چیست بهینه سازی وب سایت

سئوی وب سایت



سئو چیست؟ اولی گام را درست بردارید



تعاریف دوچندان زیادی برای معنا سئو وب سایت بیان شده شده‌است . احتمالا اولین و بی آلایش ترین بیان این باشد که SEO نسخه کوتاه شده ای از عبارت Search Engine Optimization است یعنی سئو وب سایت برای موتورهای جستجو .

image
البته هدف اساسی بهینه سازی وب سایت موتورهای کاوش نیستند بلکه هدف ما رضایت کاربر است . گوگل توجه ویژه ای به رضایت کاربران از نتایج کاوش دارد و تلاش می نماید تا وبسایت هایی را در رتبه های بالا قرار دهد که محتوای آنان برای کاربران رضایت بخش است . در نتیجه میتوان خاطرنشان کرد در عمل SEO مخفف عبارت Search Experience Optimization یا باصرفه سازی تجربه کاوش است .


برای کسب توفیق در سئو سایت باید بیش تر از هر چیز به رضایت کاربر دقت کنیم . رضایت استفاده کننده از محتوای شما به عامل ها زیادی وابسته است . ادبیات شما , کیفیت محتوا و داده ها ارائه شده , نحوه اکران و ارائه محتوا , سرعت سایت , اکران صحیح در تلفن همراه , جواب گویی به سوالهای یوزرها و اکثری موارد دیگر بر رضایت یوزرها تاثیر گذار می باشند .

image
برای ادراک خوبتر معنا سئو سایت توصیه می‌کنیم به کاغذ بهینه سازی سایت چه است مراجعه کنید .

چرا سئو سایت بر توفیق یک کسب و کار تاثیرگذار است؟



طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در بین تمام مردمان جهان اشاعه یافته و اما رونق به کار گیری از گوشی تلفن های همپا موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به قبلی زیاد پر سرعت و معمولی باشد . در حال حاضر روزانه میلیاردها کاوش از روش گوگل انجام میشود که بخش اعظمی از آن‌ها با هدف خرید فرآورده یا این که دسترسی به سرویس ها هستند .

در‌صورتی‌که شما رده قابل قبولی در نتیجه ها جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به وب سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از متاع یا خدمت شما اخذ می نمایند . همین پروسه ساده موجب میشود که رابطه بیشتری با مردمان داشته باشید و اقبال خویش را برای تبدیل آن ها به مشتری ارتقا دهید .
بعد از ورود کاربر به تارنما روند تبدیل وی به مشتری شروع میشود . درحال حاضر تصور کنید که کاربر با گوشی وارد سایت شما شده البته صفحات شما اکران مناسبی در موبایل ندارند . احتمال دارد از سایت خارج شده و گزینه دیگری را در گوگل گزینش می کند . خوی کاربران هنگام کاوش یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای تعیین رضایت آن ها از وبسایت شما خواهد بود .

کلاً میتوان خاطرنشان کرد هرچقدر شما منزلت بهتری در نتیجه ها جستجو داشته باشید کاربران بیشتری به وبسایت خویش جذب خواهید کرد و هرچقدر که بستر مناسب تری برای آنها آماده کرده باشید نرخ تبدیل به مشتری ارتقاء خواهد یافت .

در جدیدترین الگوریتم گوگل BERT , گوگل قادر است تا انگیزه جستجو کاربران را فهم کند و شایسته ترین فیض را به وی نشان دهد . این یعنی در حالتی‌که بتوانید گویش یوزرها را ادراک کنید و دقیقاً با این زبان با مخاطب خود ارتباط برقرار فرمایید , شانس کسب جایگاه برتر برای شما بخش اعظم نیز میشود .

چرا یادگرفتن seo برای همه کسب‌و‌کارها اثرگذار است؟



برای موفقیت در سئو وب سایت بایستی تکنیک ها و استانداردهای مرتبط با این حوزه را به نیکی بشناسیم . https://dadmail37.mystrikingly.com/blog/e70f07653b0 شرکتهای بسیاری می باشند که در قضیه آموزش seo کار کرده و به شما یاری می کنند تا منزلت وبسایت خود را در حاصل جستجو ارتقاء دهید . اما آیا برون سپاری سئوی سایت کار صحت است؟ نیز آری و هم نه!

