ways_to_detox_the_body





דרכים עדינות שנתיים לנקוי רעלים מהגוף


אם וכאשר הנפש שלך מרוקנת, גופך כואב ורמות החשמל המופק שלנו קרובות לאפס, הגיע לגמילה מהגוף.

תאר את כל עצמך מי שיש לו עור צלול יותר, מוח ברור שנתיים, הרבה חשמל מחודשת, ערכה ל חיסון איתן יותר ומרגיש מקצועי מבפנים - מסוג זה הדברים אנחנו מסוגל ליהנות מהם בידי תוכנית גמילה.

גמילה פירושה דה פקטו נקוי דם בידי סילוק זיהומים מהדם בכבד, דרך הכליות, הריאות, המעיים, הלימפה והעור.

ישמח לעשות אחר הצעד הראשון שלך:

קודם כל, עליכם להוריד את אותה הרעלים בגופכם. נסה לצמצם את הדברים הבאים: סיגריות, אלכוהול, קפה, אכילת מוצרי מזון עם לכלוך מלאים וסוכרים מזוקקים (קולה וקטשופ בא עם המון) - אלו עוסקים כרעלים בגופך וכמכשול לשלבים הריפוי של העסק.

מתופעל להפחית גם את השימוש בחומרי ניקיון ואחזקה בביתו שאנו משאבי המצב כימיים ואישיים ובינהם שמפו, משחת שיניים, דאודורנטים וניקיון. חומרים כימיים אלה נמצאים בתוכנו; אנחנו אפילו לפני זמן לא רב הן לא באמת מסלקים וש לחלוטין אלא קדימה עומדים לתהליך אצל ניקיון ואחזקה רעלים.

יש אזורי אחרות לטהר אחר הגוף. זה עשוי בך להעסיק הנושא עמיד לאורח חיים שלכם שלך ולהעדפה שלך.

צום מיצים

שותים היגויני פירות וירקות טריים דוגמת גזר, תפחת, סלרי, כרוב, תפוח, אננס וחמוציות (הימנע מפירות הדר). דרך בעלת יותר משמעות לפריקת רעלים, הוא מעניקה ואלה כמות גדולה של הדפסים מזינים כגון וגם אנזימים להפחתת עוצמת תהליך הניקיון לצרף קל מאוד.

מְתוּאָם מהירה במשקל היא בעצם היתרונות העיקרי מצום מיצים. אדם עלול להוריד 30-40 ק"ג בצום מיץ לתקופה של 14 ימים רבים. על ידי צום מיץ, דוחף צובר סמוכים עצמי ומרגיש קליל ונקי.

זמן צום המיץ היא בדרך כלל 1-3 זמן קבוע. אמור תחזוקת רפואי והערכה רצינית לשם צום ממושך שנתיים.

צום מים

היגויני מים נצרכים במהלך צום של מים. של מים מייצרים למערכת העיכול ולאיברים לנוח לחלוטין, ומאפשרים בכול החשמל של העסק שלכם לתקן רק את עצמך ולחזק את אותן האיברים הפגועים. זה והן מבטל הצטברות רעלים.

צום מים ממש מבטל חסימה ומסייע לריפוי ביתית, אלא אף מחייה ומניע להתחיל מהתחלה.

שיטת עדינה יותר לנקוי רעלים מהגוף:

להלן פתרונות עדינות ובטוחות 2 שנים לנקותם רעלים מגופך שתוכל לבלות או גם להתקין שיטות שונות כחלק מהשגרה של החברה.

1. בניה מחדש של בתזונה.

דגנים מושלמים, פירות וירקות טריים במקום מזון ארוז וממשי עתיר שיערות וסוכר רשאים לשדרג לחלק מאורח חיים שלכם היומיומי של העסק שלכם בשמירה על אודות מצבם בעלת איכות.

2. סאונה.

הסאונה נמצאת בשימוש נרחב בידי תרבויות נוספות כחלק קבוע מהגמילה. מכיוון שזאת טכנולוגיה נהדרת להסרת הצטברות לחומרים כימיים בתאי השומן. סאונות משולבות ברוב המקרים בנות מזון, תנועה ידנית ותוספי תזונה.

3. צחצוח עור אמיתי.

שוב פעם, בשילוב על ידי תזונה, פעילות פיזית ותוספי אוכל, צחצוח הזרוע היא בעצם וכדלקמן השיטה שנקראת עדינה לנקוי רעלים. זה מסיר תאי עור סקי ישן, מגרה את אותן מערכת הלימפה ושואב רעלים שיטת ידינו. מושם להשתמש במברשת בד יבשה העשויה מזיפי ירקות נעימים.


שעות הערב שהתקלחת, צחצחי את כפות הרגליים פשוטות בתנועה מעגלית לכיוון שטח החזה למשך דקה עד שתי.

4. יוגה.
image

באמצעות תרגילי נשימה, קילוח של הדם מחמצן ביסודיות וכך מעניק מתח חשמלי ומשפר את התהליך הגופני של הגוף. מקרים רבים שונים מעסים בעלות קלות את האיברים הפנימיים וממריצים ש לפרוק אט אט רעלים.

האפשרויות הניקוי הנ"ל הנישות קל מורה דרך מדוע שהיא יכול לעשות באופן מפתיע לשדרג את אותן בריאותך. קיים לראות מדוע גמילה מרגשת וללמוד את השיטות המגוונות לאיזו תכלית לטהר את אותה גוף האדם לפני שתתחיל בתוכניות המקוריות.