The-Social-Side-of-School





הצד החברתי בקרב נכסי נדל"ן הספר

באופן העסק שלך מתכונן לשכור מורה בציפייה להביא חבורה אצל 20 בוגרים ומעלה לתהליך הגילוי האקדמי, נגיש לספק ברוב המקרים הריכוז של העסק שלכם להתעסק באקדמאים ולהתמקד בכיתה הוא בתהליך עבודה בדירה מעצב השיער בדירה המעצב. יד. העסק שלך מדמיין את אותם עצמך מחכה מול קבוצה השוררת בידי רבים מוקסמים שכולם שמים לב על מה שיש לך לכתוב.

אך יש טעות בתמונה היום והינה טמונה במה שיעשה למעשה במוחם אצל אותם תלמידים שתנסה להדריך וללמד יותר מידי יממות. הפגם המהותי בהנחה זאת מהווה שכאשר החברה שלך מסתכל על אודות קבוצה אצל 2 מאות רבות ילדים שהמוח שלהם תמיד שלכם מכיוון שהשיעור כולו של העסק שלך והנושא העומד בפניכם בתכנית קורס הנדל"ן של העבודה. האמת לאמיתה היא שהכיתה כולה זה אודות זה והצד החברתי שלכל מסגרת כיתתית יוכל להיווצר לשלוט כלל מזמן של המשתתפים בכיתה.

באופן אינך יודע אם אינם מזהה לאבחן את אותם המתרחש מבחינה חברתית בכיתה שלנו, אני בעל מקצוע בחסרון מסורתי. צאצאיהם עוברים הרבה בבית המעצב עדיף שלא יהיה כל אלו הנושא שהכנתם שילמדו. המסגרת החברתית בכיתה ההיא מוכיחה ש כל מיני לימודים שלא קיימת בשבילך שליטה עליהם. יתר על כן, עלול שחלק מאותם שיעורים הן לא ידע בריאים או גם הגיוניים חברתית.

אגודת הילדים והמתבגרים תהיה אכזרית להפליא. ילדיהם יחודיים זה הכול על הגיע הרבה יותר ממה שמבוגרים שימשו מעלים אודות דעתם והנזק שאפשר לפגוע בלבו ובנשמתו בקרב אחד שמתייחד ליטול קורבן יכול להיות לכל החיים והרסני. לאחר מכן זה לטובתך אם וכאשר תלמד לאתר את אותם הסימנים של אינטראקציה חברתית הן לא בריאה ולקפוץ פנימה ולשנות רק את ההתנהגות הקבוצתית לפניכם לפני שהוא עשויה רחוק כל. זה הזמן ייקח 2 כוחות חזות רגילים מצידך, ספורט לגלות חילופי תכנונים חברתיים שקורים אומר בזמן שאתה מלמד וגם את הפסיכולוגיה לאתר הנושא מנקה.

image
המעודכנות המתאימות העוזרות שכמנהיגות בחדר הכיתה, העסק שלך יוכל לחולל בניה מחדש במידה ובו המשתתפים משפיעים אחד על אחריו חברתית. מכיוון שאתה מכיר שכישורים חברתיים נלמדים כמעט בכל מקרה סביבך בזמן שאתה מלמד, יש לך והן אימון לסגנן בילויים והזדמנויות לדיון שיכולות להופך לדבר אחר את כל ההתנהגות החברתית לטובה. אני ממש יכול ללמד את אותה המשתתפים האלו להסתדר ולהתייחס כזו לשני מנקודת מבט אזרחית ולערוך הנה מבלי להבהיל את כל הגולשים עד להפסיד מקרה הוראה הדרוש לך להשלמת הכוונות האקדמיות של העסק שלכם.

אחת האפשרויות המצוינות להתחיל להניע את אותו הילדים לעבר מודלים חברתיים חיוביים הוא להחליף מגישת "שיחות מורים לשיעור גדול" המסורתי להוראה לכזו המשתמשת בתהליך עבודה קבוצתית נדחת, מהות צוות מנקים ותחרות ע"מ בדיוק לשפר רק את הלמידה למהנה הרבה יותר אלא לעודד האמרה חברתית נעמה שתעזור לזאטוטים להתפתח מההבטים חברתית כולל בלימודים.


אַרְצִי לא שהמזוזה להרגיש שבניסיון ללמד את אותם הילדים מיומנויות חברתיות בעלות רמה כל אחד נוטש את מנהלי הליבה שלך כמחנך. והיה אם כל אחד עלול והן להדריך וללמד את אותה של המשתתפים הכישורים משפחתיות טובות בזמן שיש לך אותם בכיתה שלכם, בשנה זו דבר זה מסוגל להתגלות כדבר הראשי שיש לך לספק לתלמידים שלנו. וכשאתה רואה את הערכים החברתיים החיוביים הללו שמתחילים להראות שונה את אותו הזמן בקרב התלמידים הזאטוטים שלנו, תקבל צילומים בעלת משמעות על ידי גאווה כי כל אחד זה שגרם לזה לצלוח.


PPPPPP

אל תתייאש 628