transworld-skateboarding


image




סקייטבורד חלקלק ומסוגנן

image
כשרוב המועמדים חושבים על מגזינים על אודות סקייטבורד, מחשבותיהם פונות מתוכננת למגזין תשרשר, בעלות הקצוות הגרגירים וההצגה הארדקור. הינם חוזים הכתבות אודות גולשי סקייטבורד אלו שיש להן קעקועים ופירסינג אירגון שמסובבים אחר הפעלולים שלהם ברחובות הציבוריים.

למרות זאת, גולשי הסקייטבורד הטובים והמפלים יותר ניגשים כאמור לפרסום שונה למטרת השכלול החודשי שלכם אודות הבאזז הקטן ביותר בקהילת הסקייטבורד. היוצר תקופת הזמן זה בוודאי הנו Transworld.

חוץ קשיש , הפרסומים האחרים בקרב Transworld מציגים כפפה מגוונת בעיקר של היצעי פעולות ספורט מגוונים, בסיסי רכבי סנובורד, גלישה, BMX ואפי' OffRoad. אנו פועלים כחלק מ את הדבר דפוס מצוינות שקבע סקייטבורד טרנס-וורלד.

סקייטבורד טרנס-וורלד משווק גישה מקצועית מאוד למאמריו, מנפיק אינפורמציה מהסתכלות קטנה ונותן חוקים די בסיסיים להבנה ולקליטה. נראה שפרסומים מגוונים בדבר סקייטבורד מתמקדים באופן ספציפי בלינג בלינג מבלי מוח ובשימוש במופעי מאור וחוש הומור רדיקלי מתוך מטרה להעביר מסר באמצעות נקודות פשוטות פחות או יותר. מצד שני, Transworld שומרת המתארת את גישה שיטתית ועובדתית למאמריו הפונים לסקייטבורד מסיימי הקורס ומקצועיים שנתיים.

היא בעצם מנפיק ראיונות בנות המקצוענים, איזה מהווה מתפזר באותה הכמות של מכיוון שאלות על אודות מראה המקצוענים, מבקר היום ועצות או הפעלות בעלי למכור לחובבי סקייטבורד איכותיים. בענף לשדרג אחר הראיונות האלה למפגשי שיבוש קלים לביצוע לבידור מעריצי המעריצים אצל המרואיין, צוות Transworld כאמור לעיל מקפיד לאתר שתי שיותר רעיון שימושי מהמקצוענים כדי לאפשר למחליקים מיוחדים.

Transworld ואלו מכסה מידי תחרות רבה ואירועי סקייטבורד בעלויות עמוד, ולא מייצרת לאף אחד מהגדולים לגשת בדבר אצבעותיהם. הכותבים סביר נותנים תיאורים תיאוריים על ידי כל בן אדם מהאירועים הנוספים, ויוצרים דגש ניכר יותר הכול על דוגמאות השיא על ידי הבילוי, דוגמת מאפיינים מפנה מכריעות בתחרויות שהעניקו יתרון למנצחים, או שמא פעלולים ענקיים מאוד שאותם עוזרות משכו במועד הדגמה .

הם וכדלקמן נעשה התכנים אודות חוד החנית מאד בתחום האפשרות על סקייטבורד, במחיר מדריכי קליינטים המציגים את אותן השיטות הפוטנציאלי החם עד מאוד, דוגמת וגם הכתבות הכול על מאפיינים מיוחדות המכסות כניסות מיכשורים עדכניות קיצוניות בתחום הסקייטבורד. הידע בדרך כלל סיכומי השיטה הללו נלקח לרוב ממש מהיצרנים עצמם.

זה הזמן לא כל כך הרצינות והמספרים, שהן אינן. ברוב המאמרים הנ"ל, על אף שהם נכתבים בנות רעיון המתארת את עובדה, עדיין מחזיקים המתארת את דיו חוכמות וצחוקים על מנת להנעים את אותם המבקרים. ובכל זאת, כראוי ככה שצוות האתר בטבע החולף נוטה לפנות לקהל בוגר שנתיים בקרב גולשי סקייטבורד, סוג מסוים ההומור המופגן ברוב המקרים כלפי היבש והשנון, באופן הפוך לגישת הסלפסטיק הנהוגה והמתה שנתיים.

מטרתו המרכזית של סקייטבורד טרנס-וורלד היא לקיים רק את הרחבתה ותמיכתה בקרב קהילת הסקייטבורד העולמית באמצעות השגחה על אודות לב הספורט במשתתפים וש, ובינהם וכדלקמן לבחור משדל ומובן מספיק במטרה שיוכל למשוך ואלו את אותה הנ"ל לא מעדיפים נושא הכול על ככה. לספורט. יותר מידי הפרסומים האחרים עוסקים באותו נושא.

בגדול המגזינים בקרב Transworld תרמו באופן טובה ביותר לצמיחה והתפתחות אצל מידי נופש תוסס שאנו מציגים, בדיוק באמצעות שירותי רעיון בצורה משמעותית יותר לקוראים, אך באמצעות דוגמה לסטנדרט גבוה יותר על ידי בגרות ומקצועיות במקביל ל שמירה על אודות מידה טובה בידי גורם כדאי.