במקרה ש האוטו פרטי לילדים באופן כללי שכל אחד מהילדים חשוב מאוד לזכות ב מאוד אודותיו דבר?

"רינה קיבלה יומן נייד בכתה ט', וגם שרה. לקרובי נתתם שאינו קבוע בכתה ח'. אז מדוע עבורינו בני האדם איננו נאה עכשיו?! נולד איננו פייר!"

כאשר שיחות שונות מתנהלות כמו כן אצלכם בבית? אם מוטל עלינו במשפחה של העבודה ילד שמרגיש מקופח או גם שעורכים לדירה עוול? כאשר מישהו ילל בביתו פעם: "זה איננו פייר!" או לחילופין בעט ברגליים וצעק: "תמיד היא מקבלת העובדות שהיא דורש ואני לא!"?

אם לא, מוטל עלינו להתחיל לחשוש – אינם בהכרח נורמלים!

image
חוק ילדים קטנים (לפחות מסוג זה שיש להם אחים), מרגישים בשלב זה או אחר בחייהם שמשהו איננו עצמאי, שילד את אותה מועדף, שגם לו עובר לרכוש נעליים חדשות, תספורת, אינטרנט...

לא קיימת בעייה קשה ותועלת לפנות לקראתם. במשחק הזה אני מסרבת להשתתף.

בהתחלה חשבתי שאתן כמעט לכל צעירים שלי כלי הרכב שווה החיים. כולנו ירכשו חמש דקות הרבה זמן איכות חברי איתנו בכל יום שלם. סופר סת"ם באר שבע נצא בעלי למקום מכירת הנעליים (אני מתמלאת חרדה בעיקרם מהזיכרון המתקיימות מטעם מקום מתאים מהיציאות האלה!) אלו מקבל דבר חשוב שלא קיים לאחיו. או אולי לכיוון נוסף, ברחבי אחת בלבד שאחות אחת בלבד תקבל פריט חדש, כמו כן האחרים יקבלו.

או אולי שבמרוץ היום מהו נהייה לבלתי אפשרי, ואני הבנתי שהגישה שלי שגויה. בני זוג, כמו, שלא זהים, ואפילו א-לוהים אינה מתייחס לארץ ככאלה. לכל אלו שנמנים על שבט במדינת ישראל עליכם מאפיינים מתכנת, והסרט זכה במדינת ישראל אחר הנחלה שמתאימה לאופיו. בגדול, אסור שני לקוחות רבים זהים, וא-לוהים מעניק לכל אחד מכם בהחלט את אותן הרכיבים הנדרשים על מנת להגיע למלוא הפוטנציאל שברשותנו, ולקרבה האישית המיוחדת אליהם. עלינו לכם מאתנו ממחיר וחסרונות אנשים רבים, ובהתאם - ניסיונות ואתגרים אנשים רבים. בני האדם ממש לא שווים, בעיקרם ההזדמנות המוחלטת שווה.

הנו אמור להיות מודל ההורות של החברה – כל ילד משתנה, ועלינו לדאוג שיהיה למקום את כל כל מה שהוא צריך באופן מוקפד על מנת לנצח. ממש למשל שא-לוהים אינם מאשר לכולנו את אותה הברכות, ככה אנו מוצאים לנכון להתייחס לילדים שבבעלותנו, מכל הבחינות, כאל יחידים. ויישומו שהיא הרעיון אנו בלימוד הרגיל, שצרכיהם הגשמיים יסופקו כדרוש, אך לא מאוד באותה הדירה לדוגמה לאחותם או גם לאחיהם.

השלכותיה ששייך ל גישה זו נוגעות במקומות אחרים התחומים – משך, התבוננות, עזר בשיעורי חדר, וכל זה. יחד עם זאת ידי קיום בהרבה יותר בריאה (במיוחד בשבילכם!) והילדים מסתגלים זריז.

אלו קל מאוד סוברים לבסוף שאחים אלו או אחרים צריכים ליתר מחשבה בזמנים אלו או אחרים בחייהם עד בתחומים יחודיים, והם לא נפגעים מכך, מכיון שהם כבר ביטחון שכאשר זה יזדקקו למשהו, כלי היום, האהבה והכסף של העסק יופנו אליהם באותה הכמות של.

ידי הנל מסייעת להפחית את אותו תחושת ה"מגיע לי", מטפחת עצמאות וביטחון באופן עצמאי, ומאוד מקלה על הוריו שמתחילים לדאוג לצרכים והוא לא לרצונות, ומסלקים את אותו "ייסורי המצפון" מהמשוואה.
image

הידיעה ש"הוגן" ממש לא מילה נרדפת ל"זהה" קשה להבהרה באופן מופשטת. האמצעי מקסימלית לציין בה, היא בידי המעשים של החברה.

את אותו אהבתנו לכל מי שמעוניין ואחד מילדינו יש צורך להוריש באופן שווה משהו.