Brief History of Osteoarthritis and Back Pain





היסטוריה קצרה על ידי דלקת מפרקים ניוונית וכאבי גב

בעמוד השדרה מצויים עמודות העצמות המוארכות, צריך צלעות דירות מגורים החזה תומכות שבהן. דרוש סופר סתם מקומות מגורים החזה דוחפות את אותן העצמות במהלך סדר העצם. הצלעות מצטרפות לעמוד השדרה במקומות אלו מיוחדים. המפרקים מתחברים לצלעות כמו אלו, שהן נישת גבס מחקרים שנעשו בתחום, מכיוון שלרוב הינן נשחקות וגורמות למחלות ניווניות הדרגתיות, דוגמת דלקת מפרקים ניוונית.

דלקת מפרקים ניוונית מוגדרת במונחים מסמכים רפואיים כחוסר תפקוד מטבולי על ידי העצמות. השפעות הטיפות בכימיקלים המקיימים את אותה חיינו, המקדמים תנועה גורמת להפחתת מסת העצם תוך הגדלת נקבוביות. הענין הוא עלולה ולתת לאוסטאופורוזיס להגיע ולהגביר את אותו הריסק לשברים.

מאיזו סיבה רופאים מבחינים בהם דלקת מפרקים ניוונית ו / או גם אוסטאופורוזיס?
רופאים מבקשים בדרך כלל היבטים אטיולוגיים, הכללים של יתר בלוטת התריס, מחסור באסטרוגן, תסמונת קושינג, חוסר תנועה, להאמרה בזרחן, בקטריות ממשי, חוסר פעילות פיסית, חסרים בסידן וחלבון, מחסור בויטמין D ומצבי מח עצם. שחיקה בקרב מפרקים יחודיים כאמור רלוונטי גם לדלקת מפרקים ניוונית.
image

לפי הפאתופיזיולוגיה במונחים בריאותיים, דלקת מפרקים ניוונית מוערכת בידי בחינת מסלולי ספיגת העצם העולים אודות קצב סדר העצם או גם היווצרותם. מתמחים יבדקו ברוב הפעמים רק את המשתמש עם התחשבות בעליית ספיגת העצם ועלייה בפוספט (מלח אצל חומצות זרחן) המגרה אותו על ידי בלוטת התריס. חומצות זרחניות יווצרו אסתר, שיוצא מתגובות על ידי אלכוהול, מתכת ורדיקלים. באופן אסטרוגן מראה ירידה בספיגה, זה יכול גם לספר מאפיינים בידי דלקת מפרקים ניוונית.

מה הסימפטומים?
הסימפטומים יכולים לנוע מקיפוזיס או שמא שמכונה אם לא הגיבנת אצל Dowager. כאבי גב, כמו וכדלקמן מפגע בחזה ובמותן עלולים להביא נוכחים. 4, החולה הדבר תלוי לבזבז מבקש, ולהפגין הליכה לא יציבה. כאבים וחולשה במפרקים נמצא וגם.

לאיזו תכלית רופאים מחליטים באופן נוכחת דלקת מפרקים ניוונית?
ראשית, הנם מעריכים אחר הסימפטומים ואז מעוניינים מחקרים, למשל צילומי רנטגן וקליטת פוטונים. צילומי רנטגן מסייעים בוודאי לרופא לראות דילול אצל מבני עצם, דירות מגורים נקבוביים בעצמות, ועולה בקימורי חוליות. מחקרים עדכניים הפוטונים עוזרות למומחה לגלות ירידות במינרלים.


ענין זה והיה אם אבדוק חיובית לדלקת מפרקים ניוונית:
באופן כל אחד מתעתד מצויין אם כן הרופא המטפל שוקל אחזקה. ההחלקה הכללים של לעתים מזומנות תחזוקה, התערבויות והערכות רבות. השערות נוספות מסייעות לרופא לעשב סיבוכים פוטנציאליים. הסיבוכים כוללים בדרך כלל שברים פתולוגיים, שאנו אלו או אחרים.

לאיזו תכלית המומחה מנהל אוסטאוארתריטיס?
image
אין כלל אחר כאלו דומים ומסיבה זו הניהול הרפואי משתנה. למרות זאת, כמעט בכל הרופאים קבעו תזונה עשירה בסידן, חלבון, דוגמת והן הגדלת מינרלים, משטרי ויטמינים ובור.

רופאים מיוצרים מ לתלות בתוכנית הניהול הגבלות הכול על אלכוהול וקפאין. ארבע, התכנית יתכן ותהיה לבחור פעילות ידנית נסבלת, ניטור, מחקרי חנות תצוגה, ובוודאי בדיקות אודות זרחן וסידן. רופאים יכולים להרכיב בתכנית הניהול של העסק והן גידול באחוזים, למעשה צריכת אסטרדיול או אולי אסטרוגן. תמים אוכל אלו שיש להן סידן פחמתי (Os-CAL) נקבעים ברוב הפעמים גם כן. טיפול נוסף כולל משטרי מינרלים וויטמינים, פעילות פיסית וכן הלאה. רופאים רב גוניים רושמים את אותו Aldactazide, Dyazide, של הידרוכלורתיאזיד משתן תיאזיד. תרופות מרשם שאין להם מרשם, כגון משככי בעיות מבוססי NAID נקבעים וגם. מרשמים מכילים על פי רב מרשם איבופרופן, מוטרין, אינדוצין, קלינוריל, פלדנה, אנסייד, עד פלורביפרופן, וולטרן, נפרוקסן, דולוביד ונפרוזין.


לשם מה עוזרת התערבות:
ההתערבויות כתוצאה של מומחי הסיעוד מורכבות דיאטות מאוזנות, כאב והערכת שלד-שריר, ניטור, תרופות, נקודות טיפול בדירה, ספורט יציבה, הגנה ואימון מכונאי תכנון וכו'. קיים ליידע את אותה הנעזר ואלה על דלקת מפרקים ניוונית, לפי שמתואר על ידי קרן דלקת מפרקים ניוונית. ארבעת, נחוץ לרופא לתת סיוע למטופל לבטא את אותה רגשותיו, רגשותיו וכולי 'ביחס למחלה.