Stretching to Avoid Back Pain






מתיחה אשר מונע כאבי גב

תרגילי מתיחה הנם דרך נהדרת למנוע הצטברות מכאבי גב מכיוון שהם מותחים את כל השרירים, המפרקים, העצמות ועוד ', וכך מקדמים את אותם זרימת הנוזלים והדם. אימוני מתיחה כוללים משיכת כתפיים, שריר התלת בעל ידע רב, זרוע, רגל, תא מטען, פלג מרכז עליון ומתיחות אחרות. על מנת לתת סיוע לעסק שלך למנוע הצטברות מכאבי גב כולם זכאים להגשים 2 אימונים שיסייעו עבורך למתוח רק את השרירים הללו.

החלו ב מהכתפיים, עמד זקוף. הניחו את הידיים בדבר הירכיים ומשכו בכתפיים. טִפֵּשׁ את אותו הכתפיים בהילוך גרוע ובגב ועד ל 5 ספירות. בהמשך, בצע את אותם פעולות; ובכל זאת סובב את אותן הכתפיים בהילוך איטי לכיוון החלק הקדמי.
image

צוות מנקים על אודות התלת ראשי:
תלת מיומן היא בעצם שרירי האקסטנסור, הדורשים מתיחות המונע מתח ביתי. עמדו זקוף והרימו את אותה זרועכם (מימין) והניחו את אותו קצות האצבעות על הכתף. (מימין) השתמש ביד החופשית של העסק שלכם ודחף את אותה אל המרפק השני. במידת האפשר, הורד את האצבעות במשך הגב בזמן דחיפה על ידי המרפק. ספרו עד שמונה ובצעו את הסתימות מעשים באיזור השני.

בעתיד הקרוב, מותח את הסתימות לזרועות. צור מעגל. ראשית, עמד זקוף עם אבטחה אודות כפות הרגליים במשך הכתפיים. מפלסים את אותן הזרועות ומותחים אותן החוצה מסונכרנות בעלות הכתפיים. מאגר והביא את אותם הידיים קדימה. ספרו ואפילו עד עשר ובצעו את הסתימות פעולות בצד השני. רשימת את כל הזרועות ככל האפשר.

עתה תעבוד את אותה הגו זה בוודאי. עמדו זקוף, שמרו הכול על כפות הרגליים בקו לא תלול אלו שיש להן הכתפיים וסובבו בהדרגה (החל מהמותניים) ואז נמתחו ליד אחד. נמתח למה אתם מחכים? והניע את אותם גופך בסיבוב לצד האחר. המשמעותי אחורה וסביב שוב בתוספת ל השני. המשך מכול צד.

עבוד את אותם תא המטען הזה:

עמדו זקופות, שמרו המתארת את כפות הרגליים לאורך הכתפיים ומעט בנפרד. כופף מעט את הברכיים. נעל את כל האצבעות מאחורי הראש והתכופף כבר החל מ בקו המותניים, נוגע בברך הימנית שלכם, והצטרף אליה במחיר המרפק באיזור ימין. לאחר מכן, סובב את כל פלג מוסד נעלה, או לחילופין תא המטען, סובב את המקום שמאלה ואז גע בברך שמאל. הגדול לאחור עד הרגע אנו עוד פעם זקוף.

בזמן שאנחנו הדבר תלוי זקוף, הרחק מעט את אותן כפות הרגליים וכופף לא הרבה את אותן הברכיים. הרם את אותם הידיים לגובה הכתפיים ותאחז בידיים עם מכתב פנייה ליד, החל בקו המותניים. החזק, ספור עד עשר ועשה את הדבר התשובה בצד הנוסף. בעתיד הקרוב, מוסתר אודות הירכיים והרגליים שאין להם תנועה כשאתה מסובב אחר החלק העליון של גופך לבדו.

עמדו זקוף, עם הארכת הידיים כלפי מטה בצדדים. כופף את אותו הברכיים לא הרבה והרם את אותן הזרוע בהדרגה ועד ל שתוכל להוציא בנוסף הראש. אט אט, החלק אחר העור שלנו החופשית, החלק את אותה מטה אל הרגל, ומשוך את אותה הזרוע באיזה אופן של תהיה הצ לח ת הראש עד ל מספר אנחנו מסוגל לגשת אל. מתח לדלת כלפי מטה אל הירך וחזר לדרגה עמידה. המשך בצד האחר ועשה שלושה חזרות.

עמדו זקופות, שמרו המתארת את כפות הרגליים במשך הכתפיים. כיפוף המרפקים בגובה הכתפיים. מְדוּיָק לקצות האצבעות והשלף בעדינות את הידיים לכיוון הגב, והישאר עקבי לגובה הכתפיים. המשך בפעולה מכל צד וספור ועד חמש בזמן פעילות.

לְהַמשִׁיך:
עמדו זקוף, ואחזו בידיכם, הצטרפו אליו והאריכו את הסתימות מאחורי הגב. הרם את אותן הידיים שמעל והחוצה רב ככל שתוכל להתקשר. ספר ואפילו עד 10 ומטה. עמדו זקוף והחזיקו אחר הרגליים במשך הכתפיים. כופף את כל הברכיים לא הרבה ונעל את כל האצבעות עם הרמת הידיים לגובה הכתפיים. בזמן שנמצאים בסיטוציה של, דחפו את כל הידיים קדימה. מודאג תסמוך יאללה. מתחו וספרו ואפילו עד חמש. בצע אחר פעולות, וספור ועד חמש.