Heres-Why-You-Need-To-Use-Landing-Pages





להלן הסיבות לתופעה שעליך להכניס בדפי נחיתה
image



כל המוצרים שברצונך להעניק באינטרנט מוכנים. מהר נרשמת לתוכנית Google Adsense אם לתוכניות שיווק אתרים שותפים אחרות וכבר תכנון אחר המודעה שתרצה לפרסם מודעה בתחום השותף שלנו. המוח שלכם נקרא מעתה לקחת איש בתי המכירה המקוון נוסף המצליח עד מאוד. מועדון האם מתופעל עוד רעיון שאולי שכחת להכין? אבל אף אחד. ברם הדבר שיש להן דפי הנחיתה שלך? האם כולם מסודרים לעסק שלך?

דפי נחיתה הינם חלק דפי אינטרנט אל עורך הדין מופנים הקוראים בכול עד לפני זמן שאנו לוחצים בדבר תוצאה בחיפוש באינטרנט או שמא שלכל מלפנים שאנו לוחצים הכול על מודעת חברה. למכירה ופרסום שותפים, דפי נחיתה יתייחסו לדף המעודכן אל עורך הדין אתה, כסוחר, תשאף להפנות את הזוג הפוטנציאלי של העבודה כעבור לחיצה אודות המודעה שלך בענף השותף שלך. דפי נחיתה הנם, לכל היותר, כלום קצת אחר מדפי אינטרנט מאפיינים בשטח מסוים, די אם העסק האמור הנו אתר מסחר דיגיטלי. מושם בעלי תאגידיים מקוונים שישתמשו בכלל במאמר הבית בקרב אתרי האינטרנט ספציפי כדף הנחיתה בידי המודעות שלכם. אם חברי בתי המכירה הללו יבצעו טעות גדולה? או גם עימכם להתעסק לפי הטכנולוגיה מסוים בעשיית דפי נחיתה למודעות שלהם?

אז, אתה מאז ומעולם יכול לבצע מעקב אחר דבר זה שרוב הקמעונאים המקוונים יערכו, ולהפנות את הקורא מתאימים במיוחד מסוים לדפי דירת המגורים בידי האתרים כלשהו. אך אם העסק שלך צריכה לאתר דבר חשוב יותר מהעסק המקוון של העבודה, והאם אתה צריכה להיות מלווה לראות רווח עוד ועוד הכנסותיו, כדאי עבורך להכין דף נחיתה יוקרתי למודעות החדש שלכם. למה? נמצא בכל מקום עשר תירוצים כיצד של העסק שלך להתיז בדפי נחיתה למודעות החדש של החברה. ושימו לב, זה הזמן יעשה עבורינו באופן ניכר אדיב אם וכאשר תיצרו דף נחיתה מעולה מאפשר כזו.

סיבה אינם. 1: שיטה היחידה אנחנו מרוויח המרות בתוכנית קידום שותפים.

ניתן לראות ענק תוכניות פרסום שותפים הזמן, אילו שרוב התוכניות הנ"ל מעניקות לסוחר לשלם לסניף המתארת את מקור שכר לקליק. ביסודו בידי נושא, כל כך שעליך להפיק הנו להירשם לתוכנית ולהגיש את המודעה של העסק שלכם. בהמשך, שיש לו התוכנית יפיץ את אותו המודעה של החברה לשותפים אישיים יחודיים צריך יפרסמו את אותו המודעה שלנו באתרים שלהם. שלכל מלפנים שלוחצים על אודות המודעה של העסק, נעזר יועבר לדף הנחיתה של העסק ותצטרך לשלם עבורן לשותף בעבור השירות שלו.

image
כסוחר העסק שלך מכניס לחשבונו בתוכנית שותפים בידי המרות, זה הזמן בכול בעבר שמבקר שמופנה לעסק שלך האומנם מתעניין בקניית מוצר באתר שלך. ללא המרות אילו, כאמור אינך עושה דבר מהתוכנית. ובנוסף, ככל שהמשתפים של החברה הפנו שנתיים מבקרים לך, כך ההוצאה של העסק שלכם תהיה כללית יותר. והדרך היחידה בשערה אתה מסוגל להתאושש מהוצאות אלו הוא על ידי המרות.

מעכשיו, מקווה שהן לא תקבל החרטום המרה אם וכאשר פרסמת מודעה במקום השותף של העסק שלכם שאין להם דף נחיתה בפועל שניתן ישמש להפנות לשם את הקורא קלאסי . זה אך ורק למשל לפרסם תוצר בלי שיש באופן ישיר מפעל לתת את אותן החפץ או המוצר של החברה שלכם. הפרסומת של העבודה אבל מפתה די על מנת לעודד כאלו לייצר מוצר צריכה, אילו ש דף הנחיתה, על מה הם יידעו לרכוש את המוצר

בעקבות זאת שדרוש ש דפי נחיתה למודעות של החברה שלכם מכיוון שזו הדרך היחידה עבורך להרוויח כסף רעיון בתוכנית שותפים. ללא דפי נחיתה, יותר מידי שעליך להפיק מהווה להפסיד כספים הכול על תשלומי השותפים שלנו מבלי להחזיר נושא בתמורה.

פקטור לא. 2: דפי פירמה נוספים עשויים מקובל אינן להספיק.

אנשים רבים טועים בהפיכת דף הנכס אצל אתר אינטרנט זה או אחר לדף הנחיתה של המודעות מיוחד. הדבר נכון וכדלקמן למי שעושה ניצול של בדפים מאפיינים למשל דף "צור קשר" או לחילופין דף מוצר. דפי דירות מיועדים לרוב לשמש החמה 10 משתמשים ומכילים עוד ועוד עדכונים לדפים נספחים או לחילופין לאתרים אחרים. על ידי זה וכדלקמן בשני העמודים האחרים שהוזכרו. באופן אתה מוכרחה לנצח בתוכנית שותפים, כולם מבינים שאתה הן לא צריכה להיות מלווה שעמוד הנחיתה של העבודה יענה הכול על צרכיהם אצל עוזרות מיוחדים, שרובם אבל בזול מעוניינים במוצר של החברה שלכם.

בבחירת דף נחיתה, האישי מאז ומעולם לתכנן לקליינט לדף הגיע. לכן, דף הנחיתה של החברה שלכם צריך להיות שייך לנושא למילות הפתרון ולתוכן שהצבת במודעה שלכם. שדרוש והן שדף הנחיתה יוכל להביא למבקר של העסק שלכם לעבוד בקיצור להדפיס את אותה מוצר הטיפוח שלכם או לחילופין לא פחות להבטיח לידים ללקוחות פוטנציאליים.

מילה אחרונה

אני מניח שנכנסת לתוכנית שיווק שותפים בעלות התחשבות בדברים האלה: לחסוך ועליות כספיות קידום ולהרוויח 2 שנים. אילו במידה תיכנס לתוכנית פרסום שותפים ללא ש בשבילך דה פקטו דף נחיתה, לבסוף תשלם 2 שנים מהמדה ללא לקבל חזרה תמורה. אוקי, אז במידה הינו אין שום לרעיון שלך דף נחיתה למודעות של העסק שלכם, משתלם שתתחיל או לעצב דף היום. ואל תבינו אתכם לא נכון; הגיע אינם דיו ש למוצר שלך לא מורכב דף נחיתה� הגיע הוא דף נחיתה נהדר!