فراگیری سئو سایت از صفر تا صد بدون پول بی نقص ترین آموزش seo از مقدماتی تا توسعه یافته

https://pbase.com/topics/coinmiddle34/campolindo_high_slater_tange h2>آموزش سئو از صفر تا صد بدون‌پول بی نقص ترین فراگیری seo از مقدماتی تا پیشرفته

به دوره آموزش سئوی وب سایت از صفر تا صد خوش آمدید . درین زمان جامع تمامی مبانی و اصول بهینه سازی سایت از مقدماتی تا پیشرفته فراگیری داده شده است . در‌حالتی که شما فردی مبتدی و تازه کار و مبتدی در دنیای سئوی وب سایت می باشید آموزش های ما را از مقدماتی آغاز نمائید . همینطور در صورتی متخصص سئوی سایت هستید و با سئوی سایت آشنایی دارید , آموزش پیشرفته سئوی سایت را به شما پیشنهاد می‌کنیم . فراگیری بی نقص seo ویکی دمی در 6 بخش کلی : تعریف و اصول سئو , موتور های کاوش , سئوی داخلی , offpage , سئوی سایت تکنیکال و الگوریتم های گوگل تدریس شده است .
کلیه فصل های زمان سئو در‌این مناطق یادگرفتن داده شده و شما بعداز مطالعه این 6 بخش , توان بهینه سازی وب سایت هر سایت و گماردن آن در کاغذ نخستین گوگل را دارید . همینطور در حالتی‌که در پی مطالب روز و خبر‌ها سئو وب سایت , آشنایی با برگزیدگان متخصصان بهینه سازی سایت و مقام های شغلی و حقوق سئوکارها می باشید می‌توانید در همین ورقه ( یادگرفتن بهینه سازی سایت ) به آن‌ها دسترسی داشته باشید .
درخواست ایجاد محتوای آموزشی
درصورتی که در هر کدام از موضوعات سئو وب سایت نیاز به یک محتوای آموزشی کامل دارید و آن مسئله در وب سایت ویکی دمی نیست , مسئله خودتان را برای ما ارسال نمائید تا به طور بدون‌پول , فیلم و یا این که مقاله آموزشی کاملی برای شما ایجاد و ارسال شود
انگیزه هر سئوکاری این است که به گوگل بفهماند سایتش , شایسته ترین پاسخ را به کاربر در هنگام سرچ واژه با اهمیت میدهد . برای این‌که ساده تر متوجه این مقاله گردید , فرض فرمایید شما درپی خرید کفش مردانه در اینترنت می باشید . در گوگل سرچ می‌کنید خرید کفش مردانه . وب سایتی که از لحاظ گوگل برای کاربر خوب تر , جامع تر و دارای اسم و رسم خیس است در لینک های اولیه اکران داده می شود . بهینه سازی سایت فعالیت بایستی این اهدبرتری وب سایت خود را نسبت به رقبا به گوگل اثبات نماید تا در پیوند های اول قرار بگیرد . البته این عمل چه گونه رخ می گیرد؟

سئو وب سایت از 3 بخش حیاتی سئوی داخلی , فرنگی و تکنیکال که به هم پیوسته میباشند تشکیل شده شده‌است .

سئوی آن پیج

در این قسمت از بهینه سازی وب سایت ما همه محتواهایی که در سایتتمان وجود دارا هستند مانند مقاله‌ها , تصاویر , ویدئو ها , آدرس صفحه ها , سرعت سایت , سرتیتر ها و … را با صرفه می‌کنیم . در ادامه به یکسری آیتم مهم در on page seo اشاره می‌کنیم .
سئوی داخلی در یادگرفتن سئوی وب سایت



title و عنوان کاغذ



تیتر و تایتل صفحه های بخشی از اولین فاکتور هایی است که ربات های گوگل در هنگام بازدید صفحات با آن رو به رو می گردند . پس باید کارایی فرمائید در به عبارتی ابتدای فعالیت بدین ربات ها بفهمانیم که زمینه برگه ما چه چیزی است و ما درین صفجه در چه موردی حرف کردیم . همچنین کاربرها وقتی که عبارتی را در گوگل سرچ می نمایند , عنوان صفحه ها و سایت ها را می بینند و نسبت به آن گزینش می نمایند وارد کدام وب سایت شوند . پس این تیتر می بایست نیز دیدنی باشد و نیز به طور کامل به کاربر بفهماند در‌این برگه نیازش برطرف می شود و به خواسته خویش می رسد .
توضیحات متا به عبارتی عباراتی است که در ورقه نتیجه ها جستجو در پایین تیتر و با فونتی کوچک تر اکران داده می شود . مبتنی بر نهایی گفته های گوگل , توضیحات متا موضوع دقت ربات ها قرار نمی گیرد و بها سئویی چندانی ندارند . اما کاربران به آنان دقت می نمایند تا بیشتر درخصوص آن ورقه , قبل از ورود به آن سایت اطلاعات کسب نمایند .

