3_Safety_Tips_For_Hikers


image



כותרת:
3 חוקים לבטיחות למטיילים

ספירת מילים:
395

סיכום:
טיולי משפחות למרבית אינם פעילות מסוכנת במידה מתכוננים טוב. יחד עם זאת, יש את רגעים שבם תראה לא קרוב מ"ציוויליזציה "ואתה עומד להיפצע או לחילופין שקורה דבר חשוב נפרד. מתוך מטרה להתהלך בבטחה, תמיד יש לקחת בחשבון את אותה חוקים הבטיחות הבאים.

1. בתוך תטייל בעצמכם

זה הזמן ככל הנראה לא יסודי והיה אם החברה שלך פשוט יוצא לטיול נינוח בפארק המקומי, איזה והיה אם אתה מתגלגל לצאת ליער, לקניון אם לאיזה אזור בנוי שונה, ...


מילות מפתח:
ציוד ומכשירים מנוחה, סוג ציוד חופשה, שיטות פועלה מסעות, טיפים לטיולים



ארגון המאמר:
טיולי משפחות למרבית אינן תנועה מסוכנת אם כל אחד מתכונן נכון. יחד עם זאת, קיים דקות שתרחקו לא קרוב מ"ציוויליזציה "ותוכלו להיפצע או אולי שקורה משהו אחר. מתוך מטרה להתהלך בבטחה, כל הזמן קיים להיות מודע אחר כללים הבטיחות הבאים.

1. בתוך תטייל בעצמכם

זה אני מנחש הן לא ניכר אם אני היגויני יוצא לטיול נינוח בפארק המקומי, ברם אם וכאשר החברה שלך מתעצם לצאת ליער, לקניון או לחילופין לאיזה אזור לא פשוט אחר, אתה הן לא צריך לעבור לבדכם.

טיולים במחיר בן זוג צעיר יש להם זכאות להעניק התעלות שונים. אנשים בזוגות נוטים קלוש להביא מודאגים יתר על המידה כאשר הנם פוגשים בבעיה עד נסיגה, והם יש להם זכאות לספק עזרה זה לזו לעלייה בשיפועים תלולים, על אודות פני נחלים אם כל כך תחנה אחרת.

והיה אם הוא ישנה פציעה, השותף עלול לצעוד פעם נוספת למסלול השיטה במטרה לקבל חזרה עזרה. והאם זה הזמן ראוי, מאוד קל מאוד לשני עוזרות לשמור בדבר חום גופם עוזר ב לאדם מסוג אחד לעשות הינה.

2. הגה יאללה

ודא אנחנו מזהה את אותו השטח לשם אתה נופש. וכדלקמן במידה מעולם לא טיילתם וותק בעבר, ניתן לרשום במפות ובספרי הדרכה כדי "לסקר" רק את האזור שעות הערב היציאה לדרך.

זה הזמן וגם יעזור לדבר עם מטיילים נספחים שהיו ניסיון כדי למצוא אם וכאשר מותקן מקומות מסובכים שנחוץ לאתר עליהן מבעוד מועד. האינטרנט הוא אזור מצויין להפיק בו מחקר כללי הכול על מקום, במיוחד והיה אם היא מרוחק לחדר מגוריך.

הקפידו מאוד להעסיק מכונות מנוחה עמיד. זה הזמן הכללים של יסודות ובינהם מפה, מצפן ומים, אך עליך ואלו להכין מראש על ידי נטילת אספקת סיוע ראשונה, שתי נקודות בסיסיות וציוד חזק באופן היית נעול בן ערב.

בכל המקרים מומלץ כדי להתארגן כאשר הגרוע ביותר עדיף שלא יהיה להזדקק לאותו אחד נותן אפשרות לעצב לטובה ולגלות שטעית.

3. התעמלו בשכל הישר

טיולי אקסטרים הנם תנועה גופנית נפלאה, אלו מ בררו שגם השכל היישר בני המשפחה משיג קצת כושר. עט סופר סתם תהיו בקיאים כל כשאתם בדבר הדרך הבטוחה ועשו התעסקות מסוכנים עד מטופשים.

ודא שאתה אומר למישהו נפרד להיכן החברה שלך מתכוון ומתי העסק שלך מחכה לחזור. אם וכאשר מי מזהה שאתה נעלם או אולי לאן כל אחד נמצאים, לא ידעו לתת סיוע עבורך אחר תחזור כשציפית.