3 روش محلی SEO برای مشاغل کوچک محلی - سئو

برای تقویت مشاغل محلی خود ، SEO محلی می تواند قوی ترین ابزار باشد. با سئو ارگانیک در سطح جهانی رتبه بندی می شوید و بنابراین برای سرمایه گذاری به پول زیادی احتیاج دارید و حتی در این صورت نیز کاربران هدف نمی گیرید. با خدمات محلی جستجوگرها ، وب سایت شما در یک منطقه خاص در کشور شما محبوب است و از درآمد بالایی برای کسب و کار شما برخوردار است. مکان های Google که توسط google راه اندازی شده است بهترین راه برای تقویت محلی کسب و کار شما است. وب سایت شما به سرعت در Google رتبه بندی می شود. هنگامی که کاربر خدمات مورد نیاز را با نام مکان محلی مرتبط تایپ می کند ، Google لیستی از مکان های Google را با نقشه ارائه می دهد. این لیست شامل همه این وب سایت هایی است که دارای نام اصطلاح تایپ شده و نام محلی هستند. این نتایج جستجو در Google همیشه در بالای صفحه قرار دارند. به نظر می رسد این آسان است اما بسیار دشوار است برای اجرا. شما باید یک شرکت SEO استخدام کنید که بتواند به شما در خدمات SEO محلی و ایجاد حسابهای مکان Google کمک کند.

وب سایت دیگر می تواند از این فرصت برای ارتقا quality کیفیت وب سایت خود با نشان استفاده کند. ممکن است برای ارتقا bad نشان شما به عنوان موضوعی با ارزش ، طاقت فرسا باشد. اما اگر موفق شوید ، می توانید سالانه بازدید و توجه زیادی به جوایز خود جلب کنید. نشان تجاری معتبر Better Business Bureau مثالی عالی در این مورد است. انتشارات مطبوعاتی این روزها کمی هنر از دست رفته است ، اما می تواند ابزاری بسیار مفید برای بازاریابی و سئو باشد. هنگامی که یک بیانیه خبری مطبوعاتی درباره کسب و کار خود ایجاد می کنید ، می توانید از آنها برای گرفتن بک لینک از رسانه ها استفاده کنید. هر زمان از این نوع اخبار مطلع شدید ، به انتشار اطلاعیه های مطبوعاتی در وب سایت های روابط عمومی مانند PRWeb نگاه کنید. https://telegra.ph/نحوه-اضافه-کردن-بک-لینک-برای-حذف-لیست-05-23 است به طور طبیعی برخی از پیوندها را از رسانه ها دریافت کنید که بهترین نتیجه است. اما همچنین می توانید با رسانه های محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می خواهند خودشان چیزی بنویسند و به شما لینک دهند.

بیایید به شما در زمینه ایجاد لینک در میان بررسی سطح وب ، بررسی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تجزیه و تحلیل وب سایت ها کمک کنیم. بک لینک چیست؟ بک لینک به هر لینک اضافی در وب سایت گفته می شود که به وب سایت شما باز می گردد. این نوعی استناد است که در آن شخصی که در مورد موضوعی مرتبط با شما ، خدمات شما یا محصول شما صحبت می کند ، می خواهد به وب سایت شما مراجعه کند. بک لینک یکی از معیارهای زیادی است که Google برای اندازه گیری مقدار یک صفحه استفاده می کند. از پیوندهای پشتیبان گاهی به عنوان پیوندهای ورودی ، پیوندهای ورودی ، پیوندهای ورودی یا پیوندهای داخلی یاد می شود. Backlink Maker چگونه کار می کند؟ ابزار backlink builder URL وب سایت شما را به 2500 وب سایت مختلف ارسال می کند که به طور خودکار بک لینک رایگان به وب سایت شما ارائه می دهند. هر یک از این سایت ها در یک لیست اصلی جمع آوری و تأیید شده اند و ابزار رایگان ما کل مراحل را برای شما به صورت خودکار انجام می دهد. امیدواریم از ابزار تولید بک لینک رایگان استفاده کنید. https://reasonfox71.bladejournal.com/post/2021/05/23/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-Blogspot-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA وب سایت های موجود در لیست ما لیست / ارسال وب سایت ، آمار سایت و گزارش سایت را با URL های اختصاصی ارائه می دهند. Backlink Generator کل لیست را پردازش می کند ، URL شما را به هر وب سایت ارسال می کند و وضعیت را بررسی می کند تا مطمئن شود سایت شما لیست شده است. ابزار ما بدون هرزنامه است و هیچ سایت بزرگسال یا غیرقانونی ندارد. هر سایتی در لیست ما لیست های رایگان را می پذیرد ، بنابراین لازم نیست نگران نمایش پیوند خود در وب سایت های کمتر از مطلوب باشید.

بدست آوردن این پیوندها دشوارتر است و اغلب از طریق تولید محتوای غیر تبلیغاتی با کیفیت بالا بدست می آید. وبلاگ نویسان به ندرت به صفحات تبلیغاتی پیوند می یابند زیرا استفاده کمی از کاربران خود می کنند. آنها سعی می کنند خوانندگان خود را بازگردانند. همیشه آنها را با تبلیغات پنیر نترسانید. به همین دلیل است که داشتن یک استراتژی محتوا حاوی منابعی که برای مشتریان یا سایر افراد صنعت شما مفید باشد مهم است. چه کسی به سایت من لینک می دهد؟ یک مثال خوب از منابعی مانند این می تواند یک مقاله آموزشی باشد که همراه با فیلم گام به گام به من یاد می دهد چگونه یک نیمکت بسازم. حالا که دانستیم بک لینک چیست ، چگونه می توان بک لینک گرفت؟ بیایید با پیوند دادن به یکی از منابع تاکتیکی لینک سازی مورد علاقه من توسط Jon Cooper از Pointblank SEO شروع کنیم. منابع جان یک مثال کامل از نحوه دستیابی به پیوندها است.


image
image