بک لینک چیست - و چرا برای سئو بسیار مهم هستند؟

هرچه DA وب سایت دارای پیوند بالاتر باشد ، ارزش دریافت پیوند در سایت آنها بالاتر است. در Fractl ، ما پیوندهای دارای مقام بالا را بیشتر مورد توجه قرار می دهیم ، اما همچنین دریافت لینک های dofollow از هر دو وب سایت با قدرت و کم قدرت ، مزیت آن را نیز می بینیم. نمونه کارهاى پیوند متنوع با انواع متعددى از پیوندها با کیفیت متفاوت نشانه این است که پیوندها به روشى قانونى بدست آمده اند. پیوند nofollow نیز پیوند مستقیمی از یک سایت به سایت دیگر است ، اما در کد منبع دارای یک شرایط خاص "nofollow" است که مانع از تغییر تغییر ارزش سهام یا اختیارات گوگل از یک سایت به سایت دیگر می شود. پیوند nofollow از لحاظ ظاهری مشابه پیوند dofollow است. اما برخلاف پیوند dofollow ، پیوند nofollow مانع از انتقال مقدار SEO به سایتی می شود که لینک آن به آن باشد. در تصویر زیر از مقاله ای در Daily Mail ، می توانید ببینید که لینک dofollow همانند لینک nofollow است.

قبل از پیوندهای nofollow ، هرزنامه نظرات وبلاگ می تواند به طور چشمگیری بر نتایج موتور جستجو تأثیر بگذارد ، و بر سایت هایی تأثیر منفی بگذارد که در غیر این صورت دارای رتبه بندی مطلوب تری هستند. چگونه لینک nofollow را بررسی کنیم؟ 1. بر روی هر صفحه وب راست کلیک کرده و & ادامه مطلب " یا "مشاهده منبع صفحه" را کلیک کنید. ویژگی "nofollow" سپس آن پیوند پیوند nofollow است. در غیر این صورت ، لینک پیوند dofollow است. لینک Dofollow فقط یک لینک معمولی به نظر می رسد. استفاده از پیوندهای Nofollow بسیار آسان است. همانطور که نمایه پیوند وب سایت خود را بررسی می کنید ، به هر پیوند موجود در نمایه خود نگاه دقیق بیندازید. اگر موردی را مشاهده کردید که فکر می کنید می تواند به امتیاز نمایه پیوند شما آسیب برساند ، به سادگی آنها را به عنوان پیوندهای nofollow برچسب گذاری کنید. این یک روند نسبتاً ساده است و تغییرات اخیر گوگل اهمیت پیوندهای nofollow را حتی بیشتر کرده است. برای دارندگان سایت بسیار مهم است که پیوندهای خود را به درستی در سال 2020 برچسب گذاری کنند ، و رباتهای جستجوی Google دیگر پیوندهای دنبال نکردن پیوندها ، پیوندهای حامی مالی و پیوند به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را در همان چتر در نظر نخواهند گرفت.

اگر از پیوندهای حامی مالی استفاده می کنید ، به Google نشان می دهد که در حال انجام مشاغلی هستید و همچنین گاهی اوقات به بهبود ارزش برند کمک می کند. URL های کوتاه تر در موتورهای جستجو عملکرد بهتری دارند ، بیاموزید URL های دوستانه SEO ایجاد کنید. برچسب "nofollow" پیوندهای nofollow است. اما پیوندهای ورودی از برخی سایت ها همیشه پیوندهای nofollow هستند. معمولاً پیوندهای خروجی از بسیاری از سایتهای معروف غیرمجاز هستند. برچسب "nofollow" در تمام پیوندهای خروجی آنها. برخی از سایت های معروف که فقط بک لینک nofollow می دهد. 5. بیشتر وب سایت های انتشار مقاله. آیا هنوز فکر می کنید ، پیوندهای nofollow هیچ ارزش SEO ندارند؟ در اینجا مزایای عمده آنها وجود دارد و اینکه چگونه لینکهای nofollow به شما کمک می کنند تا در نتایج SERP در رتبه بندی برتر قرار بگیرید. بسیاری از افراد می گویند که "پیوندهای nofollow هیچ ارزشی به SEO نمی دهند". اما کاملاً درست نیست. سپس ، چگونه آن را پیدا کنید. اگر هر پست مهمان را در هر سایت وبلاگ نویسی محبوب یا مجله ای انجام می دهید ، پیوندهای nofollow دریافت خواهید کرد. اگر پست مهمان واقعا خوب بود و مردم جذب می شدند ، منجر به اشتراک بیشتر می شود.

که منجر به رتبه بندی بهتر خواهد شد. تجارت شما به یک نمایه طبیعی نیاز دارد. این بدان معنی است که این لینک باید دارای لینک های dofollow و پیوندهای nofollow باشد. نمایه ای که فقط پیوندهای dofollow دارد ممکن است مشکوک به نظر برسد. ممکن است Google تصور کند که چنین سایتهایی از برخی روشهای جستجوگرها برای اصلاح آمار استفاده می کنند. بنابراین ، مهم است که پیوندهای nofollow را در وب سایت خود داشته باشید تا معتبر و طبیعی به نظر برسد. پیوندهای nofollow نمایه شما را عادی نشان می دهد و باعث شهرت بهتر می شود. بزرگترین مزیت استفاده از پیوندهای nofollow پیوندهای dofollow حاصل است. ممکن است بسیاری از افراد عقیده داشته باشند که لینک های nofollow برای وب سایت شما ارزش کمی دارند. با این حال ، تأثیر می تواند بسیار زیاد باشد. وب سایت های مرجع ممکن است لینک های سایت شما را به شرح زیر محدود کنند. با این حال ، پیوندها همچنان قادر به بازدید از سایت شما هستند. افراد از طریق این پیوندها به کسب و کار شما علاقه مند می شوند و با وب سایت شما ارتباط برقرار می کنند.



image
image