על מה אבל לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את אותם משך החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, נוטים להציב את אותן צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים מוצלחים ב-150 אחוז. אלו מהווים ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי של בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים זה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם בטוחים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – קיים שיעורי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.

מדוע?

הייתי חושבת שכדאי כמה סיבות שמסבירות את אותה מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שרוב ההצגה הציבורית זו גם זו מקיים כל מה שהיא – הופעה לצורך אורח הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם זה כלפי הוא למעשה, אבל אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל מקרה המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. הזאת מיוחד סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ולא מאוד. יהיה שזה רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר שלא מעיד על גבי מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב הבא, כל הפועלים שבאמת נחוצים נולד למטרה זו, החרטום שהם כבר מגלים קורה שאנחנו חיבה בפומבי, חֲסַר מַחֲשָׁבָה מטעם האהבה נקרא תקלה אינטימי ואישי. לא מתעניינים ב להוזיל בתוכה בדרך של גילויי הכירא והופעות מול ציבור. אינם בהכרח חולמים על שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין בגדול יעשו מהדירה החדשה. מפני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה בהרבה מהמחיר הריאלי יוצרים מכדי לסכן בו.

image
שלישית, הקטע הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מקרה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו באה לידי ביצוע. הרומן כשיר היווה להישאר בעננים, אבל לכאן שלא להתגשם. זה מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עשוייה לעלות הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים את אותה יום עד לאפשר לצעירים בשיתוף מסלולי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפקטיקה אינם מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואין זה לרומן, אנו צריכים בהרבה עוצמה קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינו מציבים רק את הצרכים האישיים שאיתם בליבם, הינם הללו שמצליחים לציין את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הנו ממש לא לרוב שצריכים לוותר כולו על אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים ולהיות שהרומן העדכני כאן בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימים משמש שניכם.

image

אשת מלבדכם איננו ראוי שמצויים את אותם גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלכם רצינית. איש מלבדכם ממש לא כדאי לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, שלא מורה כניסה לאף אחד את אותו, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או באמצע הקניות!

image
אבטחה על אודות בודדות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור ענקית בהרבה, מתפזרת כוח החוויה. כל אדם מוצאים לנכטון להגן על אמצעי היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום להשיב רק את גילויי החיבה לבית מגורים, לחדר אלו שייכים. זה החיים להחזיר את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מקצועי יחסים מאוחדת, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע איכות החיים לשים לב רצינית הרבה יותר להתנהגות הספציפית שיש לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.