف افرادی مانند Forbes ، Entrepreneur و Huffington Post نام برد. فقط به عنوان منبع ثبت نام کنید. از طریق ایمیل هایی که دریافت می کنید ، یک مورد مربوط به روزنامه نگار را انتخاب کنید. و هر س inالی را در پرس و جو ، با جزئیات ، در ایمیل خود قرار دهید.

وقتی نوبت به یادگیری سئو (بهینه سازی موتور جستجو) می رسد ، بیشتر مردم نگران میزان بک لینک وبلاگ یا وب سایت خود هستند. اما این اغلب مشکلی نیست که باید درباره آن فکر کنید. کیفیت این بک لینک ها بسیار بیشتر از مقدار آنها است. خبر خوب این است که این پست دارای ده نکته در مورد نحوه دستیابی به بهترین کیفیت پیوندها برای سایت شما است... یافتن پیوندهای با کیفیت خوب خراب کار سختی است ، اما با استفاده از یک جستجوگر لینک شکسته می توانید به راحتی چند مورد درباره هر وب سایتی که تاکنون ساخته شده است. سایت ها مرتباً از بین رفته ، منتقل شده و URL ها تغییر نام می یابند ، بنابراین از آنها بسیار استفاده کنید! حتی اگر یک وبلاگ نویس هستید ، سایر وبلاگ نویسان را وادار کنید تا در مورد مهارت های وبلاگ نویسی خود شهادت دهند ، یا شاید اگر صاحب وب سایت هستید مشتریان. ترغیب افراد به ترک توصیفات نه تنها بک لینک با کیفیت خوب ایجاد می کند بلکه شما را به عنوان یک رهبر در زمینه فعالیت خود نشان می دهد.


image


image