تاثیر لینک سازی در سئو سایت چیست؟

قوانین بک لینک سازی Link Buildingلینک سازی چیست؟ لینک سازی روشی برای هدایت افراد از یک صفحه وب به صفحه دیگر است. اگر پیوندهایی در وب سایتهای دیگر دارید که به وب سایت شما بازمی گردند ، احتمال یافتن صفحات شما توسط کاربران (و Google) را افزایش می دهید.

خرید بک لینک از کل سایت ها

اگر می خواهید برای کسب و کار کوچک خود به یک رتبه برتر گوگل دست پیدا کنید ، راه اندازی یک کمپین لینک سازی راه خوبی برای انجام این کار است.

اول از همه ، شما باید بدانید که چندین نوع لینک وجود دارد ، از جمله پیوندهای داخلی. اینها پیوندهایی است که می توانید با قرار دادن آنها در وب سایت خود ، مشتریان را به قسمت دیگری از سایت خود هدایت کنید. پیوندهای داخلی برای SEO شما نیز مفید هستند.

دلیل آن این است که آنها به Google راهی برای ایجاد ساختار وب سایت شما می دهند و به شما امکان می دهند سلسله مراتب صفحات وب خود را تعریف کنید.

با حرکت به جلو ، یک نوع پیوند وجود دارد که Google تحمل نخواهد کرد: پیوندهای هرزنامه. موتورهای جستجو مانند Google می توانند نحوه مشاهده پیوندهای کاربران اینترنتی براساس الگوریتم های خاص را تعیین کنند.

اما چه کسی این الگوریتم ها را اجرا می کند؟ کلید نحوه کار الگوریتم ها از طریق یک مفهوم ساده به نام EAT است. این مخفف عبارت:

- تخصص - مرجع - قابل اعتماد بودن

برای کسانی که بی اطلاع هستند ، این دستورالعمل هایی است که Google برای جلوگیری از گسترش پیوندهای هرزنامه استفاده می کند. اگر سایت شما از این ویژگی ها برخوردار نیست ، شاید جای تعجب نداشته باشد که به صفحه اول نتایج موتور جستجو تبدیل نشود.

از طرف دیگر ، وب سایتهایی که این کیفیت ها را نمایش می دهند بیشترین کلیک آنلاین را دارند. اگر سایت شما تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن در جایگاه خاص شما را نشان می دهد ، به احتمال زیاد رتبه بالایی در نتایج جستجو دارید.

https://www.openlearning.com/u/hvidbergwitt-qujzdj/blog/0123456 ، چگونه می توانید وب سایتی ایجاد کنید که از این دستورالعمل ها برخوردار باشد؟ نوشتن محتوای مفید بر روی جایگاه خود راهی عالی برای افزایش بازدید از صفحه است. هنگامی که می توانید آنچه را می دانید نشان دهید ، افراد بیشتری به سایت شما اعتماد خواهند کرد.

وضعیت فعلی سئو

لینک سازی PBN به چه معناست؟

بیایید لحظه ای صحبت کنیم و در مورد وضعیت فعلی بهینه سازی موتور جستجو صحبت کنیم. وقتی نوبت به ایجاد پیوند می رسد ، دو نوع پیوند وجود دارد که باید درباره آنها بدانید:
image

- پیوندهای Dofollow - پیوندهای Nofollow

به ما اجازه توضیح دهید. پیوندهای Dofollow پیوندهایی هستند که به موتور جستجو می گویند پیوند را دنبال کند و برای داشتن لینک های خوب سایت SEO را تقویت کند. در همین حال ، پیوندهای nofollow دقیقاً برعکس عمل می کنند و به خزنده های وب می گویند که نباید پیوند را دنبال کنند. پیوند nofollow در ابتدا برای جلوگیری از اثربخشی افراد در اسپم کردن صفحات نظرات سایت های دارای اختیار خوب با پیوند به سایت های خودشان ایجاد شده است.

