نحوه ساخت بک لینک

این پیوندها برای نشان دادن پست های نوع Web 2.0 شما بسیار خوب است و سپس برای افزایش رتبه صفحه ، حمله بک لینک های خودکار را آزاد می کنید. این پیوندها صفحه شما را به بالای SERP هدایت نمی کند اما می تواند به شما کمک کند تا یک مشت محکم را جمع کنید. پیوندهای ویکی ، پیوندهای فهرست ، پیوندهای ویدیویی ، متفرقه. این دسته از بک لینک ها شامل تمام انواع تصادفی بک لینک هایی است که می توانند داشته باشند. منابع بی شماری از وب سایت ها به صورت آنلاین وجود دارد که کاربران می توانند پیوندهایی را برای نمایش عمومی نمایش دهند. این پیوندها همه می توانند نقش مفیدی در استراتژی کلی SEO شما داشته باشند ، اما هرگز نباید دارای پتانسیل بالای SEO در نظر گرفته شوند. https://telegra.ph/100-سایت-برتر-بک-لینک-Dofollow-با-رتبه-1-در-Google-05-23 نوع بک لینک ها تصویری قدرتمند از ایده ای هستند که به راحتی می توان بک لینک را بدست آورد. مقدار کمتری که خواهد داشت. بسیاری از خدمات SEO با کیفیت پایین در سایتهایی مانند Fiverr ، Upwork ، Freelancer و انجمن های جستجوگرها مانند Blackhatworld به ما این باور را می دهند که این پیوندها هنوز هم راه حل های مناسب SEO هستند.

2 نوع بک لینک وجود دارد: دنبال کردن و عدم دنبال کردن. ویژگی "nofollow" به پیوند اضافه می شود. بک لینک های Dofollow به Google امکان می دهد آنها را دنبال کرده و به وب سایت شما برسد. به این ترتیب این پیوندها اجازه می دهد تا آب SEO را از سایت منبع به سایت پیوند داده شده انتقال دهند. گوگل و سایر موتورهای جستجو بک لینک هایی را که دارای برچسب عدم دنبال هستند ، محاسبه نمی کنند. بنابراین بهتر است سعی کنید پیوندهایی را دریافت کنید که قابل پیگیری هستند. دریافت پیوند از 100 سایت مختلف بهتر از دریافت 1000 پیوند از همان سایت است زیرا تعداد کل دامنه های ارجاع منحصر به فرد نیز با رتبه بندی بالا ارتباط دارد. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه در Google رتبه بالاتری کسب کنید ، تعداد دامنه های ارجاع به وب سایت خود را افزایش دهید. تعداد اندکی از لینک های به دست آوردن حق از طریق سایت های معتبر منحصر به فرد تأثیر مثبت بیشتری نسبت به ده ها لینک خریداری شده از سایت های ناخواسته در رتبه بندی شما خواهد داشت. حال که تعریف کردیم بک لینک با کیفیت چیست ، بیایید نحوه ساخت آنها را بررسی کنیم.

از آن به بعد ، Google از آن به عنوان یک نشانگر برای رتبه بندی استفاده می کند و بعداً - از مارس 2020 شروع می شود - همچنین آن را به عنوان راهنمایی برای خزیدن و نمایه سازی در نظر می گیرد. حال ، استفاده از آن به عنوان "اشاره گر برای رتبه بندی" به How to Get Backlinks from Wikipedia چه معناست؟ پیش از این ، برچسب "nofollow" یک دستور بود ، و اکنون به جای آن یک توصیه است. این بدان معناست که اگر Google این کار را ضروری بداند - این پیوندها را اعتبار می دهد ، آنها را به عنوان هرزنامه شناسایی می کند یا از آنها برای اهداف مختلف رتبه بندی استفاده می کند. Google از پیوندهای nofollow برای نمایه سازی یا رتبه بندی استفاده نکرده است. از 10 سپتامبر ، آنها به عنوان "نکات" برای رتبه بندی مورد استفاده قرار گرفتند. و از 2 مارس 2020 ، Google آنها را به عنوان "نکاتی" برای نمایه سازی و خزیدن در نظر می گیرد. "حمایت" (بعداً در این باره اطلاعات بعدی خواهید داد) قبل از این لحظه ، برچسب "nofollow" تنها راه شناسایی پیوندی بود که Google نباید آن را در نظر بگیرد. اکنون ، گوگل گزینه های خاص تری را معرفی کرده است. در کدام موارد نباید از پیوندهای پیگیری استفاده کنیم؟

با استفاده از آن پیوندهای nofollow ، به مخاطبان قابل توجهی دسترسی پیدا می کنید ، مخاطبان خود را ایجاد می کنید و حتی ممکن است برخی موارد را نیز بفروشید. بسیاری از مارک ها از کمپین های بازاریابی تأثیرگذار برای ایجاد پیوندهای گسترده nofollow استفاده کرده اند. و این بدان دلیل است که این منابع و ذکرها صرف نظر از ریشه های غیرمستقیم آنها بسیار ارزشمند است. همچنین می توانید از همین روش استفاده کنید. برخی از صفحات وب سایت شما به یک منظور ارائه می شود. اما رتبه بندی در موتورهای جستجو یا رانندگی در رانندگی بخشی از این هدف نیست. این صفحات باید وجود داشته باشند زیرا مقررات آنها را در وب سایت شما الزامی می کند و یا به عنوان چسب برای صفحات دیگر عمل می کنند. اکنون ویژگی های noindex و nofollow به شما کمک می کنند تا با این صفحات کنار بیایید. به طور پیش فرض ، VALUE1 و VALUE2 برای فهرست بندی تنظیم شده اند ، دنبال کنید. این بدان معنی است که صفحه می تواند نمایه سازی شود ، و تمام پیوندهای موجود در آن صفحه توسط خزنده های موتور جستجو دنبال می شوند تا صفحات پیوند داده شده را فهرست بندی کنند. VALUE1 و VALUE2 همچنین می توانند روی noindex ، nofollow تنظیم شوند.



image

image