بک لینک سازی، غول چراغ جادوی سئو

شبکه بکلینکهای خصوصی یا PBN - سایت ساز زرین

امروزه در هر حوزهای شاید صدها وب سایت مختلف فعالیت دارند. https://horsetop1.bravejournal.net/post/2021/06/12/%EF%BB%BF%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F مسئله باعث شده است تا بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل (همان سئو جادویی)، به بزرگترین دغدغه کسب و کارهای اینترنتی و صاحبان وب سایت تبدیل شود. در بین تمام فاکتورهای سئو بک لینک سازی اهمیت ویژهای دارد.

بک لینک، تاثیرگذارترین عامل در سئو و برندینگ

بررسی چند روش مؤثر برای لینک سازی خارجی

بک لینک سازی یکی از بهترین روشها برای برندینگ وب سایت است. بک لینکها در اصل لینکهایی هستند که از یک صفحه وب به صفحه وب دیگری داده میشوند. این لینکها میتوانند از صفحهای در وب سایتتان به صفحه دیگری از آن باشد که بک لینک داخلی نامیده میشود و یا اینکه سایر وب سایتها به سایت شما لینک بدهند که به این نوع بک لینکها، بک لینک خارجی گفته میشود.

هر چه تعداد بک لینکهای خارجی به وب سایت شما بیشتر باشد، اعتبار وب سایتتان در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل بیشتر میشود. بنابراین رتبه وب سایت شما تحت تاثیر تعداد بک لینکهای مفید، به سرعت بهبود مییابد.

تاثیر بک لینکهای خارجی در سئو به مراتب بیشتر از تاثیر لینکهای داخلی وب سایت شماست. از این رو وب سایتهای بسیاری خرید بک لینک را به عنوان یک استراتژی سودمند در سئو تلقی میکنند، تفکری که کاملا درست است.

از طرفی هنگامی که سایر وب سایتهای معتبر به شما لینک بدهند، افراد زیادی با نام کسب و کارتان آشنا میشوند و از اعتبار سایتی که به شما بک لینک داده است هم برای خود اعتبار خریدهاید.

بک لینک یک تیغ دو لبه

بک لینک سازی و یا حتی خرید بک لینک باید کاملا هوشمندانه انجام شود در غیر این صورت میتواند به جای افزایش رتبه وب سایت، رنک سایت شما را کاهش بدهد.

نحوه ساخت بک لینک در سال 2021 - آپسئو

بک لینکهایی ارزشمند هستند که از دامنههای معتبر و مرتبط با وب سایت شما آمده باشند. هر چه رنک وب سایتی که به شما لینک میدهد بهتر باشد و البته حوزه فعالیت آن به موضوع وب سایت شما نزدیکتر باشد، بک لینکهای قدرتمندتری خواهید داشت و به این ترتیب رنک وب سایت شما به شدت رشد خواهد کرد. http://filepowder1.jigsy.com/entries/general/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA مثال اگر کسب و کاری در حوزه تکنولوژی دارید، سایت اخبار فناوری اطلاعات فیسیت محل خوبی برای نگارش رپورتاژ اگهی و خرید بک لینک است.

یک لینکهای اسپم در کفه دیگر ترازو هستند، بک لینکهای بیارزشی که به رایگان و یا با قیمت بسیار ارزانی از وب سایتهای اسپم دریافت شده باشند. این دسته بک لینکها نه تنها اعتباری برای سایت شما به همراه نخواهند داشت بلکه ممکن است روی رتبه وب سایتتان تاثیر منفی هم بگذارند. بنابراین در انتخاب دریافت و یا خرید بک لینک دقت کنید.

رپورتاژ آگهی، یک تیر و دو نشان

بک لینک سازی مهمترین تکنیک سئو است و از آنجایی که داشتن رنک بالا مهمترین فاکتور یک بک لینک سازی مفید و موثر است، خرید بک لینک دائمی به تجارتی برای وب سایتها تبدیل شده است، تجارتی که سودی دو طرفه دارد، مخصوصا برای وبسایتی که بک لینک را دریافت میکند.

رپورتاژ آگهی متنی تبلیغاتی است که با هدف معرفی یک کسب و کار و خدماتی که ارائه میدهد در سایت دیگری منتشر میشود.


image

ساخت بک لینک با استراتژی لینک شکسته

انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایتهای مرتبط با کسب و کار شما، بهترین راهحل ممکن برای بک لینک سازی است. با نگارش رپورتاژ آگهی هم بک لینکهایی دائمی را از وب سایت مورد نظر خود دریافت کرده و برای سایت خود اعتبار خریدهاید و هم کسب و کارتان را تبلیغ کردهاید.

نحوه ساخت بک لینک های موفق در طراحی سایت
نحوه گرفتن بک لینک دوفالو رایگان - لرن پارسی