بک لینک چیست و چه تاثیر قدرتمندی بر روی سئو دارد؟

خرید بک لینک EDU و GOVروش های زیادی وجود دارد که می توانید بک لینک ایجاد کنید و سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید ، بنابراین به طور طبیعی ، سوالاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. چگونه پروفایل های بک لینک رقبا را تحلیل می کنید؟ چگونه می توانید سایت خود را بهبود ببخشید؟ کدام ابزارها می توانند در رتبه بندی بالا به شما کمک کنند؟

چرا لینک سازی در سئو وبسایت اهمیت زیادی دارد؟

اگر با گرفتن تشبیهی از دنیای دو و میدانی شروع می کنیم: بگویید که سخت تمرین کرده اید و با استقامت زیاد به یک دونده عالی تبدیل شده اید. این تا زمانی که در مسیر رقابت با برخی از بهترین دونده ها نباشید ، این معنی نخواهد داشت ، درست است؟ تا زمانی که شما چقدر فکر می کنید خوب هستید با دیگران خوب مقایسه نکنید ، نمی دانید که پیشرفت شما راضی کننده است یا باید تلاش بیشتری کنید.

  1. خرید بک لینک


  2. آموزش گرفتن بک لینک از وب سایت پینترست Pinterest


  3. بک لینک با کیفیت: ۷ روش ایجاد انبوه بک لینک با کیفیت


شرکت کنندگان در ورزش ، نه فقط ورزشکاران ، برای تجزیه و تحلیل رقبای برتر خود وقت می گذارند - تا مهارت ها ، نقاط قوت و ضعف آنها را بدانند و روشهایی برای غلبه بر آنها در لحظه حقیقت بشناسند. این کار کپی کردن هر کاری نیست که انجام می دهد ، اما درک استراتژی آنها می تواند یک بازیکن را برای ایجاد برنامه بهتر برای رقابت مطلوب راهنمایی کند. بازاریابی موتور جستجو تفاوتی ندارد.

image

شناسایی رقابت شما

شناسایی همیشه مهم است. قبل از اینکه بدانید که هر سایت چه کاری انجام می دهد ، مهم است که رقابت واقعی خود را شناسایی کنید. این همیشه ده نتیجه اول در Google SERP برای کلمات کلیدی نیست که سعی می کنید برای آنها رتبه بندی کنید ، اما گاهی اوقات چنین خواهد شد. فرض کنید یک مغازه طلا و جواهر کوچک دارید ، بنابراین کلمه کلیدی "جواهرات" را هدف قرار می دهید ، از آنجا که آنها در یک لیگ کاملا متفاوت بازی می کنند ، نمی توانید کی ، میسی و تیفانی را رقبای واقعی خود بدانید.

تجزیه و تحلیل رقبای واقعی با استفاده از API حجم جستجوی Google AdWords در میان سایر داده ها به راحتی در دسترس است - رتبه ها ، نمایه لینک لینک ، تعداد رتبه بندی کلمات کلیدی و غیره. https://diigo.com/0kv7o5 دنبال مثال فروشگاه طلا و جواهر از بالا ، شما باید داده های مختلف را جمع آوری کنید منابع برای تعیین وضعیت بازار.

با یادداشت 30 URL برتر برای کلمات کلیدی انتخابی خود ، شروع کنید. با استفاده از لیست کلمات کلیدی مورد نظر خود در کمپین ، چندین جستجو را انجام دهید. ممکن است مشاهده کنید که برخی نتایج برای بیش از یک یا دو کلمه ظاهر می شوند. آنها را یادداشت کنید همچنین می توانید داده های مربوط به نرخ کلیک و تخمین ترافیک آنها را بدست آورید.

لینک سازی (Link Building) چیست و چه اهمیتی دارد؟

اینها پیش بینی واقعی SEO نیستند ، اما می توانند تصویری از میزان رقابت یک سایت نسبتاً با سایرین به شما ارائه دهند. با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند می توانید رقبای واقعی خود را سریعتر شناسایی کنید. به عنوان مثال ، مکان یا نوع خاصی از جواهرات را اضافه کنید.

مراقبت منظم می تواند به شما کمک کند قبل از بقیه رقبای جدید را شناسایی کنید ، پیشرفت رقبای موجود خود را ردیابی کنید و همچنین تغییرات شدید را برای تجزیه و تحلیل بیشتر شناسایی کنید.

تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک

همیشه پشت هر رشد دلیلی وجود دارد ، چه شدید و چه کند و ثابت. سایتها از روشهای زیادی برای بهبود رتبه بندی استفاده می کنند ، اما ایجاد بک لینک یکی از رایج ترین و قدرتمندترین تکنیک های بهینه سازی خارج از صفحه است. تجزیه و تحلیل بک لینک نقش اساسی را در یک کارزار ایجاد لینک بازی می کند. مهم است که به مشخصات بک لینک و پیوند با کیفیت رقبا ، به ویژه به عنوان یک تازه وارد در برخی از بازارها ، توجه داشته باشید.

در حال حاضر ، هیچ راهی برای تشخیص اینکه کدام پیوندها از نمایه رقبا آسیب می رساند و کدام یک کمک کننده است ، وجود ندارد ، مگر اینکه از یک ابزار SEO مخصوص مانند Positionly استفاده کنید. Checklink checker Positionly اطلاعات مفیدی در مورد سایر شرکت های حوزه شما فراهم می کند ، از جمله چشم انداز پیوند برای اینکه بک لینک ها بیشترین ارزش را دارند و برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند.