نکته حرفه ای: ایجاد dofollow بیشتر روش شماره 1 برای کسب رتبه های جستجوی بالاتر است. همیشه می توانید از یک چک کننده آنلاین بک لینک استفاده کنید تا بفهمید سایت شما چند لینک dofollow دارد. هنگامی که این را فهمیدید ، می توانید میزان پیوندهای nofollow را نیز داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر بک لینک غیرمجاز نباشد ، SEO شما را افزایش می دهد. اگر nofollow باشد ، به شما کمکی نمی کند.

دریافت پیوندهای dofollow با کیفیت بالا آسان نیست. می توانید لینک بخرید ، اگرچه مطمئناً توصیه نمی کنیم. خرید پیوندها سریعترین راه برای ممنوع کردن سایت شما از Google است.

همچنین ، Google به راحتی می تواند تشخیص دهد که چه زمانی یک خبرگزاری مهم از پست مهمان برای جلب نظر بینندگان استفاده می کند. چطور؟ با اسکن سریع کلمات موجود در صفحه. اگر در پستی نوشته شده است "همکار سابق" و "همکار مهمان" ، این نشانه های واضحی است که دقیقاً یک پست اصلی نیست.

نگاهی به سیاست پیوند جدید Google

می خواهید نگاهی به سیاست پیوند جدید Google بیندازید؟ ما شما را تحت پوشش قرار دادیم آنچه در اینجا باید بدانید اینجاست.

اول موارد اول: کل مفهوم پیوندهای nofollow قرار است تغییر کند. گوگل گفته است كه قبل از این دستورالعمل روشنی برای خزنده های وب آنها بود كه از این پیوندها پیروی نكنند ، nofollow اکنون بیشتر شبیه "اشاره" دیده می شود. این بدان معناست که Google ممکن است در برخی موارد از پیوندهای nofollow در الگوریتم های خود استفاده کند.

در مرحله بعد ، هر زمان کسی برای تبلیغ پیوند یا بالعکس به شما پول می دهد ، Google می خواهد شما آن را به عنوان "حمایت شده" (Rel = "حمایت شده") برچسب گذاری کنید.

علاوه بر این ، هر زمان که در حال ایجاد پیوند با محتوای تولید شده توسط کاربر هستید ، باید مشخص کنید. به عنوان مثال ، اگر وب سایتی دارید که محتوای زیادی توسط کاربر ایجاد کرده است ، پیوند شما باید حاوی کد خاصی باشد که به Google اجازه می دهد این موضوع را بشناسد (یعنی Rel = "ugc").


شما همچنین می توانید ترکیبی از این روش ها را با سلب مسئولیت کامل nofollow نیز استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما در حال ارسال پیوند پولی است ، می توانید آن را در پیوند نیز بنویسید (یعنی Rel = "nofollow sponsored").

بنابراین ، چرا Google چنین تغییر عظیمی را در ایجاد پیوند ایجاد کرده است؟ طبق گفته خود گوگل: "تمام ویژگی های پیوند - تحت حمایت ، UGC و nofollow - به عنوان نکاتی در مورد اینکه کدام پیوندها را باید در جستجو در نظر گرفت یا حذف کرد ، تلقی می شوند."

گوگل ادامه داد: "ما از این نکات - همراه با سیگنال های دیگر - به عنوان راهی برای درک بهتر نحوه تجزیه و تحلیل مناسب و استفاده از پیوندهای درون سیستم های خود استفاده خواهیم کرد." برای ساده نگه داشتن همه چیز ، تمام تلاش گوگل برای گفتن این است که انجام این تغییرات به آنها امکان می دهد بفهمند که آیا باید از لینک فوق العاده خزیده شوند یا خیر. به عبارت دیگر ، آنها تصمیم خواهند گرفت که کدام پیوندها باید در رتبه بندی شما حساب شوند.

برای کسانی که از زمان اجرای این قوانین تعجب می کنند ، پاسخ ساده است: 1 مارس 2020!

