اگر در زمینه بازاریابی محتوا آماتور هستید ، می توانید بک لینک با کیفیت دریافت کنید - Adlibweb

برچسب ها: اگر هشتگ در اینستاگرام یا توییتر می فهمید ، برچسب های متوسط ​​را می فهمید. برای اعمال در پست خود می توانید حداکثر پنج برچسب انتخاب کنید و افراد می توانند برچسب ها را مرور کنند و ببینند که مقالات اخیراً منتشر شده اند. تعامل با نویسندگان دیگر: از آنجا که Medium در قلب خود یک بستر رسانه های اجتماعی است ، اظهار نظر درمورد داستان شخص دیگری و ساخت مکالمه با آنها روشی م ofثر برای قرار دادن مطالب خود در مقابل دیگران است. فقط این را به پاسخهای متفکرانه و با کیفیت اینستاگرام تبدیل نکنید ، لطفاً. برای انتشار بنویسید: انتشارات مجموعه هایی منظم هستند که مربوط به یک موضوع خاص هستند (مانند اکونومیست یا استارت آپ). آنها توسط یک ویرایشگر مدیریت می شوند ، و شما باید داستان هایی را ارسال کنید تا در نظر گرفته شوند. اما نشریات معمولاً مخاطبان زیادی دارند (هم اکونومیست و هم استارتاپ بیش از 400000 مشترک دارند) ، بنابراین آنها راهی عالی برای شروع سرمایه گذاری در حضور شما در Medium هستند. اظهارنظر و نوشتن برای نشریات استراتژی عالی است ، اما وقتی یک مکالمه معنی دار را با نویسندگان هدف قرار دهید - افرادی که می خواهید با آنها رابطه برقرار کنید ، واقعاً درخشان می شوند.

موتورهای جستجو این مطالب را به عنوان شواهدی مبنی بر تأسیس یک سایت مشاهده می کنند. وبینارها (و ضبط شده های آنها) به ویژه محتوای ارزشمندی را برای لینک دادن به سایت ها ارائه می دهند. سایت ها اغلب وبینارها را به همراه پیوند و ذکر نام تجاری شما در صفحات خود جاسازی می کنند. برای دستیابی به این بک لینک ها از تاکتیک هایی مشابه تبلیغ وبلاگ استفاده کنید: سایتهایی که شما برای وبلاگ نویسی مهمان هدف قرار می دهید ممکن است بخواهند وبینار شما را به عنوان منبع اضافه کنند. ارائه یک ابزار ارزشمند - به صورت رایگان - یکی دیگر از روشهای قوی برای جلب توجه و بک لینک است که تأثیر عمیق و طولانی مدت بر سئو دارد. این می تواند به معنای ایجاد یک دارایی ساده اما مفید باشد ، مانند یک ماشین حساب هزینه برای افرادی که در صنعت شما هستند ، یا ارائه نسخه ساده ابزار پولی که ارائه می دهید. برای تشویق بک لینک ها ، این ابزار را با سایت هایی که مخاطبان مشابه شما دارند (با استفاده از ابزار SEO برای کشف آنها) و همچنین اهداف سایت وبلاگ نویسی مهمان ، تبلیغ کنید.

کمیسیون تجارت فدرال اخبار پست های حامی مالی را بدون افشا اخم می کند زیرا می تواند به عنوان تبلیغات کاذب شناخته شود. Google آنها را دوست ندارد زیرا اساساً شما برای پیوندی که برای ارتقا rank رتبه بندی شما طراحی شده است هزینه می کنید و کنترل تحریریه کم است یا هیچ. آیا این باید شما را از استفاده از پست های حمایت شده به عنوان یک روش برای بازاریابی وب سایت شما منصرف کند؟ نه مشروع است به شرطی که سایت منتشر کننده پست شما ، روابط تجاری شما را در همان صفحه مقاله فاش کند. از این گذشته ، حتی شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت نیز این کار را انجام می دهند. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که سایتی که در آن پست حمایت مالی قرار می دهید ، افشای کامل را نشان می دهد. بسیاری از وبلاگ نویسان و مدیران وب سایت ها ، تعداد زیادی پیوند را به نوار کناری و پاورقی سایت خود می اندازند. یک خواننده عادی توجه زیادی به آنچه در این دو حوزه از یک وب سایت است ، نمی کند ، بنابراین مالک به راحتی می تواند به لینک هایی که برای دستکاری الگوریتم گوگل طراحی شده اند ، مخفی بماند.

اگر در زمینه خود ، به ویژه در یک انجمن وبلاگ نویسی تماس برقرار کنید ، ممکن است بتوانید مستقیماً پیوند بخواهید. به طور معمول ، شما باید محتوایی بسازید که سازمان های خبری و وبلاگ های محترم ارزش آن را پیدا می کنند و به اندازه کافی حضور پیدا کنید تا آنها محتوا را کشف کنند و به آن پیوند دهند. سعی کنید به محتوایی فکر کنید که هیچ کس دیگری ندارد ، خواه این یک توصیه مفید باشد یا یک داستان شخصی جذاب. X منبع تحقیق - به سایت های خبری یا وبلاگ هایی مراجعه کنید که مرتباً به نوع محتوای شما پیوند می دهند. اگر پیوندی مرده پیدا کردید ، با نویسنده صفحه تماس بگیرید و به آنها پیشنهاد کنید جای مقاله را با موضوعی متمرکز بر محتوای شما جایگزین کنند. منابع آموزشی یا دولتی تمایل دارند که از اقتدار بالاتری برخوردار باشند. اگر می توانید مروری بر برنامه های آنها بنویسید یا خدمات خود را داوطلب کنید ، ممکن است یک لینک برگشت ارزشمند کسب کنید. هرگز بک لینک خریداری نکنید. هنگامی که موتورهای جستجو این موضوع را تشخیص دهند ، مجازات شدیدی برای رتبه بندی خود دریافت خواهید کرد.

< https://connell-sims.technetbloggers.de/51-rh-bry-dryft-bkh-lynkh-b-khyfyt-bh-wblg-khwd-dr-sl-2021/ =";text-align:right;direction:rtl">مانند اکثر استراتژی های تعویض لینک شکسته ، این یک بازی اعداد است. برای کل ایمیلهای ارسال شده از طریق هدف ماهانه تعیین کنید و هر ماه به آن هدف برسید. با انجام جستجوی Google برای نام شرکت و نام تجاری شخصی خود شروع کنید. هر وب سایتی را که از شما نام بردند و نتوانستید به وب سایت خود پیوند دهید شناسایی کنید. در آن مرحله ، ایمیلی برای تشکر از ذکر آنها بفرستید و از آنها بخواهید پیوندی را برای پستی که به عنوان منبع استفاده کرده اند قرار دهند. من توصیه می کنم این فرآیند را ماهانه یک بار انجام دهید تا نام های جدیدی که بک لینک ندارند را شناسایی کنید. Moz مطالعه ای در مورد انواع رسانه هایی که بیشترین لینک های ورودی را به خود جلب می کنند انجام داد. آنها دریافتند که پست های وبلاگ که از قالب لیست همراه با تصاویر و فیلم ها استفاده می کردند ، به وضوح بیشترین بک لینک را داشتند. بسیار ساده است که می توانید تحقیق کنید و یک لیست عالی ارائه How to create free dofollow backlinks from high DA sites - Quora دهید. با این حال ، بیشتر وبلاگ نویسان آماتور هنگام تلاش برای استفاده از فیلم ها و تصاویری که باعث ایجاد بک لینک می شوند کوتاه می آیند.
image
image