فراگیری سئو از صفر تا صد بدون پول بدون نقص ترین یادگرفتن seo از مقدماتی تا توسعه یافته

آموزش بهینه سازی وب سایت از صفر تا صد رایگان بی نقص ترین فراگیری seo از مقدماتی تا توسعه یافته



به زمان فراگیری سئو از صفر تا صد خوش آمدید . درین عصر جامع همگی مبانی و اصول سئو وب سایت از مقدماتی تا توسعه یافته فراگیری داده شده است . چنانچه شما فردی تازه کار و مبتدی و تازه کار در دنیای سئو وب سایت می‌باشید فراگیری های ما‌را از مقدماتی آغاز فرمایید . همچنین در‌صورتی‌که متخصص بهینه سازی سایت می‌باشید و با سئو وب سایت شناخت دارید , فراگیری پیشرفته بهینه سازی وب سایت را به شما توصیه میکنیم . یادگرفتن کامل seo ویکی دمی در 6 بخش کلی : تمجید و اصول بهینه سازی وب سایت , موتور های جستجو , سئوی آن پیج , سئو آف پیج , سئو تکنیکال و الگوریتم های گوگل تدریس شده‌است .
همگی فصل های عصر سئوی وب سایت در‌این بخشها آموزش داده شده و شما بعد از مطالعه این 6 بخش , توان بهینه سازی وب سایت هر سایت و نهادن آن در کاغذ اول گوگل را دارید . همچنین در حالتی‌که به‌دنبال مطالب روز و خبر ها سئو سایت , شناخت با برترین متخصصین بهینه سازی سایت و منزلت های شغلی و دستمزد سئوکارها می باشید می توانید در همین برگه ( آموزش سئوی وب سایت ) به آن‌ها دسترسی داشته باشید .
خواهش ساخت محتوای آموزشی
در صورتیکه در هر کدام از موضوعات سئوی سایت نیاز به یک محتوای آموزشی بی نقص دارید و آن مورد در سایت ویکی دمی نیست , مسئله خودتان را برای ما ارسال نمایید تا به صورت مجانی , فیلم و یا این که مقاله آموزشی کاملی برای شما ساخت و ارسال شود
انگیزه هر سئوکاری این است که به گوگل بفهماند سایتش , بهترین پاسخ را به کاربر در هنگام سرچ واژه اساسی میدهد . برای اینکه ساده خیس متوجه این مطلب شوید , فرض فرمائید شما به‌دنبال خرید کفش مردانه در وب می‌باشید . در گوگل سرچ می‌کنید خرید کفش مردانه . اینترنت سایتی که از دید گوگل برای استفاده کننده خوبتر , جامع تر و پر اسم و رسم تر است در لینک و پیوند های اولیه اکران داده می شود . سئوی وب سایت عمل بایستی این اهدبرتری تارنما خویش را نسبت به رقبا به گوگل ثابت نماید تا در پیوند های اولیه قرار بگیرد . اما این عمل چه گونه رخ می گیرد؟

سئوی وب سایت از 3 بخش اصلی سئو آن پیج , خارجی و تکنیکال که به هم پیوسته میباشند تشکیل شده شده‌است .


سئوی داخلی

در‌این نصیب از سئوی وب سایت ما تمامی محتواهایی که در سایتتمان وجود دارند مانند مقالات , تصاویر , کلیپ ها , نشانی صفحات , سرعت وبسایت , سرتیتر ها و … را با صرفه می‌کنیم . در‌پی به چند قضیه کلیدی در on page seo اشاره می‌کنیم .
onpage در یادگرفتن سئوی وب سایت
image


title و عنوان برگه



تیتر و تایتل صفحه ها بخشی از اولی فاکتور هایی است که ربات های گوگل در هنگام تماشا صفحات با آن رو به رو می گردند . پس می بایست سعی نمائید در همان اولِ فعالیت به این ربات ها بفهمانیم که مورد برگه ما چه می‌باشد و ما درین صفجه در چه موردی صحبت کردیم . همینطور کاربرها زمانی که عبارتی را در گوگل سرچ می کنند , تیتر صفحات و وب سایت ها را میبینند و نسبت به آن تعیین می کنند وارد کدام وب سایت شوند . پس این تیتر بایستی نیز دیدنی باشد و هم تماما به کاربر بفهماند در این ورقه نیازش برطرف می شود و به مراد خویش می رسد .
توضیحات متا به عبارتی عباراتی است که در صفحه نتایج کاوش در ذیل عنوان و با فونتی کوچک تر سناریو داده می شود . بر طبق پایانی گفته های گوگل , توضیحات متا مورد توجه ربات ها قرار نمی گیرد و ارزش سئویی چندانی ندارند . البته یوزرها به آن ها دقت می نمایند تا اضافه در باب آن کاغذ , قبل از ورود به آن وب سایت اطلاعات کسب کنند .

