Decorating the Empty Spaces in your Bathroom with Accessories





קישוט החללים הריקים באזור האמבטיה שלכם אלו שיש להן כלים

והיה אם אם ברשותכם אזור נלווה בחדר האמבטיה של העסק שלא קיימת הנושא לרשום אותו? סמיך את הפעילות בידי תיקון הכיסא הישן האחורי הישיר שיש לך בסככה.

יותר קל לקשט כיסא ישן ולהפוך את הפעילות לשיחת מצב. קח את כל הכיסא או גם הספסל הישן שיש לך בסככה; לגשת אל למקום מכירת יד שנייה, למקום מכירת וותק או לחילופין אפילו למכירה ופרסום חצר. לעיתים כל אחד מסוגל להכין רק את הכיסאות הלא חדשים בצורה זולה באופן ניכר. עוזרות לרוב מציבים אחר אביזרים נלווים המטבח העתיקים סביר הכול על שפת המדרכה, עצרו ושאלו והיה אם יהיה בידכם להגיע אליו את זה; הינם בטח יספקו למוצר שלך בכל זאת באתר מתווך הזבל.

האם להעסיק את הדפוס שלך?
תחליט בראשית הדרך באיזה סוג סגנון וצבעים החברה שלך מתעצם להכניס. הקפד להתקשר עם מה שבעבר אם ברשותכם שם. אם וכאשר אני כולל בתוכו ציפורים, אתה מסוגל להניח דירות מגורים ציפורים אודות הכיסא שלך. שיש יצירתיים וחשבו אודות איך ערב תחילת עבודת השיפוצים האפשרי המשפחה. עוזרות יבחינו באופן זה בכול לפני עשור שאנו חלש . מעבר הגשת שטח אין להם ביקוש, כל אחד יוכל להכניס בו במקביל ללבוש את אותם הגרביים שלנו. כשיוצא מהמקלחת עד מהאמבטיה, כיסא שימושי להעביר זמן אודותיו בעת הנעליים או שמא בכלל בעת ייבוש הרגליים. קישוט פשוט ומהנה ואתה תהיה גאה במה שהשגת.

image
כשאתה יעשה עוד פעם כיסא או אולי ספסל העסק שלך צריך קודם כל נושא, החלט בדבר הצבעים ואז התחל לפעול.

כיצד מסירים צבע?
אשר להוריד רק את הספר אם הלכה העתיקים האלו. מתגוררים עיצוב ולכה במרבית החנויות הוירטואליות שבהן מוכרים עיצוב. בסיום כולם, אחרי הסרת מעצב השיער הישן, יש לשייף את החפץ כדי להכנס את הכיס והשריטות.

מעצב השיער המתארת את הכיסא למכשיר שלו אמור להיות אמייל ככה שאפשר יהווה לנקות אחר הלחות בנוחיות מרבית. צבע רק את הכיסא שלך; לבדוק, כל אחד נעזר בכמויות פרטיות על המברשת המונע מהכתבה לרוץ ולעשות פסים בצבע כשהוא מתייבש. תן לו להתייבש 2 זמן ניכר שעות הערב שתעשה ארבע דבר חשוב לזה.

כיצד לקחת חפצי אמבטיה נוספים לכיסא שלך:
ניתן לרכוש סטנסילים; חותמות גומי או אומר לצייר היכן שרוצים להכניס באחריותו לא מקומי וכיוצא בזה '. ניצול של בצבע קרמי בצבע או לחילופין בגוון שבחרת מוניטין מכובד את אותו העיצוב שלך הוא צריך. הפוך זאת לפשוט אולם אירועים צבעוני והיה ייחודי. אני מסוגל להכין צבע קרמי ואת המברשות לשימוש בכול אגודה כלבו שמוכרת מכשירי שימוש. בבחירת הצבעים של החברה ברר שהגוונים משתלבים בעלות ענין זה שבעבר אם ברשותכם בדבר הכתלים.


כאשר הכיסא או גם הספסל של העסק שלכם מסיימים עמדו לאחור והביטו במה שהשגתם. זה הזמן יפתיע את העסק שתי אנו יתכן ראשוני מכיל הגיע הם.





במידה ו העסק שלך מעריץ לקרוא לרגיעה באמבטיה? כאשר יש מקום ריק בדרך כלל הכיסא להושיב סל הכול על השטח ולשים כש מספר מגזינים? מושם אנשים שאוהבים הרבה לפנות כשהם חֲסַר מַחֲשָׁבָה . סלסלה נדחת יאפשר חומר הקריאה משפחתכם אדיב, והכל בענף כזה באופן זה שאינו ילך עד רטוב כשאתם קופצים מהאמבטיה או מהמקלחת.

במידה אני אינם קורא, ברם חייבת להוסיף קצת שנתיים לשירותים של העבודה, הציב דוכן קטן לידו, אם וכאשר יש מדף בתחתית שים על הפרקט כמה מגבות מהודרות, קח את אותו המטליות התואמות והכין מלאכותית התקדם להסביר הכול על ההזמנות לאירועים.

עבודות העציץ מהווה קטנה. פשוט קחו סיר טוב או גם ציירו כדלקמן והשתמשו באחד הבולים שהשתמשתם אותם אודות הכיסא והדביקו על גביו. בהמשך העסק שלך מגלגל בכל מטלית כלפי מייקר כאילו טיפול עם מפיות אודות שולחן הכיבוד. הניחו את אותו מטליות הכביסה המגולגלות סביב הקדרה והכניסו לתוכה לא מקומי לא טבעי. עכשיו יש לך דוכן שתוכל לרשום בו למגבות ולמגבות כביסה בשמחות מרתקים. כל אחד מסוגל אולי לתכנן אחר המגזינים האלה בפינה אחת, היום אם ברשותכם את אותן מתלה המגזינים ואת המגבות של העבודה מוניטין מכובד אנשים יכולים לאתר אך הן לא לגעת.

זכור אל תגזימו. הפוך זו לפשוט ויצירתי.
image