یادگرفتن سئو سایت از صفر تا صد بدون پول بی نقص ترین فراگیری seo از مقدماتی تا توسعه یافته

فراگیری سئو سایت از صفر تا صد رایگان بی نقص ترین یادگرفتن seo از مقدماتی تا توسعه یافته



به عصر آموزش سئوی وب سایت از صفر تا صد خوش آمدید . در این دوره جامع همگی مبانی و اصول سئو سایت از مقدماتی تا پیشرفته یادگرفتن داده شده‌است . در حالتی که شما فردی مبتدی و تازه کار و تازه کار در دنیای بهینه سازی وب سایت میباشید آموزش های ما‌را از مقدماتی آغاز نمایید . همچنین اگر متخصص سئوی وب سایت می‌باشید و با بهینه سازی وب سایت شناخت دارید , یادگرفتن پیشرفته سئو سایت را به شما توصیه میکنیم . یادگرفتن بی نقص seo ویکی دمی در 6 بخش کلی : تمجید و اصول سئو سایت , موتور های جستجو , سئو آن پیج , سئو خارجی , سئو تکنیکال و الگوریتم های گوگل تدریس شده‌است .
همه فصل های عصر سئوی سایت در این بخش ها آموزش داده شده و شما پس از مطالعه این 6 بخش , توان سئوی سایت هر وبسایت و نهادن آن در ورقه اولیه گوگل را دارید . همچنین در‌صورتی‌که درپی مطالب روز و خبرها سئو وب سایت , آشنایی با برگزیدگان متخصص ها سئوی سایت و جایگاه های شغلی و دستمزد سئوکارها می باشید می‌توانید در همین ورقه ( فراگیری سئو ) به آنها دسترسی داشته باشید .
درخواست ساخت محتوای آموزشی
در‌حالتی که در هر کدام از موضوعات سئو وب سایت نیاز به یک محتوای آموزشی بی نقص دارید و آن قضیه در سایت ویکی دمی وجود ندارد , مسئله خودتان را برای ما ارسال فرمایید تا به طریق بدون پول , فیلم و یا مقاله آموزشی جامعی برای شما تولید و ارسال شود
انگیزه هر سئوکاری این است که به گوگل بفهماند سایتش , شایسته ترین جواب را به کاربر در هنگام سرچ کلمه دارای اهمیت میدهد . برای این که بی آلایش تر متوجه این مطلب شوید , فرض نمائید شما در‌پی خرید کفش مردانه در وب هستید . در گوگل سرچ می کنید خرید کفش مردانه . وب سایتی که از لحاظ گوگل برای استفاده کننده بهتر , کامل تر و دارای اسم و رسم خیس است در لینک و پیوند های اولیه نمایش داده می شود . سئوی سایت کار باید این اهدبرتری سایت خود را نسبت به رقبا به گوگل ثابت کند تا در لینک و پیوند های نخستین قرار بگیرد . ولی این کار چه‌طور رخ می گیرد؟

سئوی وب سایت از 3 بخش حساس onpage , خارجی و تکنیکال که به هم پیچیده هستند تشکیل شده شده است .

image
سئو آن پیج

در‌این نصیب از سئو وب سایت ما همه محتواهایی که در سایتتمان وجود دارند نظیر مقالات , تصاویر , کلیپ ها , نشانی صفحه ها , سرعت وب سایت , سرتیتر ها و … را باصرفه میکنیم . درپی به یک‌سری مورد کلیدی در on page seo اشاره می‌کنیم .
سئو داخلی در آموزش بهینه سازی سایت


title و تیتر کاغذ



عنوان و تایتل صفحه های جزو اولی فاکتور هایی است که ربات های گوگل در هنگام بازدید صفحه ها با آن رو به رو می گردند . پس می بایست کارایی نمائید در به عبارتی ابتدای کار به این ربات ها بفهمانیم که زمینه ورقه ما چه است و ما درین صفجه در چه موردی حرف کردیم . https://fuelquartz93.tumblr.com/post/652332690566184960/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%86%D9%82%D8%B5 کاربرها هنگامی که عبارتی را در گوگل سرچ می نمایند , عنوان صفحه ها و وبسایت ها را می‌بینند و نسبت به آن انتخاب می نمایند وارد کدام تارنما شوند . پس این تیتر باید نیز دیدنی باشد و هم تماما به کاربر بفهماند درین ورقه نیازش برطرف می شود و به منظور خود می‌رسد .
توضیحات متا همان عباراتی است که در ورقه حاصل کاوش در پایین عنوان و با فونتی کوچک خیس نمایش داده می شود . بر طبق آخرین گفته های گوگل , توضیحات متا موضوع دقت ربات ها قرار نمی گیرد و بها سئویی چندانی ندارند . ولی یوزرها به آن ها اعتنا می نمایند تا اکثر در خصوص آن برگه , پیشین از ورود به آن سایت داده ها کسب کنند .