این چه ارتباطی با سئو دارد؟

شاید از خود بپرسید: این چه ارتباطی با بهینه سازی موتور جستجو دارد؟ مسئله این است که الگوریتمی که Google برای رتبه بندی نتایج جستجو استفاده می کند کاملاً عالی نیست.

به همین دلیل است که آنها بهینه سازهای موتور جستجو و مدیران سایت ها را ملزم می کنند تا پیوندهای خود را به طور موثرتری نشان دهند. نتیجه این است که گوگل یاد می گیرد که چگونه سریع انواع مختلف پیوندها را بخواند. پس از اتمام کار ، Google می تواند از آن اطلاعات برای دقیق تر کردن الگوریتم خود استفاده کند. می تواند بلافاصله تشخیص دهد که آیا پیوندی از طریق ارائه اطلاعات مفید بدست آمده است یا هزینه آن پرداخت شده است.

چگونه برای سایت خود بک لینک رایگان بگیریم؟

  1. بک لینک های با کیفیت: 6 تکنیک کاربردی


  2. آموزش لینک سازی خارجی حرفه ای


  3. لینک نوفالو Nofollow با لینک فالو چه تفاوتی دارد؟


اگر تعداد زیادی از افراد برای ایجاد پیوند از طریق پست های مهمان از rel = ugc استفاده كنند ، این امر می تواند به Google كمك كند تا این پیوندها را به طور مثرتری انتخاب كند. این دستورالعمل ها به آن کمک می کنند که حتی از اکنون هموارتر عمل کند.

علاوه بر این ، Google می تواند به طور بالقوه از این نوع داده ها استفاده کند تا موضع ملایم تری در مورد پیوندهای خاص داشته باشد. به عنوان مثال ، این می تواند تصمیم بگیرد پیوندهای ایجاد شده توسط کاربر را به عنوان پیوند ایجاد کند اما ممکن است وزن آنها کمی کمتر از پیوندهای ارگانیک باشد. اگر سر خود را می خارانید ، زیاد نگران نباشید. رازهای الگوریتم های گوگل به خوبی محافظت می شود.

امید این است که هرچه الگوریتم گوگل دقیق تر شود ، کاربران اینترنت نیز شادتر خواهند بود. این تغییرات برای اطمینان از این است که فقط صفحات با بهترین و اصلی ترین EAT به بالای صفحه می رسند.

آنچه احتمالاً به زودی تغییر نخواهد کرد این است که یکی از بهترین راه های کسب بک لینک قانونی ، مشارکت در همکاری با یک شرکت دیگر برای ایجاد پست مهمان است.

آینده لینک سازی

Google با کیفیت نتایج جستجو زندگی می کند و می میرد. به همین دلیل برای آنها بسیار مهم است که سایت ها را بر اساس آنچه کاربرانشان می خواهند ببینند ، رتبه بندی کنند.

صرف نظر از تغییرات الگوریتم ، مهمترین چیز ایجاد یک تجربه کاربر پسند در وب سایت شما است. یک سرویس خارق العاده ارائه دهید ، محتوای خلاقانه تولید کنید و خود را از رقابت متمایز کنید. شما فقط ممکن است روزی در بالای نتایج موتور جستجو قرار بگیرید.

این معامله در اینجا است: اگر خودتان در ساختن پیوندها مشکل دارید ، همیشه می توانید یک طرفدار بهینه سازی موتور جستجو استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. خبر خوب این است که وظیفه آنها این است که علاوه بر تمام تغییرات الگوریتم ، چه در حال حاضر و چه در آینده ، این تغییرات را حفظ کنند. سپردن آن به متخصصان به این معنی است که شما می توانید مطمئن باشید که SEO شما همیشه به روز خواهد بود ، بدون اینکه خودتان از تمام تغییرات پیچیده پیروی کنید.

خط آخر چیست؟ سیاست پیوند جدید Google به متخصصان بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند تا پیوندهای پیشرفته تری ایجاد کنند ، که به درستی استفاده شود می تواند به وب سایت شرکت شما کمک کند تا رتبه های آنلاین بیشتری را کسب کند. نباید از این تغییرات ترس داشته باشید ، بلکه آنها را فرصتی دیگر برای رتبه بندی سایت خود می دانید.