1. اهمیت دادن به کلمات کلیدی

مشخصات بک لینک یک رقیب می تواند به شما کمک کند چگونگی اولویت بندی کلمات کلیدی مورد نظر خود را انجام دهد. شما باید پیدا کنید که کدام کلمات کلیدی در متن لنگر هستند. از Positionly برای انجام تجزیه و تحلیل و آشکار کردن کلمات کلیدی که یک رقیب سعی در رتبه بندی دارد استفاده کنید. فقط وب سایت رقیب خود را به عنوان یک وب سایت جدید در داشبورد Positionly اضافه کنید ، آن را با لیستی از کلمات کلیدی پر کنید و بروید!

به صورت موقعیتی روی دسک تاپ و موبایل کار می کند و طراحی آن برای یک برنامه آیفون نیز مناسب است. این می تواند به شما کمک کند رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو ردیابی کنید ، نتایج کلی SEO را اندازه گیری کنید و عملکرد کلمه کلیدی روزانه خود را کنترل کنید. همچنین یکی از مهمترین ویژگیهای Positionly ارائه پیشنهادات در صفحه است که می توانید برای بهبود امتیاز بهینه سازی صفحه خود استفاده کنید.

2. چشم اندازهای بالقوه پیوند

به سختی می توان از مشخصات بک لینک رقبا تقلید کرد. با این حال ، با شناسایی اینکه کدام یک از استراتژی های پیوند م beenثر بوده اند ، می توانید برای تبلیغات خود برگه ای قرض کنید.

به عنوان مثال اگر رقبای شما از وبلاگ نویسی مهمان استفاده می کنند ، کدام سایت ها را هدف قرار می دهند؟ چه نوع پست هایی بهترین واکنش را دارند - از جمله پوشش جدید ، ارسال نظر ، و حتی اینفوگرافیک؟ آنها هر چند وقت یک بار میهمان ارسال می کنند؟اگر نتوانید فرصت های اتصال را پیدا کنید ، این روش می تواند مفید باشد.

برای شروع ، لیست دامنه را بارگیری کنید که سایت های لینک دهنده به شما و وب سایت های رقیب خود را با استفاده از Positionly انجام می دهد.


سپس ، جستجوی سفارشی Google در دامنه های گفته شده را انجام دهید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید تا مشخص کنید کدام سایت ها بیشتر به آنها مرتبط هستند.

3. با ارزش ترین صفحات رقبا

توزیع بک لینک در هدف می تواند اطلاعات مفیدی را فراهم کند که رقبا در کدام صفحات با ارزش ترین صفحات را ارزیابی می کند. درک کل تعداد پیوندها برای تجزیه و تحلیل وب سایت های رقیب ضروری است. به عنوان مثال ، سایت های تجارت الکترونیکی ، با ارزش ترین صفحات / لینک های غنی ، احتمالاً سودآورترین محصولات برای آن تاجر هستند. اگر می خواهید یک سایت وابسته با ارائه یک خط واحد از محصولات ایجاد کنید ، ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام صفحات سایت خود را باید تقویت کنید یا کدام دسته از محصولات را هدف قرار دهید.

موتورهای جستجو چگونه رفتار بک لینک را تفسیر می کنند

پارامترهایی که به طور متوسط ​​توسط موتورهای جستجو در نظر گرفته می شوند برای هر مکان متفاوت هستند. دلیل این امر این است که طاقچه های مختلف پیوندهای ورودی را با نرخ های مختلف جذب می کنند - برای مثال تو رفتگی در دیوارهای بزرگ ، سریعتر از آنچه گفته می شود "سرنگ انسولین" پیوندهای بیشتری را به خود جلب می کند. مهم است که بدانید کدام پارامترها در طاقچه شما اعمال می شوند.

بک لینک ها و انواع آنها

به عنوان مثال ، اگر بخواهید فاکتورهای پیوند برای پنج سایت برتر را در دو طیف متفاوت بررسی کنید ، تفاوت فاحشی در تعداد نسبی پیوندهایی پیدا خواهید کرد که از عبارت جستجوی جستجو به عنوان متن لنگر مطابق دقیق استفاده می کنند. بررسی چند سایت دیگر می تواند به شما کمک کند میانگین هایی را که باید بالاتر از آنها بازی کنید تعیین کنید تا در آن زمینه رتبه خوبی کسب کنید.

هرگونه فروش خارجی ، به عنوان مثال سایتهایی که درصد نسبی آنها بسیار زیاد است ، معمولاً Google را از بین می برند و احتمالاً مجازاتی برای استراتژیهای ایجاد لینک غیر طبیعی دریافت می کنند. از این رو ، در تحلیل شما می توان این موارد را نادیده گرفت. برای طیف های مختلف ، Google درصد لنگرهای قابل تحمل و دقیق مطابقت را تعیین می کند که می تواند شما را در استراتژی لینک دهی مجدد راهنمایی کند.

گرفتن بک لینک از الکسا؟

همانطور که بیان شد ، هدف از تجزیه و تحلیل بک لینک کپی برداری از استراتژی لینک دهی رقبا نیست. شما باید پیوند سازی رقیب خود را تجزیه و تحلیل کنید و از اطلاعاتی که برای ساختن پیوندهای شخصی خود کارآمدتر استفاده کنید ، استفاده کنید و ایده هایی برای کمک به شما در رقابت مطلوب تر پیدا کنید.

گوگل همیشه گزینه اول برای جستجوست