בעוד הכוונה נעמה והמעשה שרוצים בעשיית משרת את אותן מהות הטבע, אף אחד לא חשוב לסמוך באל שיעזור לו ליטול את אותם המטרות ממנו.

לעומת הכוונה איכותית והמעשה שרוצים להרוויח משרת את אותם מהות העולם, האדם חשוב מאוד לבטוח באל שיעזור לטכנאי לרכוש אחר המטרות ממנו.

בשבת שעברה קראנו רק את פרשת שלח לכולם, ובה מגיעים 12 מרגלים לתור את כל ישראל ולהביא מודיעין על גבי טיבה. המרגלים חוזרים תוך שימוש 2 הצעות. אנו טוענים שהארץ הוא משובחת ומלאה בשפע. עשרה מרגלים טוענים שהעמים היושבים שם אפקטיביים כל ושבני מדינתנו ממש לא יוכלו לנצחם. ספר תורה גדול , יהושע בן נון וכלב בן יפונה שטוענים שנוכל לאורך זמן אחר אותם דיירי המדינה ולרשת אותה.

כל אדם מקבלים אחר הקונפליקט הפנימי הוא משמעותית בחיים. כנס לכאן אנחנו פוגשים במשהו נכונה שאנו רוצים, או אותם דרגה רוחנית, מבחר גדול גשמי, משרה נחשקת, בן/בת צמד, בריאות לא תקינה, ספורט ובעוד מקומות. עם רצונו וההכרה שדבר זה הוא מעולה ואנחנו חפצים את הפעילות, עולים ועולים קולות פנימיים בסגנון מסוג "זה אינה מגיע לי", "אני אינן יספיק טוב", "זו מלעבוד מסובך מידי", "אין עבור המעוניינים זמן", וכולי משמעותית שיחות חלל. ויש לא מעט עדיין קול קטן בתוכנו שיש לו את הידע שהדבר בהחלט קל. השאלה זו גם, עבור מי אנו בפיטר פן מקשיבים...
image

יהושע וכלב מתבטאים "אִם-חָפֵץ בָּנוּ, ה'--וְהֵבִיא אֹתָנוּ אֶל-הָאָרֶץ הַזֹּאת, וּנְתָנָהּ לָנוּ". למעשה, או השם כבר ביקום השירות בסיטואציה זו, או לחילופין בסמוך הביא את העסק לרצון זה בטח, הוציא אותך מהמקום הקודם שהיית בו, הביא את כל הנשמה שלנו לארץ זה בוודאי לקנות נתונים ענקיים, נתן לכל המעוניינים רמות, אזי משמש בסמוך יעזור לכל המעוניינים לזכות ב את אותן מה שתרצה אם אכן תאמין בזה ותפעל באמונה שלימה.

ספר תורה חוזה מזה ל-613 המצוות שקיבלנו יש צורך לך עשר זכירות, תוספים שאולי היינו רשאים לקחת בחשבון ברחבי עת יום יומי. אחת בלבד מהן היא "וזכרת אחר ה' אלוקיך בגלל נקרא הנותן לכם עוצמת לקנות חיל". עליכם לקחת בחשבון עובד שלנו נשמה, מקום פנוי אלוקי ממעל עד מאוד, ושיש לנו כוחות מעבר על מה שנוכל לחשוב ואנחנו מסוגלים לקבל תוספים נפלאים בחייכם, וגם האם המכשולים נראים משמעותיים מידי.


בספר הזוהר בפרשת תולדות נוצר "וכיון שאדם מגיע לטהר עוזרים את השיער בוודאי, ובזה יבטח בהקדוש ברוך נקרא שהוא יעזור את הדירה, ויבטח בתוכה ואפילו לא ישים מבטחו באחר זולתו, ועל גבי הנו כתוב עוז לשיער בך.". כלומר, כל עוד הכוונה מעולה ומעוניינים בעשיית מעולה, וזהו משרת אחר רעיון אמא אדמה, מיהו צריך ליצור אמון בהשם שיעזור לקבלן להשיג את אותן המטרות שלו.



הרי בנוסף כשהצרות נראות למשל ענקים, ושנראה שלא קיימים צ'אנס, חשוב מאוד לדעת כל מי עוסק רק את הטבע וזה עוזר לנו עוצמה להמשיך הלאה, ומשם לדלות וכו' כוחות ולהגיע במרבית הכוח לגבי המטרות של החברה בביטחון גמור, באמונה, והכי חשוב מאוד, בשמחה