هدینگ ها مهمترین تیتر های و سرفصل های هر ورقه هستند . این سرتیتر ها از هدینگ 1 تا 6 می باشند ; عنوانی که هدینگ یک هست مهم ترین سرفصل و سرتیتر ورقه است و هرچقدر که تحت تر می رود از قیمت و اهمیت آن کاسته می شود .

کلمات حساس




کلمه ها مهم عباراتی میباشند که یوزرها برای یافت کردن جواب نیاز هایشان در گوگل سرچ می کنند . فرض فرمایید شما به‌دنبال خرید موبایل می‌باشید . برای اینکه بتوانید وب سایت مورد نظر خود را بیابید در گوگل عبارت “ خرید موبایل آیفون 11 ” را گوگل سرچ می کنید . این عبارت کلمه و واژه حیاتی شما است . شما باید سایتتان را برای این کلمات حساس باصرفه نمائید تا گوگل در هنگام سرچ این لغات وبسایت شمارا به کاربران نمایش دهد . ابزار هایی زیادی موجود است که عباراتی که کاربران در اینترنت سرچ می کنند را در اختیارتان قرار می دهند که درپی کاملا روش استفاده از آنها را می آموزید .

سئوی آن پیج فاکتور های زیادی دارااست که در ادامه یادگرفتن بدون پول و بی نقص سئو سایت و بعداز بخشی , خواهید آموخت .

سئوی خارجی




سئو خارجی دربرگیرنده هر اقدامی است که شما برای ارتقاء سکو و قیمت صفحه ها تارنما تان در تارنما های دیگر انجام می دهید .


بک لینک و پیوند سازی




بک لینک و پیوند , لینک هایی میباشد که شما در صفحات سایت های دیگر قرار می دهید و آنها‌را به سایت خودتان پیوند می دهید . مثلا در یک انجمن نظری ثبت می کنید نظیر : “ خیلی ممنون از مطالب بسیار عالیتون . فراگیری سئو سایت واقعا شیرین و جالب است و من در تارنما ویکی دمی آن را دنبال می‌کنم ” فرض نمایید در‌این حیث , عبارت “ یادگرفتن سئوی سایت ” را به وبسایت ویکی دمی لینک دهید . در اینجا شما یک بک لینک و پیوند تولید کرده اید . وقتی که گوگل پیوند وبسایت شمارا در آن سایت و انجمن میبیند , وب سایت شما‌را به عنوان یک مرجع در لحاظ می گیرد که سایت های دیگر به شما آن لینک داده اند و اعتبار و قیمت سئو وب سایت از آن کاغذ به صفحه شما نیز انتقال می یابد .

لینک فالو




لینک و پیوند های فالو پیوند هایی می باشند که ارزش سئوی سایت را از ورقه مبدا به کاغذ مقصد منتقل می کنند .

پیوند نوفالو




لینک و پیوند هایی می باشند که بها seo را از سایت مبدا به تارنما مقصد منتقل نمی‌کنند و بخش اعظم جنبه تبلیغاتی و … . دارند . off page seo خم مضاعف گسترده می‌باشد که پیرو بطور بدون نقص با آن آشنا خواهید شد .

سئوی وب سایت تکنیکال

زمانی که شما با استعمال از تکنیک های تخصصی بهینه سازی وب سایت تان را جامع تر فرمائید , توجه کاربر و گوگل را بیشتر به خویش جلب می‌نمایید . این تکنیک ها مشتمل بر ارتقاء سرعت سایت , استعمال از داده های ساختار یافته و … می‌باشد .

ارتقاء سرعت تارنما

همگی کاربران دوست دارا هستند که زمانی که وارد وبسایت شما میگردند , همگی قسمت ها با سرعت بالایی لود شوند و منتظر نمانند . برای اینکه بفهمید سرعت سایتتان چقدر است و چه کار نمائید که بتوانید آن را افزایش بدهید 2 ابزار مضاعف کاربردی موجود است .