و اگر اینفوگرافیک شما ویروسی شود

بک لینک چیست و چطور بک لینک با کیفیت بسازیم؟

“بک لینک” ، به معنای سایت هایی که به سایت شما لینک می شوند ، برای اکثر موتورهای جستجو ، عامل عالی رتبه بندی است. بنابراین دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر.
مرتبط: به شرکت SEO خود اعتماد نکنید تا زمانی که بتوانید همه آنچه را به شما می گویند تأیید کنید
از آنجا که این میزان بازدید مستقیماً با کیفیت لینک های برگشتی وب سایت شما ارتباط دارد ، هرچه وب سایت های معتبری که به شما لینک می دهند رتبه بندی و بازدید بهتری خواهید داشت.
و البته شما می خواهید رتبه بندی Google خود را زیر نظر داشته باشید. هنگام خزیدن در وب ، Google بویژه پیوندهای وب سایت شما را جستجو می کند ، تا بفهمد که چگونه صفحات شما به یکدیگر متصل هستند و از چه راه هایی. مطمئناً صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد. http://onlineklubben.dk/site/members/windprose7/activity/329904/ بک لینک ها مهمترین معیار سئو را نشان می دهند.
image
image
اکنون نیازی به گفتن نیست که دریافت بک لینک با کیفیت سخت است ، اما نباید باشد. در واقع روش های هوشمندانه ای برای ایجاد یا کسب بک لینک وجود دارد ، تا وب سایت های معتبری را برای پیوند به تجارت آنلاین خود فراهم کنید. در اینجا ده مورد آورده شده است:

1. روش ساخت پیوند شکسته

بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن

من روش ساخت لینک های شکسته را دوست دارم زیرا برای ایجاد بک لینک یک طرفه کاملاً کار می کند. این روش شامل تماس با مدیر وب سایت برای گزارش پیوندهای خراب در وب سایت وی است. در عین حال ، شما به سایر وب سایت ها توصیه می کنید که آن پیوند را جایگزین کنند. و البته در اینجا شما به وب سایت خودتان اشاره می کنید. از آنجا که شما با گزارش لینکهای خراب به مدیر وب لطف می کنید ، احتمال بازگشت لینک به وب سایت شما زیاد است.

بنابراین ، برای استفاده از روش شکسته لینک ، ابتدا وب سایت های مربوطه را که دارای صفحات منابع هستند پیدا کنید. با استفاده از این س quالات جستجو در Google آنها را پیدا کنید:

کلید واژه + پیوندهای شما
کلمات کلیدی + منابع شما

کلمات کلیدی inurl: پیوندها
به عنوان مثال ، اگر وب سایت والدین داشته باشم ، به دنبال پیوندهای والدین + می گردم.
برای یافتن آسان پیوندهای خراب در آن صفحات ، افزونه Google Chrome را با نام Check my Links بارگیری و نصب کنید. با استفاده از این افزونه ، به سرعت همه 404 پیوند را از این صفحه کشف کردم:

اکنون ، به آن مدیر وب سایت برگردید: هنگام تماس ، دوستانه رفتار کنید و خود را معرفی کنید. به این فرد بگویید که در حال پیوند دادن به برخی منابع است که دیگر در دسترس نیست. همیشه محل دقیق پیوندهای خراب را ارائه دهید ، تا بتوان آنها را به راحتی یافت. برخی از گزینه ها را برای جایگزینی آن پیوندها ارائه دهید ، از جمله وب سایت خود. سعی کنید مفید باشید ، حریص نباشید تا بک لینک بگیرید. غالباً ، این روش کارساز است ، اما مواردی پیش می آید که مدیر وب سایت از پیوند دادن به شما خودداری می کند.

2. بک لینک از طریق اینفوگرافی

اینفوگرافیک ها یکی از محبوب ترین روش ها برای جذب بازدید به وب سایت شما و به دست آوردن بک لینک های ارزشمند هستند. آنها همچنین عالی هستند زیرا درک و به اشتراک گذاری آنها آسان است. همه داده های تصویری را دوست دارند ، درست است؟ به همین دلیل تقاضا برای اینفوگرافیک بطور قابل توجهی افزایش یافته است. در نظر بگیرید که نشریات آنلاین تأثیرگذار مانند Mashable اینفوگرافیک های بی شماری را از سراسر اینترنت منتشر می کنند

آموزش گرفتن بک لینک رایگان و طبیعی از ویکی پدیا برای سئوی سایت ما
اکنون ، اینفوگرافیک خود را با دقت انتخاب کنید: هر یک باید شامل یک داستان منحصر به فرد و جالب برای مخاطبان شما باشد. برای انتخاب خود ، موضوعات پرطرفدار فعلی را دنبال کنید و ببینید افراد به دنبال چه چیزی هستند ، سپس اینفوگرافیک خود را با استفاده از داده های آماری ایجاد کنید.

برای شروع ، تحقیق و جمع آوری داده ها برای محتوا. سپس شخصی را پیدا کنید تا محتوای شما را بصری کند.

یک تصور غلط وجود دارد که ایجاد اینفوگرافیک گران است. همیشه اینطور نیست. رقمی در مورد قیمت متوسط بین 150 تا 300 دلار. با فرض اینکه برای هر اینفوگرافیک 10 بک لینک کسب کنید ، به ازای هر پیوند 15 دلار پرداخت خواهید کرد. برای پنج لینک برگشت ، قیمت هر لینک 30 دلار خواهد بود. این برای بک لینک هایی که از طریق نظارت بر مدیر وب به دست می آورید بسیار ارزان است. و اگر اینفوگرافیک شما ویروسی شود. شما حتی بیشتر برنده می شوید

سعی کنید از Dribble برای یافتن طراحانی با نمونه کارهای خوب استفاده کنید. با به روز رسانی حساب خود به وضعیت PRO ، فقط با 20 دلار در سال مستقیماً با آنها تماس بگیرید. سپس به سادگی از فیلتر جستجو استفاده کرده و “infographics” را تایپ کنید. پس از یافتن شخصی که دوست دارید ، بر روی “استخدام من” کلیک کنید و پیامی را با جزئیات نیازهای خود و درخواست قیمت ارسال کنید. خرید بک لینک با کیفیت مکان دیگری برای یافتن طراحان بزرگی است که مایل به ایجاد اینفوگرافیک ارزان قیمت هستند.

در مرحله بعد ، پس از آماده شدن اینفوگرافیک ، باید اشتراک گذاری آن را برای دیگران آسان کنید. برای این کار ، کد تعبیه شده خود را با استفاده از مولد Siege Media ایجاد کنید.

به محض اینکه همه چیز در جای خود قرار گرفت و اینفوگرافیک شما به وب سایت شما درخشید ، وقت آن است که آن را توزیع کنید. دایرکتوری های اینفوگرافیک متعددی وجود دارد که می توانید فهرست خود را در آن ثبت کنید. به عنوان مثال ، در اینجا لیستی با بیش از 100 مکان برای ارسال اینفوگرافیک شما وجود دارد.

گروه مدیر سئوما

بک لینک PBN - مدیر سئو

آخرین و نه مهمترین موارد ، ارسال ایمیل از طریق ایمیل به افرادی که قبلاً با اینفوگرافیک های مشابه مرتبط شده اند یا آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند. درباره اینفوگرافیک خود بازخورد بخواهید ، اما هرگز مستقیماً پیوند نخواهید. اگر اینفوگرافیک شما را دوست داشته باشند ، می دانند چه کاری انجام دهند.

ابزار بررسی بک لینک های سایت