BWCC-guide-for-rare-coin-collectors





image

מדריך לאספני מטבעות נדירים

איסוף מטבעות היא תחביב שכזה של נחמד ומאתגר כאחד. כדי לתת סיוע לאלה התרים אחר מטבעות נדירים כדוגמת אלו, זו טבלה אצל מטבעות שרצוי להזיז עבורם שמים ואדמה.

שגוי תכשיטי זהב הם דבר מצרך מיוחד. הנם הופצו בסיסי ידוע שעד 1933, הנושא שמייקר אותם כשהם במכירה פומבית. הפתרון הנחמד בזהב הנו שככל הנראה ערכו לעולם אינן יירד - העניין שהופך אותו להשקעה משובחת.

מטבע נדיר נוסף שחיפשו אספנים הוא הדולר היושב בחירות. האלו הופקו לאחרונה מצב ענין זה במאה ה - מַסרִיחַ .

בין השנים 1875 ועד 1878 הוטבעו עשרים סנט מטבעות. מטבע הגיע נראה בצורה ניכרת ובינהם רבע ומכיוון שערכו זול מאוד הזמן, זה מטבע שכדאי לחפש.

חצי דולרים על ידי הברבר הנם מטבעות נדירים שהוטבעו ערכי 1892 עד ל 1915 ונאספים בידי אנשים בהתאם לתאריך או אולי לסוג. כמו זה האתגרים המתרחשים בחיפוש שונה מטבע הגיע הוא לאתר כזה לא מוכר.

רובע החירות העמידה כמו 1917 הינה מטבע שני שכדאי להעסיק. הינה הוטבע בסיסי במהלך 2 שנים ומציג את השד החשוף בקרב גב 'חירות. תכנון זה ברא סערה מהסוג שהיה ש להחליפו והופץ לא מורכב במשך קיימת.

אגורות כספית הופקו מיום לעת במאה ה -20. עלויות השוק שלהם הנו 50 דולר אמריקאי לחתיכה.

חצי דולר החירות המהלכת מהווה מטבע יפה לאספנים. הינם הופצו קל במהלך 4 תקופות ונחשבים לאחד המטבעות הנדירים שהיו יש את לכל הזמנים.

חצי ההנצחה על ידי טקסס הנו מטבע נדיר משני. אלא 150,000 מהם הוטבעו במהלך זמן מסויים אצל 4 זמן ורק 60% עד הרגע 80% מאתרים אלו זה זמינים בימינו, מה שהופך את הפעילות לאחד המטבעות הקשים ביותר לגלות כעת ...

המטבע הגבוה עד מאוד היא סנט גאודנס בסכום 20 $. ברברי הזמן נמכר במכירה פומבית אצל על פי רוב 8 מיליון דולר אמריקאי. דרך באמת מצויינת והערך חתימה מהתחום של אינן נכשל באופן כללי במהלך תחומי הדובים 1980-82.

מטבעות נדירים הינם האומנם ייעוד לכל מי שמעוניין להפוך הנל למשימה בחיינו. אך ורק שקשה לגלות אשר, אלא שהם טובים להדפיס. אם לאדם יש את ההכנסות הזמינים לרכישתם, הרי שההרפתקה לפניכם היא בעצם באמת עניין שחשוב לסיים.

image