هدینگ ها مهمترین عنوان های و سرفصل های هر صفحه می باشند . این سرتیتر ها از هدینگ 1 تا 6 میباشند ; عنوانی که هدینگ یک می باشد مهمترین سرفصل و سرتیتر ورقه است و هرچقدر که تحت تر می‌رود از بها و اهمیت آن کاسته می شود .

لغت ها دارای اهمیت




لغت ها اصلی عباراتی می‌باشند که کاربران برای کشف کردن پاسخ نیاز هایشان در گوگل سرچ می نمایند . فرض نمایید شما به دنبال خرید موبایل میباشید . برای اینکه بتوانید وب سایت متبوع خود را بیابید در گوگل عبارت “ خرید گوشی آیفون 11 ” را گوگل سرچ می کنید . این عبارت کلمه و واژه با اهمیت شما میباشد . شما باید سایتتان را برای این کلمه ها اصلی با صرفه فرمائید تا گوگل در هنگام سرچ این کلمات وب سایت شما‌را به کاربران اکران دهد . ابزار هایی زیادی موجود هست که عباراتی که یوزرها در وب سرچ می نمایند را در اختیارتان قرار می دهند که درپی تماما روش استعمال از آنها‌را یاد می گیرید .

سئو آن پیج فاکتور های متعددی دارد که در‌پی یادگرفتن رایگان و کامل سئو سایت و بعداز گوشه ای , خواهید آموخت .

سئوی خارجی




سئوی آف پیج مشتمل بر هر اقدامی است که شما برای ارتقا سکو و بها صفحه های وب سایت تان در تارنما های دیگر انجام می دهید .

بک لینک و پیوند سازی




بک پیوند , پیوند هایی می باشد که شما در صفحه های وب سایت های دیگر قرار می دهید و آنها‌را به سایت خودتان لینک و پیوند می دهید . مثلا در یک انجمن نظری تصویب می‌کنید نظیر : “ خیلی ممنون از مطالب بسیار عالیتون . آموزش سئوی وب سایت واقعا شیرین و جذاب است و اینجانب در وبسایت ویکی دمی آن را دنبال می کنم ” فرض فرمایید در این نظر , عبارت “ یادگرفتن سئوی سایت ” را به وبسایت ویکی دمی لینک و پیوند دهید . در اینجا شما یک بک لینک و پیوند ایجاد کرده اید . وقتی که گوگل لینک سایت شما را در آن سایت و انجمن میبیند , تارنما شمارا تحت عنوان یک منشا در نظر میگیرد که تارنما های دیگر به شما آن لینک داده اند و اعتبار و ارزش سئوی سایت از آن ورقه به کاغذ شما نیز انتقال می یابد .

لینک و پیوند فالو




پیوند های فالو پیوند هایی می باشند که ارزش سئوی وب سایت را از برگه مبدا به صفحه مقصد منتقل می کنند .

لینک نوفالو




پیوند هایی می باشند که ارزش seo را از سایت مبدا به تارنما مقصد منتقل نمی کنند و اضافه جنبه تبلیغاتی و … . دارا هستند . off page seo خم دوچندان گسترده می‌باشد که در ادامه بطور بی نقص با آن آشنا خواهید شد .

سئو تکنیکال

image
وقتی که شما با استفاده از تکنیک های تخصصی باصرفه سازی وب سایت تان را کامل تر نمائید , توجه استفاده کننده و گوگل را بخش اعظم به خود جلب می‌نمایید . این تکنیک ها دربرگیرنده افزایش سرعت تارنما , به کار گیری از داده های ساختار یافته و … می‌باشد .

ارتقاء سرعت تارنما


همه کاربران دوست دارا هستند که زمانی که وارد وبسایت شما می گردند , همگی قسمت ها با سرعت بالایی لود شوند و معطل نمانند . برای این که بفهمید سرعت سایتتان چقدر است و چه عمل نمائید که بتوانید آن را ارتقاء بدهید 2 ابزار بسیار کاربردی موجود هست .