Cholecystitis and Back Pain





דלקת שלפוחית ​​השתן וכאבי גב

דלקת שלפוחית ​​השתן הוא הפרעה חריפה ו / עד כרונית הנובעת מדלקת. הדלקת נמתחת לכיס המרה. התנאים הפופולריים קשורים לכולליתיאזיס, או לחילופין להתחלה של אבני מרה. החברה שלך עומד לתהות על שום מה להתחיל כאבי גב מהפ רע ה הנה, אבל במידה תמשיך לפנות תוכל לראות לאיזו תכלית הגיע משפיע הכול על לינק השדרה. דלקות במספרים המרה עלולות ולתת לכאבים בגב התחתון, די לכאבים חדים, מכיוון שמדובר בשק קרומי הממוקם בשרירים. השקית מאחסנת במרה בכבד.



כולייתיתיאזיס מותנה לנבוע מפיגמנטים בקרב מרה, השמנת יתר, כולסטרול, אחזקה באסטרוגן, אבני סידן וזיהומים בכיס המרה. התקלה עלולה ולספק לכאבים בחזה, קשיי עיכול וכולי. Cholelithiasis גורם וכדלקמן לכאבים אפיזודיים מסימפטומים קוליקיים, המוציאים את אותם epigastric, ש שוכב מעל עד בנוסף הבטן ומקרין לכתפיים ולגב. הנעשה הגרוע ביותר מסכן את אותו המטופל בצהבת. אם וכאשר הנעשה משך, הנעזר יחוש בקפיצות בחילה חוזרות ונשנות, הגורמות להקאות. גזים, סטטוריאה (עודף שיערות בצואה), גיהוק, גרד, דלקת פרקים, שתן כהה וצואה דהויה הינם תווים לדלקת שלפוחית ​​השתן. אקכימוזה הוא בריחת דם, שעוברת לרקמות אל אבזר הדם הקרועים, או סדקים. אנחנו מכירים בעיות הצוואר בכאבי גב המתעוררות וזאת משום ועצבי החישה מגישים הודעות, הנוסעות לשרירים. בו ברגע שהמסר מעתיק את מקום מגוריו לשרירים היא בעצם ממשיך לעבור לאיברים וכלי הדם. הפינוי ממשיך לעור ולבסוף עובר להתגורר למוח. אותות מוטוריים וחושיים חיוניים במטרה להגיש מעשים המקדמות מאמר שדרה בעלי ערך בריאותי, שאם האותות הנ"ל נקטעים, ועל ידי זה מתרחשים כאבי גב.

במסגרת הזמן הבדיקה הרופאים יחפשו חסימות של עצים של ה המרה, אבנים בכליות והפרעה אצל צינור המרה והקלקי. סריקות כבד, אולטרסאונד, פיקוח על כיס מרה וכולנגיוגרמות כאלו לרופא לדעת תסמינים מעין אלה. המטולוגיה מהווה מחקרים עדכניים המסייעות לרופא לדעת לעלייה בתאי הדם הלבנים. (WBC) כימיה בדם מצביע התפתחות בטרנזמינאז בילירובין, פוספטאז אלקליין, LDH, ליפאז, AST ובילירובין. הנעשה מותנה להנחות לסיבוכים חדשים, המחברים דלקת לבלב, (דלקת הלבלב) שטפי דם, דלקת הצפק, שחמת הכבד ומוביל לנקבים אצל אברי המעי.

פוספטאז אלקליין הוא נושא שיכול להנחות לכאבי גב. פוספטאז אלקליין היא כל כך הפוספטאז בגוף. היסודות מצויים אם אופטימלי בתוך המדיומים על ידי אלקליין ומתרחשים מכמויות ענקיות בקרב ריכוזים לכבד, לעצמות, לשליה ולכליות. עמוד השדרה החזי מהווה נושא המגן הכול על האיברים החיוניים. החזה מגן וכדלקמן המתארת את מאמר השדרה. החזה מגן ואלו על אודות הריאות, הכבד והלב. כפי שניתן לראות ההפרעה או שמא מדהים הגיע הם איום הכול על עמוד השדרה.

מתוך מטרה לתפעל מקרים שונים חמורים, נחשבים כריתת כריתת רחם בכריתת לייזר, כריתת כריתת שתן וכריתת כרונית. ההשתלשלות הכירורגיים נלמדים קל בתנאי שטח הגרועים עד מאוד, מכיוון שרופאים משתמשים באסטרטגיות סיוע אחיות שמונע מהתסמינים והמצב לנקות לסיבוכים חדשניים.
image

והיה אם כל אחד מבחין, הסימפטומים בחלל הפרעה היא מכילים השמנת יתר, כאבי חזה, תסמינים קוליקיים וכדומה. הסימפטומים משתנים לכאבי גב, מכיוון שכאשר יוצא לדרך כאב בחזה מהווה מוסיף מתח לדלת נוסף, הנותן על השרירים, המפרקים, רקמות הקישור, הרצועות, הגידים, הסחוסים וכדומה '. הכאב נובע מעומס יתר על ידי לחץ, פחות או יותר לגידים, לרצועות, לרקמות החיבור ולמפרקים.

כאבי גב לבדו עשויים ולהעניק למתח חמור. בכל עד לפני זמן שמחלה גורמת ללחץ בגידים, ברצועות, ברקמות הקישור, בשרירים, בעצמות וכולי ', הנו עשויה ולתת לכאבי גב.
image

4 לספורט חיידקים, פציעות עלולות ולתת לכאבי גב. בגלל הדבר, כולנו זכאים להמשיך טקטיקות יכולת כדאיות שיעזרו לנו לצמצם כאבים.