خرید بک لینک چیست ؟

چگونه بک لینک بگیریم ؟چند سال پیش ایجاد پیوند آسان و سریع بود ، اما برای سال 2020 همه چیز متفاوت است زیرا این فرایند به خلاقیت ، پایداری ، شبکه سازی ، ثبات و مهارت های اجتماعی قوی احتیاج دارد. استراتژی های صحیح سعی در ایجاد بک لینک و رتبه بندی از طریق وب سایت های معتبر با اعتبار دامنه بالا دارند. با استفاده از این استراتژی های ایجاد بک لینک ، دیگر لازم نیست نگران آسیب رساندن به رتبه بندی خود با ایجاد ناخواسته ایجاد ارتباط با یک وب سایت هرزنامه باشید.

مدیر سئو - 10,000 بک لینک انبوه مرحله 2

بله ، ایجاد بک لینک با کیفیت می تواند کار سختی باشد ، اما لازم نیست. حال س theال این است که ، چگونه می توان بک لینک با کیفیت بالا را برای دامنه و محتوای وب سایت خود به دست آورد یا ایجاد کرد؟

پاسخ ساده است ، از راهکارهای مناسب برای ایجاد بک لینک استفاده کنید. در اینجا می توانید 10 روش اثبات شده در مورد چگونگی شروع امروز خرید بک لینک برای وب سایت خود را دنبال کنید.

1. محتوای با کیفیت بالا

مرتباً مطالب را با موضوعات پرطرفدار روزانه و داده های اصلی ایجاد کنید ، این باعث می شود وب سایت شما برای مدیر وب سایت دیگری ارزشمند و جذاب باشد. بنابراین آنها می خواهند به شما کمک کنند و به شما پیشنهاد می دهد که در ازای ارسال بک لینک وب سایت خود در وب سایت خود ، لینکهای خود را قرار دهید.

به این ترتیب می توانید برای مدت طولانی لینک بدست آورید. اما اگر وب سایت شما با کیفیت پایین به نظر می رسد و فاقد ارزش است ، سایت های دیگری قصد مراجعه به شما را ندارند.

2. پست مهمان برای وب سایت های دارای اقتدار دامنه بالا

وبلاگ نویسی مهمان مرده نیست - به شرطی که از این روش عاقلانه استفاده کنید. روزی بود که می توانستید برای هر وب سایتی یک پست بنویسید و یک لینک به وبلاگ یا وب سایت خود در جعبه توضیحات نویسنده بگیرید. این پیوندها اکنون ارزش کمی دارند. هنگام وبلاگ نویسی مهمان ، از سایت میزبان س askال کنید که آیا می توانید بک لینک طبیعی را در پست خود به وب سایت خود قرار دهید. اگر آنها اجازه دهند ، 1 تا 2 پیوند در 300 کلمه اول پست مهمان ایده آل است.
image

3به اشتراک گذاری محتوای خود در بستر رسانه اجتماعی

خواه محتوای با کیفیت خود را در فیس بوک ، توییتر ، Pinterest ، اینستاگرام یا سایر سایت های شبکه باز خود به اشتراک بگذارید ، بهتر است ابتدا با اشتراک گذاری مطالب خود برای دیدن دیگران شروع کنید. اگر پیروان شما آن را پسندیده و اطلاعات ارزشمندی از آن کسب کنند ، ممکن است به طور طبیعی به آن پیوند دهند.

هرچه محتوای موجود در اینترنت پخش می شود و افراد بیشتری آن را می بینند ، احتمال پیوند سایر وب سایت ها به صفحه نیز افزایش می یابد. موتورهای جستجو به سیگنال های اجتماعی پست وبلاگ شما اعتبار می دهند که در نهایت می تواند منجر به یک رتبه بهتر در صفحات نتیجه موتور جستجو شود. رسانه های اجتماعی میزان مواجهه شما را افزایش می دهند ، که برای برند شما و همچنین تلاش های شما برای ایجاد لینک بسیار مفید است.

4. ارائه مارک های دیگر با نوشتن گواهی و بررسی

این یکی از بهترین راه ها برای پیوند دادن به سایت دیگری با نمایش دادن آنها در سایت شماست. این به شما کمک می کند رابطه را شروع کنید ، اما همچنین این احتمال را افزایش می دهد که سایتی که به آن پیوند می دهید مورد پسند شما قرار گیرد. هنگامی که شما یک نام تجاری را در وب سایت خود نشان می دهید ، ممکن است نام تجاری پست را ذکر کند و ممکن است به وب سایت خود لینک دهد.

نام تجاری این پست را از طریق توزیع رسانه و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد ، که مزایای بیشتری را در معرض دید قرار می دهد. اگر وقت خود را صرف تحقیق ، نوشتن نظرات و سپس ارسال به وب سایت ها کنید ، این استراتژی ایجاد لینک ممکن است کارساز باشد.

در بسیاری از موارد ، حتی نیازی نیست که از آنها بخواهید بک لینک بدهند زیرا طبیعتاً پیوندی به اصالت می دهند. با این حال ، می توانید یک یادآوری دوستانه ارسال کنید.

