بک لینک - لینک فالو و نوفالو

بک لینک چیست و چه نقشی در سئو یک سایت ایفا می کند؟کجا یک مکان برای پنهان کردن چیزی است که نمی خواهید کسی آن را پیدا کند؟ در صفحه دوم جستجوی Google. این یک شوخی بود ، اما رتبه بندی موتور جستجو کار جدی است و استخدام یک مشاور سئو می تواند کمک کند!

بک لینک PBN چیست؟

اکثر کاربران اینترنت هرگز فراتر از صفحه اول Google جستجو نمی کنند. بنابراین ، توانایی شما برای دستیابی به مشتریان جدید و افزایش درآمد در تاکتیک های درجه یک SEO است.

اگر کسی از آن بازدید نکند ، داشتن یک وب سایت با طراحی زیبا باعث قطع آن نمی شود. مطمئناً می توانید هزینه تبلیغات را پرداخت کنید ، اما ترافیک جستجوی ارگانیک بیشترین مزایا را دارد - حتی اگر مشاغل آنلاین ندارید.

آیا می دانید 50 درصد افرادی که از وب سایت های مشاغل محلی بازدید می کنند در همان روز از فروشگاه بازدید می کنند؟ ما می گوییم SEO تأثیر قابل توجهی بر رفتار مشتری دارد.

پکیج 50 بک لینک دائمی EDU و Gov - مدیر سئو

اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما بهینه شده است؟ کارشناسان سئو استخدام کنید! در اینجا دلایلی را توضیح می دهیم که چرا شما نیاز به کمک گرفتن از یک متخصص SEO دارید.

سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت ها است تا در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. موتورهای جستجو سایت ها را خزنده می کنند ، میزان خوب یا بد بودن آنها را می فهمند و سپس نحوه رتبه بندی آنها را تعیین می کنند. سایت های خوب در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند - در نتیجه بازدید کنندگان بیشتری دارند.

سایتهایی که بهینه سازی نشده اند فراتر از صفحه اول Google هستند. این امر به بازدید کمتری منجر می شود زیرا بیشتر کاربران اینترنت از صفحه اول نتایج موتور جستجو عبور نمی کنند. بدون بازدید کننده ، بدون بازدید. بدون ترافیک ، بدون تبدیل.

با این حال ، SEO رقابتی نیست که چه کسی می تواند بهترین نتیجه را در نتایج موتور جستجو داشته باشد. این درمورد اطمینان از اینکه صفحه یا محتوای شما در نتایج جستجو می شود وقتی مخاطب شما کلمه کلیدی خاصی را جستجو می کند. اساساً ، SEO ترافیک هدفمند را دریافت می کند.

علاوه بر این ، وب سایت ها و محتوای بهینه سازی شده SEO آنچه مخاطبان شما نیاز دارد را ارائه می دهد و باعث تشویق تبدیل ها می شود.

اگرچه به نظر می رسد این فرآیند به اندازه کافی ساده است که شما خودتان می توانید این کار را انجام دهید ، شما باید کارشناسان SEO را استخدام کنید.

چرا باید یک مشاور SEO استخدام کنید

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، SEO برای موفقیت در کسب و کار شما مهم است. اگر این به اندازه کافی قانع کننده نیست ، بیایید دلایل بیشتری را بررسی کنیم که چرا شما باید کارشناسان SEO را استخدام کنید.

1. باعث صرفه جویی در وقت می شود

زمان به خصوص در تجارت ارزشمند است. اگرچه می توانید شیوه ها و تکنیک های جستجوگرها را به خود بیاموزید ، اما این زمان می برد - زمان زیادی لازم است. همچنین ، اگر سعی کنید وب سایت یا محتوای خود را برای سئو بهینه سازی کنید ، مجبور به انجام برخی اشتباهات خواهید بود. اصلاح این اشتباهات حتی ممکن است بیشتر طول بکشد.

در وقت و شب های بی خوابی خود صرفه جویی کنید و یک متخصص سئو استخدام کنید. یکی از دلایلی که صاحبان مشاغل کار خود را به یک مشاور یا آژانس مستقل SEO جستجو می کنند این است که آنها وقت لازم را برای یادگیری و پیاده سازی SEO ندارند.

با تفویض وظایف SEO به یک حرفه ای ، شما وقت بیشتری برای گذراندن در جای دیگر خواهید داشت - مانند رشد کسب و کار یا آرامش در استخر (ما قضاوت نمی کنیم).

اگر وقت خود را صرف انجام کاری می کنید که در آن مهارت ندارید ، وقت با ارزش خود را تلف می کنید. بنابراین ، کارشناسان SEO را استخدام کنید.

