یادگرفتن بهینه سازی سایت از صفر تا صد بدون‌پول بی نقص ترین یادگرفتن seo از مقدماتی تا توسعه یافته

یادگرفتن سئو وب سایت از صفر تا صد بدون پول بی نقص ترین فراگیری seo از مقدماتی تا پیشرفته



به دوره یادگرفتن بهینه سازی وب سایت از صفر تا صد خوش آمدید . در‌این زمان جامع همگی مبانی و اصول سئو سایت از مقدماتی تا پیشرفته یادگرفتن داده شده‌است . درصورتی که شما فردی تازه کار و مبتدی در دنیای بهینه سازی وب سایت می‌باشید آموزش های ما را از مقدماتی استارت فرمائید . همینطور در صورتی‌که متخصص بهینه سازی سایت هستید و با سئوی وب سایت آشنایی دارید , آموزش توسعه یافته بهینه سازی سایت را به شما پیشنهاد می‌کنیم . آموزش بی نقص seo ویکی دمی در 6 بخش کلی : تعریف و اصول سئو سایت , موتور های جستجو , onpage seo , سئوی خارجی , سئوی سایت تکنیکال و الگوریتم های گوگل درس دادن شده‌است .
همه فصل های دوره سئو وب سایت درین مناطق یادگرفتن داده شده و شما پس از مطالعه این 6 بخش , بضاعت و توان سئو سایت هر وبسایت و قرار دادن آن در برگه اولیه گوگل را دارید . همینطور در شرایطی‌که درپی مطالب روز و اخبار بهینه سازی سایت , آشنایی با برگزیدگان متخصصین بهینه سازی سایت و منزلت های شغلی و حقوق و دستمزد سئوکارها میباشید می‌توانید در همین صفحه ( یادگرفتن بهینه سازی وب سایت ) به آن‌ها دسترسی داشته باشید .
خواهش تولید محتوای آموزشی
درصورتی که در هر مورد از موضوعات سئو وب سایت نیاز به یک محتوای آموزشی بی نقص دارید و آن موضوع در وب سایت ویکی دمی وجود ندارد , موضوع خودتان را برای ما ارسال کنید تا به طور بدون‌پول , فیلم و یا مطلب آموزشی جامعی برای شما تولید و ارسال شود
انگیزه هر سئوکاری این است که به گوگل بفهماند سایتش , شایسته ترین جواب را به کاربر در هنگام سرچ واژه حساس میدهد . برای اینکه بی آلایش خیس متوجه این مطلب شوید , فرض کنید شما درپی خرید کفش مردانه در اینترنت می‌باشید . در گوگل سرچ می‌کنید خرید کفش مردانه . وب سایتی که از نگاه گوگل برای کاربر بهتر , کامل تر و معروف خیس است در لینک های اول اکران داده می شود . سئوی وب سایت کار باید این اهدبرتری وبسایت خود را نسبت به رقبا به گوگل ثابت نماید تا در پیوند های اولیه قرار بگیرد . ولی این فعالیت چگونه شکل می گیرد؟

بهینه سازی وب سایت از 3 بخش کلیدی سئو داخلی , خارجی و تکنیکال که به هم پیوسته هستند درست شده شده است .


onpage

درین نصیب از بهینه سازی سایت ما تمامی محتواهایی که در سایتتمان وجود دارند مثل مقاله ها , تصاویر , ویدئو ها , نشانی صفحه ها , سرعت وبسایت , سرتیتر ها و … را باصرفه میکنیم . پیرو به تعدادی مورد کلیدی در on page seo اشاره می کنیم .
سئو آن پیج در آموزش بهینه سازی سایت


title و تیتر برگه



عنوان و تایتل صفحات قسمتی از اولین فاکتور هایی است که ربات های گوگل در هنگام تماشا صفحه های با آن رو به رو می گردند . پس می بایست کارایی فرمایید در همان ابتدای فعالیت به این ربات ها بفهمانیم که قضیه ورقه ما چه است و ما درین صفجه در چه موردی سخن کردیم . همچنین کاربرها وقتی که عبارتی را در گوگل سرچ می نمایند , عنوان صفحات و وب سایت ها را می‌بینند و نسبت به آن گزینش می نمایند وارد کدام تارنما شوند . پس این تیتر می بایست هم جذاب باشد و نیز به طور کامل به کاربر بفهماند در این صفحه نیازش برطرف می شود و به منظور خویش می‌رسد .
توضیحات متا همان عباراتی است که در برگه نتیجه ها کاوش در زیر تیتر و با فونتی کوچک خیس نمایش داده می شود . مبتنی بر آخری گفته های گوگل , توضیحات متا مورد اعتنا ربات ها قرار نمی گیرد و قیمت سئویی چندانی ندارند . اما یوزرها به آنها اعتنا می نمایند تا اضافه در زمینه ی آن صفحه , گذشته از ورود به آن وب سایت داده ها کسب کنند .

