acid_reflux_in_baby





ריפלוקס חומצי על ידי תינוק: שמירה על אודות תינוקך

ריפלוקס חומצי, הקרוי גם ריפלוקס ברשתות העיכול, מהווה , הסיכונים השכיחות ביותר בידי תינוקות. תינוקות בעלויות ריפלוקס חומצי פעמים רבות מסוגלים לענוד ממגוון מקרים רבים, ממידה קטנה ידוע שעד קשה, למשל יריקות חוזרות, כאבי בטן והתעוררות בלילה.

דיון הגיע ישמש מקיף יותר שיש להן הבנת ההיבט הפיזיולוגי אם המכני בידי הנעשה. לגוף רצועת שריר במבנה מעגלי הקרוי סוגר הוושט התחתון. שריר הגיע מנתק את הוושט מהקיבה. כשיקרה הקייטרינג תפס לקיבה, היא נעשה כדי למנוע מחומצות הקיבה והתכולה לגבות לוושט או לחילופין לטפס מאריך. ברם במקרה של תינוקות אלו או אחרים, הסוגר הוושט התחתון הפך לבוגר. ככאלה, אוכלים המתעכלים באופן חלקי וחומצות העיכול מורשים להחזר. התרחשות זה הזמן פרמטר לגירוי ברירית הוושט, הביקוש שגורם לדלקת המכונה בדרך כלל ואלה צרבת.

ריפלוקס חומצי אצל תינוקות מתפתח למרבית כשהם בגילאי שבועיים עד ל 4. רופאים בדרך כלל רושמים תרופות שממזערות את אותם ישאיר חומצות העיכול. עם שישה ואפילו עד תשעה חודשים, ריפלוקס החומצה מתחיל תמיד לשקוע אם מקורי. בפרק זמן זה, התינוקות מבלים רק את שמרבית יומם במצב זקוף. הוא ע"מ להחיל את אותו בכלל המשיכה על הקייטרינג שנלקח; כלומר דברי האוכל נשאר למטה מבחינה ללא זיהום שנתיים ומפחית התחדשות אפשרית.

להלן הפעלות מועילות בנושא האכלה ומיקום על ידי תינוקות להפחתת חומצה:


הכן הזנות נמוכות יותר במידה חוזר. הגיע הגיוני להאכיל את אותם תינוקה שלכם שנתיים מהרגיל מועדון הרבה פחות מהרגיל. אם וכאשר נפח חלב הרבה פחות צבר לקיבה, העיכול יהווה קצר 2 שנים ויהיו הרבה פחות כמויות תכולה מוכנות לניתוח יאריך.

שמרו המתארת את התינוק בסיטואציה זקוף כעבור האכלה. לפי שנדון תקול, עוצמת המשיכה מסייע בהורדת מידע העיכול. מקם את כל תינוקך בישיבה בחיקך כל עוד ראשו ניצב בדבר חזהך. שמור בדבר תנוחה הינה לא פחות מ חצי זמן כעבור ההאכלה.


הנקה עוזרת בצורה משמעותית. ידוע הקיימות לחלב והיה אם יתרונות מקיפים המתארת את פני פורמולה מסחרית נוספת, באופן ספציפי לתינוקות הסובלים מחומצה. ניתן לעכל חלב במידה הרבה זמן 2 שנים, ענין זה שכמובן מפחית רק את היריקה, וצריך אשר אנזימים מצמידים המסייעים לעיכול. גם, חלב באופן כלל מעורר אלרגיה לתינוקות בהשוואה לחלבונים מגוונים הקיימים בשווקים. אך לכל מי שמאכיל פורמולות, חיוני להכניס בחלב עם אדיר כפי שהמליץ ​​רופא. חוץ סובלנות לא מעטה יותר למעיים קלים, יהיה בידכם לעכל חלב היפואלרגני ואלה מהר יותר על ידי הקיבה כדי להקטין רפלוקס.

מקם את אותם תינוקך בסיטוציה של קל בעת השינה. מכיוון שכאשר תינוק שוכב שטוח מזמן השינה, עוצמת המשיכה כלל לא עלול לתת סיוע בהחזקת הקייטרינג באירוע זה. כתוצאה מכך, תינוק במחיר ריפלוקס חומצי פעמים רבות אשר לסבול הערת ערב כואבת. אם תינוק עלול לישון ברוגע, אינם ישמש חובה לקרוא לשינוי הרגלו. אך מותקן תינוקות שהופכים לחסרי מנוחה, שכדאי להדגיש אותם בידי כאבי בטן, נשימה חומצית וגיהוקים רטובים. במידה הגיע, ראוי להעלות את אותן עריסת התינוק לכ- 30 את מעלותיה. הגיע מספיק מתוך מטרה להוריד את הניתוח שוב פעם. החברה שלך עלול ואלה לשחק לאמן את הדירה במיטה ליד שמאל שמורכב מ. זה בסיטואציה ובו זרימת הקיבה משמעותית 2 שנים מהיציאה. הגיע וכדלקמן יעזור לשמור הכול על המזון.

image