camera_bag_kata





קווי תוצר שקית מצלמה KATA: תמהיל אצל נוי ועיצוב מנקודת מבט טוב


זכוכית שבירה מחברות המותגים המובילות המייצרת, מפתחת ומשווקת מוצרים מצויינים הוא קבוצת KATA אם KATA. הינם שילבו תשובות מגן חכמים בנות מכשירי הנשיאה החדשני מיוחד. כך הנם יקימו כלים מתקדמים המוצאים חן לאנשי מקצוע שלכל רחבי הטבע לכל שיש לו קשר לשוקי הקפדה, מיגון, תעשיות הייטק ווידאו-פוטו.


ההיסטוריה שלכם מתחילה כשיקרה דרור טישלר וניצן קמחי, המחזיקים ומייסדי KATA, הכירו את כל הכלים הצבאי המסובך. זה הזמן התבצע בשנה זו כש שירתו את אותם צבא ההגנה לארץ ישראל. מכאן ואילך הם הציעו ופיתחו אופציות לשירותים החשאיים בידי מדינת ישראל דוגמת גם לצה"ל לתקופה של 2 שנים מעשור. הם הקימו רק את KATA בשנת 1992 כתגובה לביקוש הגובר למוצריהם. KATA התפתחה כחברה טובה עד מאוד מלהיות פעם מעבדת מו"פ.

תיקי מצלמת KATA הנם קורסי נחמדות מאוד בשביל צלמי חתונות לשאת אחר אביזרי הצילום סביר. הינם מספקים סוגי ענק בידי גוונים שיתאימו לטעמו ולצרכים הייחודיים על ידי יותר מידי צלם מפלה.

- מארזי כתפיים בינוניות מותאמים לשמירה המתארת את המצלמה של העסק שלכם בבטחה עם האביזרים שלה. הדגמים מכילים בתוכם SB-902 (תיק כתף GDC מינורי כתב), SB-904 (תיק כתף GDC כתף), תיק מותניים / כתף WS-604 9GDC), SB-907 (תיק כתף גדול היוצר GDC), MC-61 (GDC MULTI CASE למצלמות SLR בפורמט בינוני / דיגיטלי שיש להן מחשב אישי, WS-606 (מקרה כתף כתף רב על ידי GDC), EXO-33 CCC-3333 (תיק כתף בינוני לבין -2 ואפילו עד 4 גופים בעלות 2 ועד ל 4 פלאשים, עדשות), BANANA-2 (נרתיק כתף מגן למצלמות ואביזרים בפורמט בינוני), MAZE-2 (לתלבושת SLR בכמות 35 מ"מ בנות עדשות 4-6 או גם מוצרים שונים בפורמט בינוני גבוה יותר יותר), ו- BANANA-3 (נרתיק כתף מגן למצלמות בפורמט בינוני וגדול).

- מארזי כתף נמוכים הנאים למצלמות SLR דיגיטליות. הדגמים כוללים: FOCUS Q ו- FOCUS תיק כתף N (Digicam / SLR, MP3, מחשב כף יד, מכשיר, בא עם פריטים וציוד אישי), EXO-12 ו- EXO-7 (תיק כתף למצלמה למצלמות SLR דיגיטליות גדולות), SHELL-03 CCC-2003 (מעטפת מצלמה מורכבת למארז SLR דיגיטלי), CC-190 (מקרה GDC), CC-191 (מקרה GDC DV), CC-193 (מקרה HDV GDC), CC-195 (מקרה GDC) , CCC-103 ו- CCC-101 (מארז מצלמה לגופו של SLR אלקטרוני בנות עדשה מקצועית).

- מארזי מצלמות פרטיות הם מארזי מגן לא גבוהים למצלמות ואביזריה. הדגמים הם: נרתיק לולאה על ידי פיקסל D, נרתיק לולאה בקרב פיקסל I, טופ לולאה אצל פיקסל J, נרתיק לאייפון D-Flap של סנאפצ'ט, נרתיק בידי I-Flap על ידי סנאפצ'ט, נרתיק בידי J-Flap בידי סנאפצ'ט, תיק על ידי מאקרו KS-Mini-Shoulder-Bag, Macro KB Mini- חגורת כל תיק, C-52, C-54, C-56, C-58 ו- C-59.
image

- נרתיקי מצלמה ומיני מארזים הם מארזים קומפקטיים מצמידים ושקיות מרופדות. הדגמים: כיסוי לולאה על ידי פיקסל D, נרתיק לולאה על ידי פיקסל I, נרתיק לולאה אצל פיקסל J, כיסוי D-Flap של סנאפצ'ט, נרתיק אייפון אצל I-Flap על ידי סנאפצ'ט, נרתיק לאייפון בקרב J-Flap בידי סנאפצ'ט, EC-01, EC-02, P-38, נרתע - 36, P-34 ו- P-32.

- מנשאי קלעי מצלמה הם הזמנות פלג מוסד נעלה ותיקי קלע לנשיאת מצלמה אלכסונית וקדמית. הדגמים הם: Zoom-In N-Sling-Pack, T-212, T-214, S-308, MPS (מערכת פאוץ 'מודולרית ו- S-312.

- כיסויי גשם למצלמה מתאימים לכיסוי עדשות ומצלמות בסיטואציה מסובכת של אקלים. הדגמים מַרהִיב : E-690, E-702, E-704, CRC-13 ו- CRC-14.

- מארזי השגחה במצלמה לעמדות מצלמה, חצובות ותמיכה. הדגמים הם: Hexabag-1 Hexabag-2, Tripoaction-41, Tripoaction-42, Triposoft-1, Triposoft-2, Triporigid-1, Triporigid-2 ו- Multilong-1.

אתה יכול פשוט להעסיק ממוצרי קו KATA אילו ולראות את אותן הרשתות העולמיות שלהם על ידי סוחרים ומפיצים על מנת לזהות כזו הקרוב ביותר למיקומך. לחלופין, אתה תוכל להקליק על באתר האינטרנט שלהם עד לקבלת המלצות מלקוחות והשוואות. ברר שהבנת את אותו מדיניות הדף מיוחד למשל והן את אותם התנאים וההגבלות לפני הרכישה.
image