2. استخدام مشاور سئو باعث صرفه جویی در هزینه و منابع می شود

در حالی که ابزارها و نرم افزارهای SEO مفید هستند ، اما برای کسی که مهارت کافی در سئو ندارد ، فایده ای ندارد. هزینه بیشتر نرم افزارهای سئو می تواند بالغ بر 150 دلار در ماه یا 1800 دلار در سال باشد. این مبلغ زیادی برای صرف ابزارهایی است که نمی دانید چگونه از آنها استفاده کنید - فقط بگویید.

نکته ای که در مورد ابزارهای SEO و افزودنی ها وجود دارد این است که آنها فقط نیمی از کار را انجام می دهند. برای انجام کارهایی که نتایج مطلوبی را به شما می دهد ، به یک مشاور واقعی SEO احتیاج دارید. آنها می دانند چه ابزاری بهترین عملکرد را دارند و چگونه از آنها استفاده می کنند. نه تنها این ، بلکه آنها می دانند که چگونه وب سایت شما را بهبود بخشند.

همچنین ، با داشتن یک مشاور SEO ، در موتورهای جستجو رتبه بهتری خواهید داشت. رتبه بندی بهتر موتور جستجو به این معنی است که ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت خواهید کرد. ترافیک ارگانیک بیشتر به معنای صرفه جویی در هزینه تبلیغات پولی است.

3. یک مشاور سئو می تواند نتایج بهتری ارائه دهد

مشاوران سئو سالها تجربه دارند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که کار به طور موثر انجام خواهد شد. به احتمال زیاد ، آنها قبلاً با مشاغلی مانند شما کار کرده اند. بنابراین آنها اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان هدف شما می دانند و می توانند وب سایت شما را برای جذب آنها بهینه کنند.

چگونه آنها می توانند این کار را انجام دهند؟

یکی از مواردی که مشاوران سئو در آن متخصص هستند ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. این بدان معنی است که آنها کلمات یا عبارات محبوب و پر جستجو را شناسایی می کنند. نه تنها این ، بلکه می توانند از نظر استراتژیک آنها را در وب سایت شما قرار دهند تا در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشد.

علاوه بر این ، یک مشاور سئو حسابرسی کلمه کلیدی را انجام می دهد. این ارزیابی از رتبه بندی کلمات کلیدی در وب سایت شما است. آنها حتی می توانند بینشی در مورد عملکرد رقبای شما ارائه دهند.

مورد دیگری که مشاوران حرفه ای سئو برای انجام آن آموزش می بینند ساخت لینک است. لینک سازی چیست؟ این فرآیند دریافت بک لینک با کیفیت خوب از وب سایت ها است. هرچه تعداد بک لینک با کیفیت بالا بیشتر باشد ، رتبه صفحه یا محتوای شما بهتر خواهد بود.

فکر می کنید ایجاد پیوند یک کار ساده است؟ دوباره فکر کنید بسیاری از کارشناسان سئو می گویند لینک سازی سخت ترین جنبه سئو است.

اگر می خواهید پیوند ایجاد کنید و ترافیک هدفمندی دریافت کنید ، متخصصان سئو استخدام کنید.

4- به شما امکان می دهد روابط برقرار کنید

کار با یک مشاور سئو از جهات دیگر پاداش دارد. برای توضیح اینکه ، با استراتژی و ایده پردازی با یک شخص دیگر ، شما یک تیم قدرتمند می سازید. و یک تیم قدرتمند برای هر کاری ضروری است.

علاوه بر این ، تولید ایده ها و ایجاد آنها باعث ایجاد انسجام می شود - که برای رشد کسب و کار شما مفید است. با استفاده از خلاقیت ، تجربه و منابع ، مشکلات را سریع و کارآمد حل می کنید.

در واقع ، استخدام کارشناسان جستجوگرها نه تنها ترافیک و مصرف کننده بیشتری را تضمین می کنید ، بلکه به روند نرم و صحیح تجارت شما کمک می کند.

5- آنها آخرین تکنیک های جستجوگرها را پیاده سازی می کنند

اگر فکر می کنید 'کلاه سیاه' به یک لباس گفته می شود ، وقت آن است که کارشناسان SEO را استخدام کنید. همه چیز در جهان SEO به سرعت در حال تغییر است. https://zenwriting.net/icicleblue1/bkh-lynkh-pbn-chyst متخصص نیستید ، ادامه کار می تواند چالش برانگیز باشد.

استخدام یک مشاور SEO حرفه ای اطمینان حاصل خواهد کرد که وب سایت شما با جدیدترین تکنیک ها و قوانین به روز شده است.

image
به عنوان یک صاحب مشاغل ، احتمالاً وقت ندارید که نبض خود را در روند SEO یا تغییرات الگوریتم گوگل حفظ کنید. خوشبختانه یک مشاور سئو تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهد.