5. نظرات وبلاگ

  1. خرید بک لینک برای سئوی سایت خوب است یا بد



  2. بک لینک کامنتی چیستی چرایی چگونگی ایجاد - مدیر سئو


  3. سایت های تولیدکننده بک لینک رایگان کدامند؟


گذاشتن نظرات ارزشمند در وبلاگ های دیگر راهی برای دریافت بک لینک nofollow است. اما این پیوندها به چند دلیل هنوز مهم هستند. ابتدا ، در مورد نظرات وبلاگ به عنوان راهی برای افزایش میزان خواننده خود فکر کنید. اگر یک پست یا صفحه جدید می نویسید که یک عبارت کلمه کلیدی خاص را هدف قرار دهد ، آن عبارت را در Google جستجو کنید و درباره آن پست ها نظر دهید. پیوند مربوط به پست مربوطه خود را بگذارید (در صورت ارائه فقط در قسمت "وب سایت").

همچنین می توانید وبلاگهایی با رتبه بالا نسبت به وبلاگهای خود انتخاب کنید که به جای Nofollow پیوند Do-follow داشته باشند ، پستهای آنها را بخوانید و نظرات خود را پشت سر بگذارید. این روش موثر و ایمن دیگری برای ایجاد بک لینک و آوردن بازدیدکنندگان جدید به سایت شماست.

6. درخواست بک لینک کنید

قوانین بک لینک سازی Link Building

درخواست بک لینک قبلاً راهی محبوب برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت بود ، اما هرچه زمان می گذشت ، تعداد زیاد درخواست ها باعث می شد این روش به سرعت اسپم شود. اما هنوز هم می تواند برای کسانی که در یک شبکه طاقچه فعال هستند مفید باشد. اگر واقعاً احساس می کنید که به نفع مخاطبان آنها است ، از کسانی که می شناسید از آنها بخواهید و پیوندی به جدیدترین پست خود دارند.

7. ارتباط بین صفحات

بنابراین بسیاری از وبلاگ نویسان اهمیت پیوند داخلی مناسب برای اهداف SEO را فراموش می کنند. اگر چند پست قوی دارید که ترافیک ارگانیک دارند ، پس حتماً به برخی از پست های مرتبط پیوند دهید تا "آب پیوند" را منتقل کنید. همچنین ، پیمایش مناسب و پیوند داخلی به Google کمک می کند وبلاگ شما را به طور کلی بهتر درک کند ، که به سئو نیز کمک می کند.

این امر همچنین با ارائه پیوندهایی که پست های وبلاگ شما را بهم پیوند می دهد ، مشارکت بازدید کننده شما را افزایش می دهد. بازدیدکنندگان اطلاعات مربوط به سایت شما را بدست می آورند بنابراین نیازی به ترک سایت شما ندارند. این باعث افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش می شود. بنابراین ، ارتباط بین صفحات نه تنها به جستجوگرها و بک لینک کمک می کند بلکه باعث افزایش تجربه کلی کاربر می شود.

8- اینفوگرافی ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها یک روش فوق العاده سریع برای گرفتن بک لینک از وب سایت های بسیار مرتبط هستند. تنها نکته جالب این است که طراحی گرافیک شما باید بی نقص باشد. اگر نمی توانید اینفوگرافیک یا تصویری با کیفیت بالا ایجاد کنید ، پس یک طراح گرافیک را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

وقتی اینفوگرافیک شما ارسال می شود ، باید اشتراک گذاری آن را برای دیگران آسان کنید. ابزارهای رایگان برای تولید Infographics وجود دارد و یا می توانید یک متخصص را برای ساخت اینفوگرافیک از طریق هر پلت فرم مستقل دیگری استخدام کنید.

9. در Quora تعامل داشته باشید

بک لینک های Quora پیوندهای nofollow هستند ، اما این به این معنی نیست که کیفیت پایینی دارند. در مورد س questionsالات مربوط به موضوعات وبلاگ خود پاسخهای مفیدی بگذارید و به پستهای مرتبط خود پیوند دهید.

10. یک کانال YouTube ایجاد کنید

YouTube یک روش عالی برای دریافت بک لینک های مرتبط است. اگر پادکست یا آموزش های مفیدی ایجاد می کنید ، یک کانال YouTube بسازید و فیلم ها را به پست های وبلاگ مرتبط خود پیوند دهید.

چرا لینک سازی در سئو وبسایت اهمیت زیادی دارد؟

روش های ساخت بک لینک که در این مقاله بیان شده است ، فرصت هایی برای بهبود رتبه بندی وب سایت شما فراهم می کند. ایجاد بک لینک لازم نیست سخت و ترسناک باشد ، تا زمانی که در حال نوشتن محتوای با کیفیت و درج پیوندهای مربوط هستید ، نمی توانید خیلی اشتباه کنید. بنابراین ، نحوه ایجاد بک لینک با گذشت زمان تغییر می کند ، آنچه که اکنون کار می کند ممکن است در روزهای آینده کارساز نباشد. http://junepeony9.bravesites.com/entries/general/%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-link-building-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F باید بدون اینکه وب سایت های خود را در معرض خطر قرار دهیم ، روند را دنبال کنیم و در مورد استراتژی های ایجاد بک لینک بدانیم.

بک لینک رایگان ! https://pastebin.pl/view/6c920fd1 های گرفتن بک لینک که تاثیر زیادی بر سئو دارد

مقاله ما را دوست داشتید؟ ما همیشه برای بازخورد باز هستیم ، برای اطلاع به ما در زیر نظر دهید اگر می خواهید رتبه بندی سایت خود را افزایش دهید برخی دیگر از مقالات مرتبط با SEO WordPress ما را بررسی کنید ، روی پیوند زیر کلیک کنید!

بک لینک PBN چیست ؟