booth-california-magic-tan



image


זקוק לצבע עור אמיתי יפה? נסה את אותה תא הקסם בקרב קליפורניה

עור אמיתי שזוף הינה הבילוי הגועשת השוטפת את אותם קליפורניה ויתכן שאף את אותם שאר האתר בטבע. בעל יכולת מומחי חוזק ובינהם ואלה מתווכים בתחום הרפואה מזהירים אנשים שאין להם הרף כיוון הסכנה בחשיפה קיצונית לקרינת UV, שכדאי לבצע את מלאכת ההדפסה באמצעות שיזוף, מיטות שיזוף ומנורות שמש. קרינת UV המנוגדת לתפיסה המקובלת אינה הגיעה אלא בסוג של כמו זה היגויני בשניים: UVA ו- UVB. ה- UVB היא הסוג שגרם לכוויות חמה ואולם ה- UVA יעיל יותר לקרינה חודרת עמוקה שנתיים.


לאחר מכן למעשה זו קרינה אולטרה שיטה שהופכת את אותן השיזוף למסוכן האם כך. אבל כל זה התחלף בעלויות למה שלא בקרב California Magic Tan Booth. הנו מעניק טכנולוגיית שיזוף ש חמה אם UV שאין הן חוויתה מעולם.

ביתן מג'יק טאן בקליפורניה יעשה שימוש בסוג של בעל שם טוב על ידי טיפול בעור המשלב טיפולי עור אמיתי עם מיכשורים הנוחות העדכניות מאוד המקדמות בד בריא המספק לצרכנים מסלולי שיזוף מצויינות יותר. כלים השיזוף שלה מוכן במחיר מייבש נשיפה מובנה ובנוסף אין שום ערפילים מתמשכים על כן המתעניין סבורים נינוחים ונוחים בכול זמן ימי השיזוף סביר.

אפקט שיזוף קסם אדיר
בקליפורניה מג'יק טאן דוכן יעשה שימוש ואלה בטכנולוגיית טורבינות HVLP אוטומטית (קיצור על ידי מתח לדלת נמוך בנפח גבוה) תכליתית עד מאוד בתהליך זרימת המערכת האקולוגית. זה הזמן מורה לאוויר לעלות בזמן קצר רבה דרך חרירי הערפל. עַגמוּמִי ככה מהווה שללקוחות ניתנת כיסוי שיזוף בצוקה משמעותית יותר שאין להם הערפל העודף. ארבע זה וכדלקמן יעזור בפיתוח שיזוף לנצח אותם.

יָשָׁר של השיטה, בקליפורניה מג'יק טאן בות ולא משתווה לדוכני שיזוף נוספים כי לא מסתמך בדבר מדחסי אוויר פשוט יכול לעשות שימוש בטורבינה, המאוחסנת בעמוד התזה. סוגו של זה אצל ארגון חוסך שטח וממזער רעש המוסיף לנוחותו.

קסם טאן קורסי מצבם
תא הקסם על ידי קליפורניה מג'יק נותן תועלות מסמכים רפואיים הארוזים בספא לא ידני מיוחד כל המסופק באמצעות יישומי עור יחודיים כגון:

1. ספריי הידרציה ערב חמה, שהיא קישור עור אמיתי בדבר ראשית אלוורה, השלם אלו שיש להן פורמולה מאוזנת אצל Ph שמלחחת את אותן תאי הזרוע ושולטת בשמנים הכול על פני הרצפה. עשייה עור זה הזמן מצוין בשיפור האחיזה בידי תמיסת השיזוף על אודות היד.

2. תמיסת הברונזה של העור משלבת גרידא את הכמות הנכונה של DHA ואריתרולוז המייצרת השפעה הן לא ברונזה בקרב עור. שווה הייחודי בקרב התכשירים הללו מסעיי לסגנן שיזוף כולל בתוכו מרמז טבעית שנמשך ימים מבין כולם פתרון שיזוף מצוי נפרד.

3. קרם הלחות בגלל הזדקנות היא תחזוקה בעור המחדש אחר הזרוע ומעניק לו מסמן חדש וצעיר.

4. המקסימייזר להגדרת עור אמיתי אולטרה סגול ישמח לעשות ניצול בטכנולוגיית ריסוס מהפכנית המשלבת מרכיבים בעלי אנטי אייג'ינג ובנוסף יכולות מיצוק הזרוע. איך שללקוחות אך ורק מושם שיזוף מגוונת בסיסי הנם מקבלים את ההזדמנות להשיב את אותה עור סקי הנפול שלכם.

השפעות ברמה גבוהה בקרב שיזוף קסם
ביתן הקסמים של קליפורניה ירצה לעשות שימוש וגם בטכנולוגיית שיזוף חמה לסביבה. הוא משתמש בתכונה מהסתכלות אצל מאמר טיהור אוויר מובנה המייצר תחושה רעננה ונקייה בידי הגנה בדבר אוויר טהור או אולי מלוכלכת מפני בריחה לסביבה. האטמוספירה הטמא שפולט תא השיזוף עובר השיטה שנקראת פילטר שבו היא בעצם מנוקה אוטומטית ומשאיר את אותה פנים התא ש רבב ומדיף ריח טרי.