6. ترافیک ارگانیک به دست می آورید

به ترافیک ارگانیک به عنوان مشتری بالقوه فکر کنید. کاری که یک مشاور سئو انجام می دهد این است که مشتریان بالقوه بیشتری را به سایت شما وارد می کند. برخلاف ترافیک پرداخت شده ، ترافیک ارگانیک به این معنی است که بازدیدکنندگان از نتیجه موتور جستجو به وب سایت شما برخورد می کنند.

با تاکتیک های مناسب ، مشتری ایده آل شما در صفحات مربوط به وب سایت شما قرار می گیرد و خرید می کند. در حقیقت ، 39 درصد از مشتریان تحت تأثیر جستجوی گوگل هستند.

همه اینها به اندازه کافی ساده به نظر می رسند؟ خوب ، روند کار کمی پیچیده تر است و نیاز به تخصص دارد. یک مشاور جستجوگرها تجربه مطالعه کانال های فروش و روش های بازاریابی را دارد که تبدیل را تضمین می کند.

7. مشاوران سئو شما را از "لیست بد" دور می کنند

مانند بابانوئل ، گوگل لیست شیطانی دارد. چگونه وارد این لیست بد می شوید؟ یک مشاور SEO سایه دار یا غیرحرفه ای استخدام کنید. برای توضیح ، بسیاری از "متخصصان" جستجوگرها نتایج سریع را با استفاده از تکنیک های زیرکانه و غیراخلاقی نوید می دهند.

برخی از این اقدامات غیرقانونی سئو شامل مخفی کردن متن ، پر کردن کلمات کلیدی و جک صفحه است. اگرچه اینها روشهایی برای رتبه بندی سریع در Google هستند ، اما می توانند وب سایت شما را در لیست سیاه قرار دهند. هنگامی که صفحه شما در لیست سیاه قرار گرفت ، Google سایت شما را از فهرست آنها حذف می کند.

لینک سازی (Link Building) چیست و چه اهمیتی دارد؟

یک سایت در لیست سیاه تقریبا 95 درصد از بازدید ارگانیک خود را از دست می دهد - این به معنای از دست دادن قابل توجه فروش است. اگر این به اندازه کافی بد نبود ، خارج شدن از لیست سیاه گوگل بسیار دشوار است.

آیا می خواهید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از لیست سیاه خارج است؟ یک مشاور سئو استخدام کنید. مشاوران حرفه ای سئو سعی نمی کنند الگوریتم گوگل را بزرگتر از این بدانند. آنها به اندازه کافی تجربه کافی را دارند تا از روشهای اخلاقی و صادقانه استفاده کنند که شما را به بازدید و هدف تبدیل تبدیل می کند.

8. آنها تعمیر و نگهداری وب سایت را فراهم می کنند

رتبه بندی موتور جستجو دائمی نیست. بهینه سازی وب سایت یک روند در حال انجام است. شما نمی خواهید رقیب شما در Google جای شما را بگیرد ، اینطور است؟

یک متخصص سئو به طور مستمر پیشرفت وب سایت شما را کنترل می کند. همچنین ، آنها داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند ، کمپین هایی ایجاد می کنند و در صورت لزوم تاکتیک های جدیدی را اتخاذ می کنند.

برخی دیگر از موارد نگهداری و تعمیرات مشاور SEO شامل اصلاح و تغییر مسیر لینکهای خراب ، حفظ لیست های محلی و بهینه سازی مجدد محتوای قدیمی است. همه این موارد اطمینان حاصل خواهد کرد که وب سایت شما در نتایج جستجوی Google رتبه بالایی دارد.

همانطور که می بینید ، SEO یک کار یک کاره نیست ، برای حفظ نتایج کار طول می کشد.

9. مشاوران نظر دوم حرفه ای را ارائه می دهند
image

در این مرحله ، شما احتمالاً کار خود را از داخل و خارج می دانید. اما مجموعه ای از چشمان تازه را دست کم نگیرید. بدانید که اگر می خواهید رشد خود را ببینید ، نگاه شما به دنیای خارج از نظر اقتصادی ضروری است.

یک مشاور سئو نظر دوم حرفه ای را ارائه می دهد و از دیدگاه بازاریابی و نام تجاری به شما پیشنهاد می دهد.

آنها نیازهای وب سایت یا محتوای شما را برای انتقال آن به مسیر جدید ارزیابی خواهند کرد. اگر کمی در گرفتن مشاوره از یک مشاور تردید دارید ، فقط بدانید که آنها سالها در زمینه سئو مطالعه کرده اند و تجربه کافی دارند.