هدینگ ها مهمترین عنوان های و سرفصل های هر کاغذ می باشند . این سرتیتر ها از هدینگ 1 تا 6 می باشند ; عنوانی که هدینگ یک هست مهم‌ترین سرفصل و سرتیتر برگه است و هرچقدر که تحت خیس می‌رود از ارزش و اهمیت آن کاسته می شود .

لغت ها اصلی




کلمات مهم عباراتی هستند که یوزرها برای جستن جواب نیاز هایشان در گوگل سرچ می نمایند . فرض فرمائید شما به دنبال خرید گوشی می باشید . https://horsecamel76.doodlekit.com/blog/entry/15236370/15701605160815861588-1587157416081740-16081576-1587157517401578 اینکه بتوانید وب سایت مورد نظر خویش را بیابید در گوگل عبارت “ خرید موبایل آیفون 11 ” را گوگل سرچ میکنید . این عبارت کلمه دارای اهمیت شما می باشد . شما بایستی سایتتان را برای این کلمات حساس با صرفه نمایید تا گوگل در هنگام سرچ این کلمات وب سایت شما را به کاربران اکران دهد . ابزار هایی متعددی موجود هست که عباراتی که کاربران در اینترنت سرچ می نمایند را در اختیارتان قرار می دهند که در پی تماما شیوه استفاده از آنان را یاد میگیرید .

سئو آن پیج فاکتور های زیادی دارد که به دنبال فراگیری مجانی و کامل سئو وب سایت و بعداز بخشی , یاد خواهید گرفت .
image

سئو آف پیج




سئو آف پیج مشتمل بر هر اقدامی است که شما برای افزایش مرتبه و ارزش صفحه های وب سایت تان در سایت های دیگر انجام می دهید .

بک لینک و پیوند سازی




بک پیوند , لینک هایی می‌باشد که شما در صفحه های تارنما های دیگر قرار می دهید و آنها‌را به وب سایت خودتان پیوند می دهید . مثلا در یک انجمن نظری تصویب میکنید مثل : “ خیلی ممنون از مطالب فراوان عالیتون . فراگیری سئوی وب سایت حقیقتا شیرین و جذاب است و من در وبسایت ویکی دمی آن را دنبال می کنم ” فرض نمائید در‌این لحاظ , عبارت “ آموزش سئوی سایت ” را به وبسایت ویکی دمی لینک دهید . در اینجا شما یک بک لینک و پیوند ایجاد نموده اید . هنگامی که گوگل پیوند وب سایت شمارا در آن سایت و انجمن میبیند , سایت شمارا به عنوان یک مبداء در لحاظ می گیرد که وب سایت های دیگر به شما آن لینک و پیوند داده اند و اعتبار و قیمت بهینه سازی وب سایت از آن برگه به برگه شما هم منتقل می شود .

لینک فالو




لینک های فالو پیوند هایی می باشند که بها بهینه سازی وب سایت را از صفحه مبدا به ورقه مقصد منتقل می نمایند .

لینک نوفالو




لینک و پیوند هایی هستند که بها seo را از تارنما مبدا به سایت مقصد منتقل نمی‌کنند و بیشتر جنبه تبلیغاتی و … . دارند . off page seo خم فراوان گسترده است که در‌پی بطور کامل با آن آشنا خواهید شد .

سئوی سایت تکنیکال

زمانی که شما با استفاده از تکنیک های تخصصی بهینه سازی وبسایت تان را جامع تر فرمایید , توجه کاربر و گوگل را طولانی تر به خود جلب می‌نمایید . این تکنیک ها شامل افزایش سرعت تارنما , استفاده از داده های ساختار یافته و … است .

افزایش سرعت سایت

کلیه کاربران دوست دارا‌هستند که وقتی که وارد سایت شما می شوند , همه نصیب ها با سرعت بالایی بار گذاری شوند و درانتظار نمانند . برای این که بفهمید سرعت سایتتان چقدر است و چه عمل نمائید که بتوانید آن را ارتقاء بدهید 2 ابزار دوچندان کاربردی وجود دارد .