بک لینک از متوسط: آیا آنها ارزش آن را دارند؟

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، 30 روز دوره آزمایشی رایگان و بدون خطر خود را بگیرید! https://donaldfaucet56.bladejournal.com/post/2021/05/24/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-SEO-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F آنجا که نمی توانید یک کد سبد را در پست های متوسط ​​خود جاسازی کنید ، گزینه های شما برای ایجاد یک لیست ایمیل به فرم های درون خطی و دعوت به عمل در انتهای پست محدود می شود. اگر سئو و بازاریابی محتوا یکی از اهرمهایی است که شما در لیست ساخت از آن استفاده می کنید و بیشتر مشترکان ایمیل جدید شما به دلیل پنجره / سبد پنجره سایت شما تبدیل می کنند ، شاید Medium ارزش آن را نداشته باشد. شما مالک Medium نیستید ، بنابراین همیشه مستعد اتفاقاتی هستید ، مانند اینکه Medium تصمیم بگیرد که شرایط آنها را نقض کرده و حساب و محتوای خود را حذف کنید.... البته ، این می تواند در مورد گوگل و سئو نیز اتفاق بیفتد ، اما ما فکر کردیم که ارزش ذکر دارد. ما قبلاً توضیح دادیم که آیا می خواهید از Medium بک لینک بگیرید یا نه. اما چگونه می توانید آنها را بدست آورید؟ اولین چیزی که باید درک کنیم این است که گرفتن بک لینک از Medium فرایندی متفاوت از لینک سازی سنتی است. زیرا نویسندگان متوسط ​​به اندازه شما علاقه زیادی به سئو ندارند.

شما باید با احتیاط قدم بردارید ، زیرا ممکن است از یک فرصت به یک مشکل تبدیل شود. به نظر می رسد یک معامله شیرین است وقتی کسی پیشنهاد می کند تعداد زیادی پیوند را یک شبه روی برخی از کلمات کلیدی هدفمند ایجاد کند. در هر صورت ، آن افراد از برنامه های خودکار استفاده می کنند که پیوندهایی را به صورت نظر ، پست انجمن ، پست ویکی و غیره ارسال می کنند. این یکی از مضرترین تکنیک های ایجاد لینک است ، از نظر "آلودگی اینترنت" از نظر معنای واقعی کلمه هیچ ارزشی برای کاربران ندارد و برای همه بسیار آزار دهنده است. در واقع ، شما یک لینک پیوند مصنوعی دریافت خواهید کرد. شکلی از تکنیک پیوند سازی که از افزونه های "WordPress like" استفاده می کند. شخصی که این پلاگین را ایجاد کرده است امکان تزریق پیوند به تمام سایتهایی را که پلاگین مربوطه نصب شده است دارد. اگر این افزونه ارزش واقعی را به کاربر اضافه کند ، و اگر مدیران وب این امکان را دارند که به وب سایت پیوند دهند یا به اینترنت بازگردند ، Google ممکن است آنها را طبیعی بداند.

بک لینک ها بخشی جدایی ناپذیر از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هستند و بسیاری از تکنیک های مختلف را می توان برای افزایش تعداد بک لینک شما به کار برد. 1. یکی از موثرترین راه ها ارائه وب سایت خود به فهرست های مختلفی است که به صورت آنلاین وجود دارد. این فهرست ها وب سایت ها را در کلاس ها و زیر مجموعه ها دسته بندی می کنند. در حالی که برخی خدمات رایگان ارائه می دهند ، برای دیگران ممکن است مجبور شوید هزینه سنگینی بپردازید. این دایرکتوری ها وب سایت شما را بررسی می کنند و به ایجاد ترافیک و تعداد زیادی بک لینک کمک می کنند و همچنین سریع هستند. 2. مبادله بهم پیوسته یا پیوند متقابل روش دیگری برای گرفتن بک لینک به وب سایت شماست. این در اصل به معنای دریافت بک لینک برای دادن بک لینک است. در حالی که این یک روش محبوب است ، باید بسیار مراقب باشید و باید یک تحقیق کامل در وب سایت شریک انجام دهید. همیشه استفاده از کیفیت خوب و تکنیک های قدرتمند پیوند سازی بسیار حیاتی است. شما باید وب سایت های با کیفیت و معتبر پیدا کنید. حتی اگر به نظر می رسد یک روند آهسته و زمان بر است ، اما در طولانی مدت نتیجه خوبی دارد.

همچنین هرچه مشخصات شما بیشتر باشد ، رقابت کمتری در بازار خواهید داشت. می توانید به ابزارهای ویژه مانند Google Ads ، SEMRush ، Ubbersuggest ، Soovie ، Google Trends و سایر موارد اعتماد کنید. یکی از رایج ترین خطاهای سئو در تجارت الکترونیکی این است که فکر کنید با استفاده از بسیاری از کلمات کلیدی موقعیت بهتری خواهید داشت. اما واقعیت این است که استفاده بیش از حد یا غیر طبیعی از آنها یک شکست جدی است. این بدان دلیل است که الگوریتم موتورهای جستجوگر وب ، محتوای ارزشمندی را که ممکن است مورد توجه عموم قرار گیرد ، متمایز می کند. لطفا توجه داشته باشید که این به معنای فرومایه بودن تجربه کاربر است. همچنین باعث افزایش نرخ جستجوی وب سایت می شود و بدتر از همه این که شما می توانید توسط Google مجازات شوید. به همین دلیل ، شما باید از اشباع صفحه خود با کلمات کلیدی غیر ضروری جلوگیری کنید. وقت بگذارید و محتوای خودتان را بسازید که دارای ارزش باشد و بنابراین می توانید از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید. ایجاد محتوای وب سایت شما به آسانی تصور شما نیست اما غیرممکن نیز نیست.

در اینجا ، همه پیوندهای پیوندی که به صفحه پیوند دارند را مشاهده خواهید کرد. اینها سایتهایی هستند که می خواهید با آنها تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که محتوای شما وجود دارد و آنها را به عنوان منبعی برای خوانندگانشان پیشنهاد می کنند. بسیاری از پیوندهایی که به سایت خود ایجاد می کنید به پست های وبلاگ و سایر صفحات اطلاعاتی خواهد بود. این موارد معمولاً کاملاً از محتوای اصلی شما تشکیل شده و روشی م toثر برای ایجاد پیوندهای معتبر هستند. اما محتوایی که شما برای به دست آوردن لینک ایجاد می کنید همیشه لازم نیست 100٪ اصلی باشد. البته ، من از سرقت ادبی یا انتشار مجدد مطالب سایت های دیگر طرفداری نمی کنم. در عوض ، می توانید به دنبال راه هایی برای جمع آوری تحقیقات و سایر اطلاعات مرتبط با صنعت خود به روشی مفید و کاربرپسند باشید. اساساً ، هدف شما در اینجا ایجاد چیزی با ارزش و سپس دادن رایگان آن است. به عنوان مثال ، فکر می کنید افراد هر چند وقت یک بار به گزارش B2B Content Marketing 2016 موسسه بازاریابی محتوا پیوند می زنند؟



image

image