10. شما سرمایه خود را دریافت می کنید

استخدام مشاور SEO بازده بالایی از سرمایه را به همراه دارد. همانطور که در این پست توضیح داده شده است ، SEO چیزی فراتر از کسب بهترین رتبه بندی جستجوی Google است. این به معنای جذب نوع مناسب ترافیک و تبدیل آنها به مشتریانی است که به آنها پول می دهند.

کلمات کلیدی عالی به مشتریان بالقوه کمک می کند تا محصولات یا خدماتی را که شما ارائه می دهید خریداری کنند.

هرچه رتبه بندی جستجو بهتر باشد ، مشتری بیشتری دارد. و مشتری بیشتر یعنی پول بیشتر. چه کسی صدای آن را دوست ندارد؟ می بینید که هدف یک متخصص سئو جستجو در راه هایی برای ایجاد هدایت و تبدیل است.

علاوه بر این ، در مقایسه با جستجوی پرداخت شده ، SEO اثبات شده است که روش موثرتری برای به دست آوردن مشتری است. به طور خاص ، 51 درصد از کل بازدید وب سایت از جستجوی ارگانیک ناشی می شود ، در حالی که تنها 10 درصد از جستجوی پرداخت شده حاصل می شود.

اگر این امر شما را در قدرت سئو متقاعد نمی کند ، نمی دانیم چه نتیجه ای خواهد داد!

چرا سئوی Go Florida را انتخاب کنید؟

پس از خواندن این پست ، احتمالاً به دنبال استخدام کارشناسان SEO در اسرع وقت هستید! خوب ، دیگر نگاه نکن Go Florida SEO هر آنچه را که نیاز دارید و بیشتر فراهم می کند. در اینجا چند واقعیت سریع آورده شده است که باید در مورد ما بدانید:

ما ترافیک را افزایش می دهیم و اعتبار را ایجاد می کنیم

ما مخاطبان ایده آل شما را هدف قرار می دهیم و آنها را به سایت شما می آوریم. چگونه ما آن را انجام دهیم؟ با جستجوی عمیق کلمات کلیدی ، یافتن وب سایت شما را نسیم می کنیم!

نه تنها روشهای SEO ما مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند بلکه اعتماد و اعتبار را ایجاد می کنیم. با داشتن یک تجربه کاربری تمیز و کارآمد ، وب سایت شما قابل کشف و پیمایش آسان تر است.

ما کمپین های موفق سئو تولید می کنیم

ما برای افزایش رتبه بندی موتور جستجو ، عملکرد وب سایت شما را با توضیحات بهینه شده صفحه بهبود می دهیم.

به یاد دارید وقتی ذکر کردیم که پیوندهای ساختمانی چقدر دشوار بودند؟خوب ، ما می دانیم که چگونه این کار مشکل را انجام دهیم. تیم متخصصان ما برای دستیابی به بک لینک با کیفیت به شما کمک می کنند.

تاکتیک های جستجوگرها برای ما در نتایج جستجوی برتر Google جایگاهی کسب کرده و آگاهی از برند را ایجاد می کنید. در حقیقت ، 200٪ فعالیت های ما طی 6 ماه میزان بازدید خود را دو برابر می کنند.

ما مقرون به صرفه هستیم

بسیاری از آژانس های دیگر جستجوگرها می توانند بانک را بشکنند و هزینه آنها هزاران دلار در ماه باشد. با این حال ، بسته کامل SEO ما ماهیانه 399 دلار هزینه دارد. این فوق العاده مقرون به صرفه است و ارزش شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

قبل از شروع ، از ما حسابرسی رایگان SEO را انجام دهید. ما وب سایت شما را ارزیابی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات و گزینه ها را به شما ارائه خواهیم داد.

همه اینها با 399 دلار در ماه عالی به نظر می رسد ، درست است؟

  1. آموزش گرفتن بک لینک از وب سایت پینترست Pinterest


  2. بک لینک PBN و لینک سازی پی بی ان [خوب یا بد؟


  3. بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟


آماده بهینه سازی وب سایت خود هستید؟

لینک سازی چیست و چرا بک لینک مهم است؟

اگر قبلاً روشن نشده باشد ، SEO روشی قدرتمند برای رشد تجارت شماست. نه تنها باعث افزایش درآمد می شود بلکه به شما امکان می دهد عملکرد بهینه داشته باشید. https://atmpeony7.werite.net/post/2021/06/14/%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F وب سایت شما نیاز به تنظیم SEO دارد؟ یک مشاور سئو استخدام کنید!

برای شروع بهینه سازی وب سایت خود با ما تماس بگیرید! آرام بنشینید ، استراحت کنید و به صورت آنلاین برنده شوید.

تاثیر لینک سازی در سئو سایت چیست؟