اگر در تلاش برای ایجاد پیوندهای خوب هستید ، توصیه های زیادی وجود دارد. برای یافتن بهترین روش ها تحقیق خود را انجام دهید و به یاد داشته باشید که مهمترین تعداد پیوندها نیست. همه چیز در مورد آن بک لینک با کیفیت بالا است.

نحوه رتبه بندی بالاتر با ایجاد لینک

طرفداران SEO از همان لحظه که پی بردند که چقدر قدرت دارند پیوندها را دستکاری می کنند. بسیاری از آنها سعی کرده اند و هنوز هم این سیستم را بازی می کنند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنند.

حتی اگر برخی از مجرمان دیجیتال بتوانند با این ترفندها کنار بیایند ، این احتمال وجود دارد که روزی با گوگل شما را به دردسر زیادی بیندازد. دلیل این امر این است که این تاکتیک ها 100٪ بر خلاف شرایط خدماتی است که گوگل خود ایجاد کرده است. اگر در نهایت یکی از بسیاری از قوانین Google را نقض کنید چه اتفاقی می افتد؟

متأسفانه ، اگر اینگونه باشد ، گوگل می تواند وب سایت شرکت شما را از لیست خارج کند. به همین دلیل نگه داشتن فقط پیوندهای سالم در سایت بسیار حیاتی است. یک پیوند سالم به Google نشان می دهد که در حال به دست آوردن پیوندهای خود به صورت منصفانه و مربع هستید. تلاش برای بالا بردن رتبه خود با روی آوردن به هنرهای تاریک ممکن است در کوتاه مدت مفید باشد ، اما عواقب طولانی مدت آن می تواند ویرانگر باشد.

در پایان روز ، یک مجموعه سخت کوشی طول خواهد کشید. قواعد اینترنت مشابه عملکرد جامعه منظم ، تقریباً به همین منوال است. https://writeablog.net/sushipeony1/10-rwsh-grftn-backlinks-bry-wb-syttn ، بدون ایجاد دروغ ، تقلب یا سرقت برای ایجاد ترافیک!

اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد ، شروع به کسب پیوندهای طبیعی اضافه شده توسط صفحات وب می کنید تا به سایت خود متصل شوید. هر زمان محتوای ستاره ای ایجاد می کنید ، مراجعه به یک سایت دیگر برای یک شرکت معمول است.

به همین دلیل ایجاد محتوایی با کیفیت بالا که برای افراد دیگر کاملاً مفید باشد بسیار حیاتی است. تا زمانی که وب سایت شرکت شما می تواند رسمی ترین اطلاعات را در مورد یک موضوع ارائه دهد ، پس شما مشکلی برای لینک شدن توسط سازمان های دیگر نخواهید داشت. این فرآیند هیچ اقدامی از طرف شما انجام نمی دهد. فقط محتوای عالی را پیدا کنید و رشد تعداد بک لینک ها را مشاهده کنید.

برای ما خوب به نظر می رسد!

با قوانین Google برای ایجاد پیوندها همراه باشید

آیا برای پیگیری قوانین Google برای ایجاد پیوند مشکل دارید؟تو تنها نیستی. امیدوارم که این راهنما درک قوانین جدید ایجاد پیوند Google را کمی آسان کند.

بک لینک چیست و چه نقشی در سئو یک سایت ایفا می کند؟

اگر شما صاحب مشاغل کوچکی هستید ، هیچ صحبتی درباره میزان ایجاد پیوند بازدید کننده برای سایت شما وجود ندارد. اما تا زمانی که سعی نکنید هرگز نمی دانید! اگر نگران هستید که حتی نمی دانید از کجا شروع کنید ، هیچ شرم آور نیست که متخصصانی را بیاورید که پیوند را از دست شما بردارند و شما را متمرکز بر رشد تجارت خود کنند.

خرید بک لینک دائمی با قیمت استثنایی و کیفیت عالی (سایت های معتبر)