گذشته از تصمیم گیری این نکات را در لحاظ داشته باشید :

1 - بهینه سازی سایت ارزان وجود ندارد



با دقت به رقابت بالا در فضای وب به طور معمول کسب منزلت در لغت ها کلیدی باارزش عمل دشواری است . https://squareblogs.net/fueliris33/chyst-sy-w-wb-syt نتیجه نرخ سرویس ها بهینه سازی وب سایت هر روز عمده از گذشته میشود .
در بخش اعظمی از پروژه ها نمی توان تخمین صدق از مقدار توفیق سایت داشت در فیض شما این هزینه را همراه با ریسک بالا می پردازید زیرا احتمال دارد کار های این شخص یا شرکت نتایج متبوع شما‌را به ملازم نداشته باشد .

2 - تعیین متخصص بهینه سازی وب سایت ساده نیست
اشخاص و شرکت ها اکثری در‌این حوزه کار مینمایند که نظارت تلاش واحد سنجش تخصص آن‌ها برای شما طاقت فرسا است . امکان دارد در جلسات اول اصطلاحات و عباراتی به فعالیت گرفته شود که برای شما آشنا نیست .
در صورتی‌که علم کافی درین حوزه نداشته باشید نمیتوانید شخص مناسب را گزینش فرمایید و در نتیجه عصر و هزینه زیادی را صرف خواهید کرد که ممکن است هیچ گاه به توفیق ختم نشود .

3 - پیروزی در سئوی وب سایت وقتگیر است
برای اشخاصی که به‌این حوزه اشراف ندارند درک سئو سخت است . بخش اعظمی تصور می کنند که تکنیک هایی موجود هست که با استعمال از آن‌ها میتوان در مدتی کوتاه نتایجی جذاب بدست آورد . در حالیکه این تامل از پایه خطا است . برای برد در سئوی سایت مستلزم طاقت و تلاش دوچندان می باشید .
در‌حالتی که علم و تجربه کافی در این حوزه نداشته باشید به رنج می توانید همت کارشناس بهینه سازی سایت را در مدت های وقتی کوتاه برآورد نمائید . برای چک بر فرآیند اجرای پروژه خوب تر است علم خویش را در مسئله سئوی سایت ارتقا دهید .

جمع بندی

محاسبه این سه زمینه به ما نشان می دهد که حتی در صورتی سئوی وب سایت را به فرد دیگری واگذار می کنیم باید خودمان علم کافی درین حوزه را داشته باشیم . چون عدم آشنایی با سئوی سایت موجب میشود که ریسک سپرده گذاری شما بالا رفته و قابلیت و امکان آنالیز بر تلاش کارشناس را نداشته باشید . حالا که قرار است تمامی چیز را درباره ی سئو وب سایت بدانیم چرا سئو وب سایت را خودمان برعهده نگیریم؟

چه زمانی خودمان بهینه سازی سایت را برعهده بگیریم؟
پاسخ بدین سوال مقداری طاقت فرسا است . چون توفیق در سئوی سایت بستگی بدون واسطه با مقدار رقابت در لغت ها هدف دارد . در شرایطی که پروژه شما پیچیده و پررقابت نمی‌باشد با فرا گرفتن بهینه سازی سایت می‌توانید به نیکی آن را انجام دهید اما برای پروژه های بزرگ شما تهی دست استفاد از تخصص و علم افراد مطرح در این حوزه می‌باشید . تعداد این افراد کم است در فیض هزینه ای که برای همکاری با شما اخذ مینمایند دوچندان بالاست .

در برخی از پروژه ها نمی‌توان به یک شخص متکی بود چون برای برد در سئوی سایت تهی دست ایجاد محتوای اختصاصی و دائمی هستیم . انجام تمام فرآیندهای بهینه سازی سایت مستلزم یک گروه قدرتمند و یکپارچه است در فیض حتی در‌حالتی که از متخصصان این حوزه امداد بگیرید بایستی در این طریق کنار آن ها باشید .