پکیج 50 بک لینک دائمی EDU و Gov - مدیر سئو

بک لینک چیست ؟بعد از اینکه از مزایای به اشتراک گذاری عکس برای گرفتن بک لینک استفاده کردید ، آیا باید به اهمیت اشتراک فیلم های ساخته شده در وب سایت شما (با توجه به این که همان روش کار می کند) اشاره کنم؟ این نه تنها شما را به بک لینک تبدیل می کند ، بلکه به ایجاد حضور نام تجاری شما و از این رو ، افزایش دید شما کمک می کند. چطور؟ بخوان تا بیشتر بدانی!

مزایای به اشتراک گذاری فیلم ها

انقلاب سئو : انواع سبک محتوا قدرتمند + انواع بک لینک حرفه ای

افزایش-وب سایت-ترافیک.jpg

منبع: SEOtreat

خوب ، شاید همیشه شنیده باشید که Youtube دومین موتور جستجو در حال حاضر است. فکر می کنید چرا کاربران فیلم ها را بیش از متن دوست دارند؟ به این دلیل:

  1. بک لینک (Backlink) چیست؟


  2. چگونه بک لینک رایگان بگیریم؟


  3. خرید و فروش بک لینک قوی و با کیفیت برای سئو


- همه از خواندن نسخه های طولانی راحت نیستند. بنابراین با استفاده از ویدئوها ، ممکن است برخی از مخاطبان پذیرا را به سمت وب سایت خود جذب یا سوق دهید.
- فیلم ها سازگار هستند تا به راحتی در هر نوع دستگاهی (تلفن های هوشمند ، رایانه های لوحی ، لپ تاپ و غیره) دیده شوند و بنابراین موبایل هستند.
- به راحتی می توان آنها را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
- فیلم ها به کاربران لمس شخصی می کنند.
بنابراین ، می بینید ، این دلایلی است که استفاده از فیلم ها برای به اشتراک گذاری و جمع آوری پیوندها را توجیه می کند. کیسی هنری در موز گفت: "داشتن یک ویدئو در مقایسه با متن فقط متوسط ​​تعداد دامنه های پیوند دهنده را سه برابر می کند" یک مطالعه گفت: "یک ویدئو ارزش 1.8 میلیون کلمه را دارد" فیلم ها نشانه ای از اختصار هستند و همچنین نشان دهنده قصد شما هستند برای برقراری ارتباط با ارزش علاوه بر این ، اگر فیلم های خود را به درستی بهینه سازی کنید ، به احتمال زیاد در نتایج جستجوی Google Video نشان داده می شوند.

راه هایی که می توانید بک لینک ویدیو دریافت کنید

اساساً به سه روش می توانید بک لینک ویدیو دریافت کنید:

ایجاد ویدئو و ارسال آن به سایت های اشتراک ویدیو
این یکی از ساده ترین راه ها برای مهار بک لینک ویدیو است. می توانید یک ویدیو ایجاد کنید ، آن را در وب سایت خود جاسازی کنید و به هر یک از سایت های ذکر شده در زیر (سایت هایی که مجاز به ارسال فیلم ها هستید) ارسال کنید. اکنون این فیلم هایی که ایجاد می کنید در یکی از خطوط زیر قرار دارند:

1صحبت کردن در مورد یک موضوع بحث برانگیز.
2. مصاحبه با یک متخصص مشهور در جایگاه خود.
3. آموزشها یا فیلم های "چگونه".
4. فیلم ها ماهیتی ویروسی دارند و واقعاً می توانند در بدست آوردن بک لینک با کیفیت به شما کمک کنند. به هر حال ، هنگامی که فیلم های خود را به این سایت ها ارسال می کنید ، می توانید از ویدیوی خود به وب سایت خود نیز لینک دهید.

image

در مورد فیلم های موجود نظر دهید
وقتی درباره ویدیوها در Youtube ، Vimeo و غیره نظر می دهید ، معمولاً پیوند خود را در امضا قرار می دهید. بنابراین ، از سایت ویدئویی به شما لینک می دهیم. این مشابه ارسال نظر وبلاگ است. شما باید به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید فقط بخاطر آن تلخه پست کنید. مطمئن شوید که ویدیو را مرور کرده اید


ایجاد نمایه در سایت های ویدئویی
این روش دیگری برای دریافت بک لینک ویدیو است. شما به راحتی می توانید پروفایل های خود را در هر یک از سایت های مهم ویدیویی ایجاد کنید و می توانید پیوند خود را در آن قرار دهید.

آیا هنگام بارگذاری و اشتراک گذاری فیلم های خود صادقانه از دستورالعمل های SEO پیروی می کنید؟

لینک سازی PBN چیست و چگونه کار می کند ؟

مطمئناً قبل از اشتراک و بارگذاری فیلم های خود در مکان های مختلف ، ابتدا باید یک فیلم با کیفیت خوب ایجاد کنید. برای اینکه رتبه بندی فیلم ها در نتایج جستجوی Google Video ، Youtube و سایر سایت های ویدیویی وجود داشته باشد ، شرایط SEO خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید:

استفاده موثر از کلمات کلیدی
کلمات کلیدی همیشه در هنگام بهینه سازی بهترین عنصر بوده اند. اما شما باید با این کار ایمن بازی کنید. درج کلمات کلیدی در عنوان ، توضیحات یا برچسب های فیلم های شما برای ربات ها در درک اینکه این فیلم در چه زمینه ای است مفید است. اما ، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما طبیعی به نظر می رسند. این امر نیاز به کمی تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارد. اما شما می خواهید مطمئن شوید که کلمات کلیدی رتبه بندی ویدیوهای شما در Youtube باعث رتبه بندی شما در نتایج جستجوی Google Video نیز می شوند.

عنوانی چشم نواز
عنوانی داشته باشید که در میان جمعیت برجسته باشد. اطمینان حاصل کنید که برای کمک به ربات ها ، کلمات کلیدی مهم خود را (فقط درج کنید ، در مصرف آن زیاده روی نکنید) قرار دهید.

بک لینک چیست؟

شرح کامل
این امر به ویژه هنگامی مهم است که فیلم های خود را در یوتیوب میزبانی می کنید. ربات های آن نمی توانند فیلم ها را تماشا کنند بنابراین بسیار مهم است که از طریق یک توصیف کامل به ربات ها بگویید که این فیلم در چه زمینه ای است. این مکان دیگری است که می توانید از کلمات کلیدی خود به طور کارآمد استفاده کنید.

برچسب ها
برای نشان دادن ربات ها در مورد دسته بندی فیلم های خود ، باید از برچسب ها استفاده کنید. https://www.posts123.com/post/2268329/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%9F انجام این کار ، از دیدگاه کاربران خود فکر کنید و از این اصطلاحات به عنوان برچسب های اضافی برای فیلم های خود استفاده کنید.

مدیر سئو - 10,000 بک لینک انبوه مرحله 2

نقشه سایت و طرحواره
یک نقشه سایت جداگانه برای فیلم ها ایجاد کنید و به ربات ها کمک کنید تا ایندکس شوند. Schema.org یک نشانه گذاری HTML است که اطلاعات بیشتری را در مورد ویدیوهای شما به ربات ها ارائه می دهد و از داشتن یک ویدیوی بهینه اطمینان می کند.

آموزش گرفتن بک لینک رایگان و طبیعی از ویکی پدیا برای سئوی سایت ما