بک لینک ها و تأثیر آنها در رتبه بندی موتور جستجوگر SEO چیست

بک لینک زمانی است که یک وب سایت با پیوند دادن به آن از وب سایت دیگری نام می برد. این پیوند باید یک پیوند قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را بعنوان بک لینک بشناسند. بک لینک با کیفیت بالا مهمترین عامل تعیین کننده ای است که به وب سایت شما کمک می کند رتبه خود را در نتایج موتور جستجو افزایش دهد. علاوه بر این ، این بک لینک ها باید در سایت هایی با محتوای مرتبط باشند. علاوه بر این ، این سایت ها باید سایت های معتبری باشند که در موقعیت های بالایی قرار دارند. هرچه تعداد بک لینک با کیفیت بالا از سایت های مختلف بیشتر باشد ، رتبه شما بالاتر است. وقتی افراد در حال خواندن محتوا به صورت آنلاین هستند ، ابتدا پیوندها را مشاهده می کنند. اگر آنها ببینند که وب سایت شما بارها و بارها در طول یک مقاله ذکر شده است ، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن فرد با آن مقاله مرتبط می شود. روشی که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است ، مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان می دهد که آنها به نام تجاری شما علاقه مند هستند. داشتن تعداد زیادی بک لینک می تواند شما را به یافتن دوستان جدید ، هدایت و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان برساند.

اگر روی "cur" کلیک کنید ، به صفحه ای منتقل می شوید که ویرایش ما را با صفحه فعلی مقایسه می کند. اگر روی "ویرایش از ساعت 19:19 ، 22 آگوست 2017" کلیک کنید ، به صفحه خود منتقل می شوید و می توانید ویرایش ما را در مقاله واقعی ببینید. با بازگشت به صفحه "مشاهده تاریخچه" ، پس از "(cur|prev)" ، می بینید که ویرایش ما عصر 22 آگوست 2017 انجام شده است. https://canvas.instructure.com/eportfolios/196217/Home/____________ از آن ، می توانید آدرس IP همکار من را ببینید. اگر بخواهید روی آن کلیک کنید ، تاریخچه ویرایش های انجام شده در آن آدرس IP را می بینید. این ورودی همچنین به شما می گوید که ویرایش 1450 کاراکتر بوده و دلیل ویرایش در پرانتز است. این شماره ها آدرس IP ما هستند ، بنابراین ویرایشگر مستقیماً به ما مراجعه می کند. "حسن نیت" یک مفهوم سرمقاله ویکی پدیا است و این ویرایشگر ویکی پدیا به مقاله ویکی پدیا در تعریف آن پیوند داده است.

این سوال از پاسخ دهندگان در مورد ابزاری که برای ساخت ، اندازه گیری و گزارش بک لینک استفاده می کنند پرسید. 8/24 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که از Google Search Console برای ایجاد لینک استفاده می کنند. پس از آن 14.2٪ از Buzzstream و 10٪ از Pitchbox - ابزارهای مشهوری که برای ارتباط وبلاگ نویسان و ارتقا link لینک استفاده می شوند - استفاده می کنند. کنسول جستجوی گوگل تقریباً یک ابزار ایجاد پیوند برای تقریباً یک چهارم شرکت کنندگان ما (24.8٪) برای ایجاد لینک ، اندازه گیری و گزارش بود. Google Search Console ابزاری رایگان از Google است که به شما اجازه می دهد تا وب سایتها میزان ترافیک جستجوی خود را بسنجند و مشکلات را عیب یابی کنند. بر اساس داده های ما ، واضح است که بسیاری از متخصصان با تلاش های خود برای ایجاد پیوند ، از این ابزار ارزش زیادی می گیرند. اگر فقط می توانستید از یک ابزار برای ایجاد لینک استفاده کنید ، از چه ابزاری استفاده می کنید؟ هیچ کمبودی در ساخت ابزار پیوند وجود ندارد ، اما ما می خواستیم یکی از ابزاری را بدانیم که شرکت کنندگان بدون آن نمی توانند زندگی کنند.

در نتیجه ، این روش ایجاد پیوند در حال حاضر حدود 15-20٪ موفقیت دارد ، که با در نظر گرفتن کیفیت پیوندها ، آن را به یک سرمایه گذاری زمانی ارزشمند تبدیل می کند. شروع کار رایگان است و تقریباً برای هر طاقچه ای کار می کند - اگر به دنبال یک روش جدید برای گرفتن بک لینک با اقتدار بالا هستید ، این کاملا ارزش بررسی دارد! یک اشتباه بزرگ که سازندگان پیوند مرتکب می شوند ، عدم تصمیم گیری در مورد ظاهر یک سایت "معتبر" برای یک گیرنده است. برای من ، اقتدار صفحه بسیار مهمتر از سایت است ، اما حتی so "شام سگ" شخص دیگری است. این منجر به نکته... "تطابق طبیعی" می شود. یعنی اینکه موضوع باید آنقدر نزدیک باشد که نویسندگان احتمالاً شخصاً یکدیگر را بشناسند! تقریباً بهترین پیوندهای من مربوط به شناخت شخصی سایتهایی است که به محصول من پیوند دارند. اگر این نکته پیوندی پیدا کند ، برای من بسیار مستثنی است! نکته من: پیوندها را شخصی کنید و خیلی اشتباه نخواهید رفت...

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد nofollow backlink meaning لطفا به بازدید از وب سایت ما.


image


image