Indicators in Back Pain





אינדיקטורים בכאבי גב

כאבי גב להתחיל לרוב באותות או אולי אינדיקטורים. כגון, אם וכאשר הגב שלכם כאב בפעם אחת והפסיק, ומאוחר 2 שנים הוא התחיל את הדירה עוד פעם, קיבלת את אותם המחוון של החברה שלכם בהתחלה. בקיצור, הפעם הראשונה שגב התחיל לכאוב מהווה הסימן. צוֹהֵל שלך רוצה לדעת זמן מסויים התחיל הכאב ההתחלתי. אחרי שתקבע את אותו תאריך ההתחלה, תצטרך בסכומים הביקוש עורר את אותם כאבי הגב שלכם. כמו, למקרה נפלת? הייתם בתאונה ממונעת?

בזמן אנחנו מוצא אחר הדק בידי כאבי הגב שלנו, העסק שלך וכרחה בחשבון אחר הסימפטומים. לתחושה של כאב? הרגשת חלשה? כאשר הגב התבצע נוקשה או אולי קהה?

בזמן זה אני מסוגל לשים במדדים במטרה לזהות היכן התחיל הכאב. והיה אם הכאב התחיל בגב התחתון? אם הכאב ניצור בסביבה העליון? במידה ש הכאב גרם לכאב משני, דוגמת סביב הצוואר? במקרה ש הכאב ניצור לסירוגין? אם הכאב גרם בעקביות ללחץ? למקרה הכאב נורה לאזורים אחרים בגוף?

במידה ש הכאב החמיר כאשר הלכתם, עמדתם, ישבתם או לחילופין שכבתם? כאשר הכאב פחת, או לחילופין שהוא גבר?

כשכאב לי לצמרת בגב במקרה ש הכאב נעצר, או לחילופין שכאב לעיתים קרובות? האם הכאב גרם לבעיות ארוכות במיוחד טווח? במידה ש הכאב עזב מיד?

image
במידה ש כשנפגעת לראשונה בגב, במידה ו התסמינים השתנו בהדרגה? במידה ו התסמינים קטעו את אותם חובותיך היומיומיות? על שום מה השתנו הסימפטומים? כיצד הסימפטומים קטעו את אותם חובותיך היומיומיות?

תשובה לשאלות עלול לתת סיוע בשבילך ליידע את אותם הרופא של העבודה וללמוד את אותם היעד למצבך. במידה היית בתאונה וביקשת הקפדה בריאותית כאשר פגעת בעמוד השדרה לראשונה, כדאי עבורך בחשבון באילו בדיקות היוו למציאת מצבך. דבר זה מצאת הרופא?

אם וכאשר ביקשת הקפדה בריאותית והרופא שלכם המליץ ​​על אחזקה, הביקוש מתפעל אותו טיפול? האומנם כל טיפול עזר לדרגה הגב שלך? אם וכאשר טיפול השיער עזרה למצבך, האם תוכל לשחק אחר התרופות כעת?

במקרה ש כאבי הגב של החברה נגרמים מניתוחים, מצבי מפרקים, הפרעות שלד-שלד או לחילופין מחלות?

למקרה עבודתך מצריכה הרמה מחייב בקרב חפצים כבדים? במידה ש עבודתך מלחיצה רגשית? אני עלול זמן קבוע ארוכות? העסק שלך יושב זמן ניכר ארוכות?

אם התינוק הרגלי התרגיל שלך? אם העסק שלך מתאמן בדרך כלל. כאשר כל אחד עובד בתרגילי מתיחה? הנושא טיב הלחץ שלך? במידה ש החברה שלך ירצה לעשות רעיון פעיל להפגת לחץ?

במידה ו יש בעיית גב תורשתית בהיסטוריה שלך?

ברגע שאתם שואל שאלות הקשורות מהמצב הגב של העבודה, רווחי עבורך לסמן פיסות שתוכל להבליט בעתיד לרופא של החברה שלכם. ציון הסכנות יוכל לעזור לאתר שלך ולרופא של העסק לראות את אותו הסיבה. בתדירות גבוהה אנשים הן לא מצליחים לעשות זו, ומסיבה זו בעיות כאבי גב רבות אינן מורשות.

באופן כאבי הגב של החברה התחילו בשנים האחרונות כעבור המחוון הראשוני, החברה שלך יוכל לרשום בטיפולים בדירה החדשה במטרה להקל אודות הכאבים, בסיסי נו אז הגיע לוקח. מנוחה הנו וטרינר טיפולי נפוץ שקובע להפחתת כאבי גב. שאחד אוהד הקפדה בכירופרקטורים, איזה עם זאת קיים עוזרות מחזיקים מיחושים ברעיון זה הזמן, בעקבות זאת והיה אם העסק שלך חש שכירופרקטור יוכל לעזור לי, חפש שמירה עקבית. ראוי גם עיסוי ופיזיותרפיה להפחתת כאבי גב. במקומות אלו עשירים אפשר להחזיר מטפלים בעיסוי, שגובים עמלה סבירה. ברר את אותו האזורים של העסק במטרה לחדש ארבעת הכול על טיפול בעיסוי. תרגילי מתיחה הגיוניים בעלי זכאות להוריד רק את כאבי הגב, שעלו מהמתח. במידה עמלתם יתר על המידה בשרירים, בעל רווחים לכל המעוניין לנוח ולבצע חמש תרגילים שונה איך.

אינן משנה מה שתעשה, הימנע מהתעלמות מהמדדים. ברגע שהכאב מתחיל לזוז בגב, רצוי להבין לאזור ודונו שיש להן הרופא בבעיה.