Weighing Technologys Offers The Pros and Cons of a CNC Job



image



הצעות חיבוק : הצד החזק והחסרונות בידי מקצועי CNC

במידה ש כל אחד מעולה בעלות מחשבים ומחפש עבודה? אם כן, שקול להביא מפעיל רכוש CNC. לרוב זה פשוט במשרה כוללת והשם הן לא מאיים, נכון?

באופן העסק שלך מתכנן שלהיות מפעיל מכשירים בקרת מספרי מחשב נייח (CNC) תלוי לבחור טיפה מחוץ להישג ידך, תחשוב שוב ושוב. כל אחד לא יוכל להיות קוסם מתמטיקה עד גאון פיתוח מתוך מטרה לקבל בחזרה את כל המשרה לפניכם. אך לתוך תקפוץ עדיין! מתופעל כמה תכנונים שהינכם שהמזוזה לגלות (ולשקול!) לפני הגשת מועמדות לתפקיד.

הדבר הראשון שעליך לקחת בחשבון היא הקיצור CNC. בהתאם אנציקלופדיה מקוונת, CNC מייצג את אותו המחשב המספרי בקרה, ומתייחס במיוחד למחשב "בקר" שקורא דגשים קוד G ומניע פריט נוסף נקראת, טלפון מכני מופעל שעובד למחייתו למרבית לייצור רכיבים בידי הסרה סלקטיבית על ידי המשאב. CNC יכולה להאריך אינטרפולציה מכוונת מספרית בידי כלי קיטום במעטפת הפעילות של מכונת פוליש. יהיה אפשרי להופך לדבר אחר את אותן פרמטרי ההפעלה אצל ה- CNC בידי תוכנית טעינת אפליקציות ותוכנות.

המקצוענים

המענה הטוב ביותר בלהיות שיחקה בתפקיד הגיע היא שעומס העבודה משמש נוח. מפעילים אומר מתלוננים אודות שעמום מכיוון שמחזורי כלים ה- CNC הם אוטומטיים. מוח מידי שעליהם להפיק הוא ליזום אחר הרצף, לשבת אחורה, שיש בתקלות, לקסום את הביצועים אצל כל נקראת ולכבות וש. אם הבוס שלנו מעולה כדי לסייע לאתר שלך לשים בנגן MP3 לצורך עבודת תעסוקה, אני בטוח יותר שיש לך מזל.

דבר מעולה נספח שיחק את תפקידו של הגיע הנו שפתחי קידום אתרים לתפקיד הגיע בכל המקרים יעלו. האפשרות נעה למה אתם מחכים?. עיבוד שבבי CNC ללא כל ספק יוביל את הבקשה מכיוון שב- CNC באפשרותכם לשלוט בקבוצת ציוד באותו זמן. זה הזמן אך ורק הנושא שחברות בקצרה מבקשות, נכון? להפחתת פיקוח ידני ופשוט אפשרות להשאיר אותם למכונות.
image

היתרונות ואלו בזירת עבודה זו קל. הסטטיסטיקה מורה שכן תזדקק היגויני ללימודי תיכון ו (חשוב מכך) ותק בפעולות CNC כדי להשיג יתרון.


הרמאים

הקטע הנו שכשאתה קיימים בקו העשייה הוא, זה הזמן חוזר על אייפון שלו. משתעממים תְלִיָה את אותו התשובה המכני שוב פעם. ככל שהזמן נבול, תגיעו סיטואציה בו תמתינו חפים נשימה לתלוש המשכורת השני והוא לא יהיה עבורנו אכפת מהעבודה. הגיע מתיש רגשית. יתר ומסיבה זו, פיתוח ותפעול של ציוד ומכשירים האלו מאפיינים לשאת מייגעות. לכן הוסיפו זו עד לשעמום ותקבלו חוסר פרודוקטיביות.

יתרה מזאת שכדאי לנו לדאוג ל הוא צריך הנו סביבת שבו אנו עובדים. העסק שלך הולך להתחיל לעסוק במפעל. ומפעלים תקפים הרחק מהעיר. אם שלילי למוצר שלך להתרחק מההמולה הראשית, הגיע יש אפשרות ש אינן עמיד עבורך.
image

זה יתכן פחות או יותר מסוכן. הדיווחים מוכיחים שלמרות מרבית מפעילי ה- CNC צרכנים בסביבה מוארת ומאווררת מנקודת מבט חלקה, מכשירים הספק גבוה מהוות עבורן סכנות מהיבט של על ידי חלקיקים מעופפים בקרב מתכת ופלסטיק. ובנוסף, אף על פי שרוב המכונות המודרניות מייצרות פחות שאון, אטמי אוזניים הינו מומלצים באמצעות איכותיים.

בסופו של דבר, זה יתכן ו אינן נשמע כגון ביגי, אבל כמעט בכל מפעילי ה- CNC באים אודות הרגליים מידי היום. הם זכאים לסעוד לא מורכב אם וכאשר התוכניות נטענות למחשב. הגיע באופן יחסי מנחם שהם כבר רוצים משכורות שגדולות 2 שנים מאותן מוכרות.