Choosing Bathroom Accessories and Towel Poles





image
התאמה של אביזרי אמבטיה ועמודי מגבת
מאיזו סיבה לבחור עמדות מגבות

מגבות עומדות מפנות שטח, מכיוון שאתה עלול לזרוק לי מגבות בדבר המעמד וכדאי שלא יהיה המתארת את המשטח או שמא אודות כיסא. אם מקוון יש של סוגי כיף אצל סטנדים שיצרו Drop, Onda, Premier, Freestanding, וכדומה.

לשם מה מזון להעסיק עמדות?
הגיע תלוי חומר מסוג בטון האמבטיה והטעם שלכם. במידה אני חייבת סגנונות מודרניים בדוק רק את שורת הטיפות.


לאונדה יש ​​גם אוסף כיף בקרב אביזרים עכשוויים ואביזרי אמבטיה מאפיינים. והיה אם יש לך טעם מלכותי, רנטבילי למוצר שלך לציין יחדש אחר מוסדות וארגונים הספא העצמאי, או גם את אותם קו הבכורה. במידה החברה שלך צריכה להיות מלווה ש- cor הינו נמצא בתקציב, בדוק את אותם השורה בידי המחזיקים העצמאים.

פשוט מתוך התעניינות, חשבתי שאבדוק את אותם קו עמדות הספא. העמדות בנויות כרום ופליז, למשל פליז סאטן. ארבעת, במידה ויש בבעלותכם כושר להעסיק ברונזה, שפשוף, כרום וניקל סאטן. נכון שאני הכי אוהב את אותן הפליז ליד מלכותיות, מתקדמות או גם ויקטוריאניות. מאידך גיסא, הפליז ילך טוב כמעט בכל אזור אמבטיה. ספר דיגיטלי תורה לכיתה ג השמן נוח אם וכאשר יש לכם אזור אמבטיה כפרי אם ניחוח ישנה.

כמה מאמירים הדוכנים?
זה הזמן עלול בבחירתך. באופן תבחרו בספא מצויות אחר המעוניינים באופן מקוון בתחום העלויות בדרך כלל $ 67 ל- $ 82.


על שום מה תזונה לבחור מעמדים מודרניים?
פעם נוספת, שאחד אינם מתמקד בכרום, איזה מה במקרה של משאבי טיפות שאחד מחבב את אותם המעמדים המשולשים, שיכולים להתאים כהוגן למראות תואמות ברקע. הוסף קצת חיתוך אבני חן למראות השכבות של החברה שלכם ויהיה לעסק שלך תערובת בקרב דוגמאות חדשניות ומלכותיות. הפריט עומד במשימה במחיר מדף , יהירות מסביב כמו כן. אָשֵׁם הכול על הזהב כאשר מדובר זה; רק קיזז את המקום שיש להן מעטפות תכשיטי זהב. ברור שהטעם שלך שונה משלי, אוקי, אז וודא אחר התמונות בעצמך.

מרקם ניקל כרום וסאטן לא בסמטה שלי, ובכל זאת פרמייר יצר קו מגוונת של עמדות ספא ​​כפולות. בגזרה אפרסקית, שזופה עד שאינה חדשה אני בהחלט יושב ביציע בפינה במטרה לקזז רק את האווירה. זרקו כמה מגבות בצבע לא כהה המתארת את המעמד, כפי שזוף ויש לכם דפוס נהג לישון באופן ניכר נחמד. יציעי פרמייר הינם מעט אקדמאיים, אם כן אם הנכם מתכוונים לתקציב, חקרו את אותן הקו אצל עצמאי. במידה ויש בבעלותכם יכולת להזמין מצד סאטן, פליז, כרום ועוד.

מאיזו סיבה תזונה להעסיק מהקו של אונדה?
לאונדה מתופעל ​​מבחר מרשימה בידי עמדות, ובכל זאת משתלם לחסוך מספר אירו שעות הערב שתשקול את אותם קטן במיוחד . באופן אינכם מודאגים מהמחיר, תוכלו ליהנות מעמדות כרום משולשות כרום, פוליש תכשיטים בעבודת יד / כרום, פליז ו / או שמא פוליש כרום. הסגנונות משתלבים טוב במרקמים לבנים ושזופים.

אם הנכם מבררים אודות עמדות יהירות מרהיבות, תצליחו בסכומים את אותם הטבעות והסטנדים הנעשים באמצעות אוספים עצמאיים. יש לך הזמנה מכיוון תפקידו של זרוע כמו זה, שני או שלוש, אם לא תוכל להעסיק במעמדי הטבעת הכפולים. המעמד מי שיש לו שלוש הזרועות מברונזה לשפשוף ייחזה מצויין באמבטיה ישנה, או גם בסביבה כפרית.

מצד שני, עמדות ניקל סאטן כולל בתוכו 3 זרועות ייראו נהדר לרוב עתיקות, אם בסביבת כפרית, במיוחד והיה אם אתה מפזר מספר פרחים נאים לבנים / צהובים בבסיס. זרוק מגבת לבנה ואתה מסודר. אך, הדוכנים מותאמים לאמבטיות העוסקות או אולי פינות אמבטיה חשובים. אולי כל אחד מוקיר את אותן מעמד הטבעות, אך זכור שיידרש קושי גדול יותר כדי למקם את אותן המגבת של החברה שלכם. במידה והנכם ממהרים בדרך כלל, צרו קשר בדבר תפקידו של הזרוע.