هدینگ ها مهم ترین عنوان های و سرفصل های هر صفحه هستند . این سرتیتر ها از هدینگ 1 تا 6 می‌باشند ; عنوانی که هدینگ یک است مهم‌ترین سرفصل و سرتیتر ورقه است و هرچقدر که زیر تر میرود از بها و اهمیت آن کاسته می شود .

کلمات کلیدی




کلمه ها اساسی عباراتی می‌باشند که یوزرها برای کشف کردن جواب نیاز هایشان در گوگل سرچ می کنند . فرض فرمائید شما در‌پی خرید تلفن همراه می باشید . برای این که بتوانید سایت متبوع خویش را بیابید در گوگل عبارت “ خرید گوشی آیفون 11 ” را گوگل سرچ می کنید . این عبارت واژه و کلمه اساسی شما می باشد . شما باید سایتتان را برای این لغات اصلی بهینه نمائید تا گوگل در هنگام سرچ این عبارات سایت شما‌را به کاربران اکران دهد . ابزار هایی زیادی وجود دارد که عباراتی که یوزرها در وب سرچ می نمایند را در اختیارتان قرار وارد می کنند که به دنبال به طور کامل شیوه استفاده از آنان‌را یاد میگیرید .

سئو آن پیج فاکتور های متعددی داراست که در‌پی یادگرفتن رایگان و کامل سئو وب سایت و بعداز قسمتی , خواهید آموخت .

offpage




offpage مشتمل بر هر اقدامی است که شما برای ارتقاء سکو و بها صفحه های سایت تان در تارنما های دیگر انجام می دهید .

بک پیوند سازی




بک لینک , لینک و پیوند هایی می‌باشد که شما در صفحه های وب سایت های دیگر قرار می دهید و آنان را به وبسایت خودتان لینک می دهید . به عنوان مثال در یک انجمن نظری تصویب می‌کنید نظیر : “ خیلی متشکر از مطالب فراوان عالیتون . یادگرفتن بهینه سازی وب سایت حقیقتا شیرین و جالب است و اینجانب در تارنما ویکی دمی آن را دنبال می‌کنم ” فرض فرمایید در‌این نظر , عبارت “ آموزش سئو سایت ” را به وبسایت ویکی دمی پیوند دهید . در اینجا شما یک بک لینک و پیوند ایجاد نموده اید . زمانی که گوگل پیوند وب سایت شما‌را در آن وب سایت و انجمن میبیند , سایت شما را به عنوان یک مبداء در لحاظ می گیرد که سایت های دیگر به شما آن لینک و پیوند داده اند و اعتبار و قیمت سئوی سایت از آن صفحه به برگه شما هم منتقل می شود .


image

پیوند فالو




پیوند های فالو لینک هایی میباشند که بها سئوی وب سایت را از برگه مبدا به برگه مقصد منتقل می کنند .

پیوند نوفالو




لینک و پیوند هایی می‌باشند که ارزش seo را از تارنما مبدا به تارنما مقصد منتقل نمی‌کنند و بخش اعظم جنبه تبلیغاتی و … . دارا‌هستند . off page seo خم بسیار گسترده می باشد که درپی بطور کامل با آن آشنا خواهید شد .

https://snider-park.blogbright.net/frgyry-syw-wb-syt/ سازی وب سایت تکنیکال

زمانی که شما با استفاده از تکنیک های تخصصی باصرفه سازی وبسایت تان را جامع تر فرمائید , توجه استفاده کننده و گوگل را بیشتر به خود جلب مینمایید . این تکنیک ها دربرگیرنده افزایش سرعت تارنما , به کار گیری از داده های ساختار یافته و … می‌باشد .

افزایش سرعت وب سایت

کلیه کاربران دوست دارا‌هستند که وقتی که وارد وبسایت شما می شوند , کلیه نصیب ها با سرعت بالایی لود شوند و در انتظار نمانند . برای این که بفهمید سرعت سایتتان چقدر است و چه فعالیت نمایید که بتوانید آن را ارتقاء بدهید 2 ابزار فراوان کاربردی موجود است .