استراتژی های عالی قدیمی و جدید برای ساخت بک لینک

پیوندهای بیشتر "follow" به معنای "آب پیوند" بیشتر است ، High DA 100+ Free Image Submission Sites List-Seeromega یعنی قدرت بیشتر. در صورت مقایسه با "nofollow" ، آب پیوند (یا پیوندها را دنبال کنید) به غیر از Google Page Rank هیچ تأثیری ندارد. https://zenwriting.net/loafdecade06/3-strtjy-qdymy-seo-bd-my-twnd-syt-shm-r-mjzt-khnd-bzryby این حال باید این برچسب های رابطه را هوشمندانه انتخاب کنید. از نظر فنی ، شما باید یک لینک "dofollow" را به یک صفحه وب با محتوای بهتر هدایت کنید و فقط پیوندهایی را که به آنها اعتماد ندارید دنبال نکنید. نباید نگران نوع (follow یا nofollow) باشید ، بلکه تعداد و کیفیت بک لینک ها است. پیوند "عدم دنبال کردن" که به سایت شما اشاره دارد بسیار بهتر از هیچ یک است. چندین روش قدیمی و جدید برای ایجاد بک لینک وجود دارد که در زیر بحث می شود. همه سیستم های مهم نظر دادن ، مانند وردپرس ، Jetpack ، Disqus ، بحث شدید ، برچسب "عدم دنبال کردن" را با هر پیوندی در مورد نظرات خود وارد کنید. شما نباید از اظهارنظر فقط به این دلیل که تاثیری در رتبه Google Page سایت شما ندارد ، خودداری کنید. اظهار نظر در مورد سود از راه های دیگر نیز. این سایت شما را با سایت های دیگر و خوانندگان آنها درگیر می کند. به عبارت دیگر ، با دریافت خوانندگان بیشتر در وبلاگ خود ، Alexa Rank شما بهبود می یابد.

اگر داستان خوب به نظر برسد ، هیچ مشکلی برای ارسال ایمیل از طریق ویرایشگر و پرسیدن اینکه آیا آنها علاقه مند به ادامه همکاری هستند ، وجود ندارد. آنها ممکن است در آینده در سایر خواص کار کنند یا به محتوای بیشتری احتیاج داشته باشند. این از هر نظر یک روند سریعتر است. فرصت ها سریعتر می آیند و مقالات سریعتر منتشر می شوند. با این حال ، این بدان معنی است که شما نیز باید سریعتر باشید. در غیر این صورت ، رقبای شما از مزایای آن بهره مند می شوند. هر اندازه فکر می کنید روزنامه نگاران مرتبط با صنعت خود را در توییتر دنبال کنید. اگر چیزی مشاهده نمی کنید ، دو هشتگ را در نوار جستجو جستجو کنید. گیج کننده است ، هر دو هشتگ توسط وبلاگ نویسان نیز استفاده می شود. می توانید فقط از آنها چشم پوشی کنید ، یا می توانید بعد از هشتگ "filter: verified" را تایپ کنید. با این کار همه پست های حساب های تأیید نشده فیلتر می شوند. به عنوان یک قاعده کلی ، روزنامه نگاران بیشتر از بلاگرها تأیید می شوند. آیا می دانید ایکیا صفحات خورشیدی ساخته است؟درخواست ژورنالی را که فقط شما می توانید پاسخ دهید پیدا کنید و پیشنهاد می دهید به آن پاسخ دهید.

در پست قبلی در مورد این موضوع ، انواع اصلی پیوندهایی را که می خواهید برای سایت اینترنتی خود دریافت کنید ، بیان کردم. در مورد آخرین عنصر ، من به وضوح بیان خواهم کرد که کدام نوع از پیوندها از پیگیری دور هستند ، و در مورد انواع بسیار خوب پیوندها نیز توضیحات اضافی را توضیح خواهم داد. https://drumturn28.mystrikingly.com/blog/nofollow کار را به پیوندهای خود انجام ندهید. 1) قرار دادن یک نوع در سایت خود و سپس اجازه دادن به هر کسی برای اضافه کردن پیوند به وب سایت شما با استفاده از یک روش خودکار. اگر این پیوندها را به صورت دستی تأیید نمی کنید ، خواهان مشکلات پیوند پیوند هستید. پیش از ارسال این پیوندها ، به صورت دستی تأیید کنید. 2) انکار پیوند اساساً صرفاً بر اساس PageRank کم یا غیر موجود است. چه خطایی! PageRank نه تنها قدیمی است ، بلکه نسبت به گذشته نیز بسیار کم اهمیت تر است. تا زمانی که به وب سایت شما مرتبط باشد ، آنچه در اینجا از اهمیت ویژه برخوردار است این است که سایتی که در حال بررسی آن هستید ، ایندکس شود یا نشود.

اگر این مورد برای ویکی پدیا جواب نمی دهد (و علی رغم بهترین روش ها هنوز هم ممکن است این امکان وجود نداشته باشد) ، هنوز هم می توانید سعی کنید از این استراتژی برای وب سایت های دیگر استفاده کنید. اگر تصمیم دارید این کار را انجام دهید ، نوشتن ایمیل های ارتباطی همچنان بهترین انتخاب شما است. اما برای اینکه بتواند کار کند ، واقعاً باید منحصر به فرد باشد. شما باید منحصر به فرد باشید و سعی کنید تا حد ممکن غیرسئو بنظر برسید. شما زبان SEO را می دانید: این زبان را در نظرات ارسال شده در پست های وبلاگ یا در ارسال در بخشهای انجمن مشاهده کرده اید. آیا به آن نوع پیام واکنش مثبت نشان می دهید؟ احتمالاً نه ، یا حداقل حداقل شما مشکوک خواهید بود. بنابراین اگر در واقع قصد آن را ندارید ، ایمیل ارسال نکنید. همانطور که محتوای شما باید به خوانندگان و نه به وب سایت شما (یا هر چیزی که می فروشید) متمرکز شود ، ارتباطات شما باید با توجه به شخصی که در انتهای آن قرار دارد متمرکز شود. از زبان خالی خلاص شوید و پیام خود را متناسب با گیرنده خود تنظیم کنید.


image
image