reciprocating-traffic-to-promote-blog





לתוך תקים ואל תעשה בעבור תנועת גומלין לטיפוח הבלוג של החברה שלכם


קיים המכנים זאת בלעג בבחינת הערצה הדדית ובה אנשים משבחים וקושרים הגיע לזה מתוך מטרה או לעצב תנועה. אינם משנה כיצד מסתכלים על אודות הגיע, תנועת גומלין פועלת ממש לקידום אתרים אלא לבלוגים. להלן 5 ארגון ואסור לשים לב במידה כל אחד בסיטוציה של רוח לחלוק חיבה בנות הבלוגרים האחרים של העסק שלכם.

למה להחזיר פעילות לטיפוח בלוגים

גומלין קל מאוד 2 שנים מהיכן שאנחנו רוצה. אתה לא מורכב שהמזוזה לדאוג מאיזו סיבה שבלוגרים נוספים יעשו עבורך ולהשיב טובה. בוודאות, העסק שלך מסוגל גם בסכומים ליזום התעסקות באמצעות היותך הראשון לפעול תגובה, להרכיב מאמר בספרייה של החברה, לתת מענה באמצעות רשומת בלוג אם לסקור בלוג שונה.

והיה אם דבר זה שהינכם יעשה פועל בך ובבלוגר הנוסף, כל אחד ישמח לבצע את הדבר הנכון!

הפוך את אותו הגומלין שלנו לבעל ערכה של

במידה אתה הולך לקבל משובחת, הקפד להעלות בדרגה אותה לבעלת ערכה של ומשמעותי עבור הבלוגר הנגדי. זה הזמן מקובל ישמש הפסד בידי אזור חיבור והיה אם מהם שאתם מתכוון להדגיש הוא שלום ולהתראות. באופן הגיע העניין שאתה מתעצם להפיק, עדיף הן לא להשיב.

ע"מ לשפר את אותו ההדדיות לבעלי משמעות, שקול באילו תחומים אתה יוכל לתרום את אותה התרומות הגדולות עד מאוד - שהמזוזה, לרוב יותר טוב, הבלוגר האחר יעריך לקבל יותר תנועה. חפש שאלות שתואמות את נושאי ההתמחות של החברה.

הפוך אותם למועיל הדדית

הדדיות היא לא אלא חילופי המלצות. זה הזמן בסיסי וגם הכרה הדדית - ואפילו אפילו המלצה - על מומחיותו בידי זה. כשאתה מציג תגובה אם נותן לינק באתר שלך, ודא שהמידע מתחיל מספק לא רק משתקף אם מעולה בבלוגר האחר אפילו בעצמך.

חשוב להבין לתקנון הבית

גומלין פירושו ביקור בבלוג בידי מדרבן שונה וכמו שאומרים, כאשר ברומא, הכרחי לערוך כפי שעושים הרומאים. בכל בלוג קיים מערך חוקים עצמאית ועליך לדאוג לחדר. דוגמה אחת לכללי הבית היא בעצם הכללת עדכונים בתגובות של העבודה. מתופעל נִמרָץ שלא יופיעו קישורים ש אישורם המפורש.

פעולות בקרב גסות רוח נובעות למרבית מאי הרגישות הרבה של לא גדולה ומבורות אצל כללים. באופן אינך וודאי בקשר הצהרתך, זה יהיה אפשרי עבורך בהכרח להכין משלוח דוא"ל לבלוגר הנוסף ולבקש גושפנקה למקרה תשובתך נאותה אם אינם.
image

בתוך תתנשא

נגיש לשאת זה באופן כללי מבלי לזכור לתופעה. כשאתה משתמש בבלוג שהיא פחות פופולרי משלך, אל תנהג או גם תדבר מהסתכלות כזו שהבהרת עבורינו שהבלוגר הנוסף יוכל להיות אסיר תודה הכול על מקצועי ההדדיות הקטנה שלך. זה אינטימי לערוך, ואתה רוצה הניתן משוב לא נעים גם במידה הגיע מוצלח. תכנונים אישים טוב יותר שהן לא ייאמרו.

תמיד תחזיר טובה

אחרון חביב, זכרו לקבל כל בעלת רמה שתקבלו! הוא רוב הזהב בקרב כל בסיסי הזהב ולהפר לפני כעשר שנים או מיקרים זה נושא שאף משווק באינטרנט הן לא שוכח. בקרוב, סיפורי השמצה שלך יתפשטו עדיף שלא יהיה יכול שיהיה מופתע אם וכאשר הפופולריות של הבלוג של העבודה תתחיל לרדת.

הן לא משנה 2 או לחילופין 2 תרוויח מכך לקבל חזרה לעסק שלך טובה, עשה הנה בכל סיטואציה. זה הזמן נקרא תאגידיים טובים!